Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Comet - Sparta (kamptråd)

NYTT TEMA
elbarca86

elbarca86
15.01.07 12:05
Jaja til torsdag er det ny kamp mot Comet. Denne gang i Halden ishall (skulle egentlig ikke hatt tittel som ishall, derimot en container med is i)

For å starte med de grønne fra halden. De står fortsatt med hele to seire etter julepausen. Begge disse imponerende seierene kom mot stjernelaget Furuset. I tillegg klarte de å få med seg poeng etter straffelegging som de tapte mot LIK. Kommer senest fra et 4-1 tap mot Stavanger.

Når det gjelder sarpingene, så ble vi regelrett voldtatt i første periode om lørdag mot VIF. Dette la grunnlaget for tapet, det første etter en seiersrekke på fem kamper. Det blir uansett spennende å se hvordan de blå svarer etter den nedturen.

Oppgjørene disse lagene i mellom i Halden er ikke akkurat enkle og det er som regel jevne kamper selv om resultatmessig ikke ser slik ut. De to kampene som har blitt spilt der i år har endt med en seier til hvert av lagene, comet vant 5-1 og Sparta vant 4-0.
Kampene mellom disse lagene hittill i år har endt med fire seire til Sparta, hvorav en på sudden death, og en seier til Comet.

Denne kampen blir jo litt historisk i seg selv egentlig, da dette er siste kampen som blir spilt mellom disse lagene i Halden Ishall. Siste oppgjøret for året, og blir det kamper mellom disse i sluttspillet, så vil ikke noen av kampene gå i halden....Det er visstnok planer om ny ishall i halden. Så for vi se om kommunen bygger en ny hall da.... Det går nemlig ikke fort i halden skjønner dere. hehe

Så blir det spennende å se om det dukker opp Haldensere denne gangen også, det gjorde det i den forrige kamptråden :P Fikk nesten sjokk vettu....

Ser frem til kampen, og regner med å være tilstede selv.

Når ølet går inn, går vettet ut, og da blir det plass til mer øl...
dragon-fan

dragon-fan
15.01.07 20:35
Du, er det ikke bedre om vi lager en kamp tråd for hele runden. Alle kampene kampene altså??? Da blir det ikke så mange kamp Tråder
elbarca86

elbarca86
15.01.07 20:44
okei, da bare legger vi inn resten av kampene også...

Det er:
Frisk-Asker - Lillehammer
Stjernen - Stavanger
Storhamar - Furuset
Vålerenga - Trondheim

Tror på dette i disse kampene:
H
B
H
H
dragon-fan

dragon-fan
15.01.07 22:11
Må jo ikke, men er enklere og følge med da, er det ikke?
elbarca86

elbarca86
15.01.07 22:18
Joa, under kampene så er det nok det.... for min egen del så er jeg nok ikke her under kampene, men skulle jeg være det så kommer jeg til å bruke tråden flittig til å oppdatere.
dragon-fan

dragon-fan
15.01.07 22:22
Er ikke nok folk ther til og holde liv i så mange kamp tråder, dessverre
elbarca86

elbarca86
17.01.07 16:27
og dommeren i denne kampen heter:

Owe Lüthcke.... muhahaha :P

Elbarca som tipper at de grønne er meget fornøyde med dette. :)
Delta_9

Delta_9
17.01.07 20:57
Owe Lüthcke, gidder ikke en gang og komentere den mannen med annet enn søppel. Møkka mann og ræva dommer.... Thats it for now
dragon-fan

dragon-fan
18.01.07 16:34
Blir det noe liv her i dag da?????

Håper det, jeg kommer i hvertfall til og være her
elbarca86

elbarca86
18.01.07 16:35
jeg skal til halden iskald.
Perry89

Perry89
18.01.07 22:40
Haha! Halden iskald ja. Den var forsåvidt varm idag, da jeg måtte juble flere ganger..
Alt i alt, synes jeg denne kampen var innholdsrik og spennende, med unntak av en episode som jeg ikke skjønte pæra av. Jeg fikk ikke med meg episoden helt, men forsto det slik at André Mattsson og en Sparta-spiller holdte i hverandres køller(ja, jeg mener hockeykøller) eller om han Mattsson holdte han, og resultat ble 5 min + liten disiplinærstraff! Owe Lutcke er bare en real bløff, mer sier jeg ikke.

Skal ihvertfall nyte denne seieren mot Sparta Bubblers en god stund :)
Perry89

Perry89
18.01.07 23:00
tildelt Mattsson, altså .
elbarca86

elbarca86
18.01.07 23:05
skjønte ikke mye av mattsson episoden selv jeg.... Men han fikk for spearing etter det jeg har hørt....

Men dere fikk ett mål som aldri skulle vært godkjent.... mål nr 2. skuddet treffer Smångs i masken og går i en bue over keeper.... Skulle vært blåst av... men men.... grattis til Comet... dere er fortsatt fem poeng bak, og vi har to kamper mindre spilt. Dessuten vinner vi over dere innbyrdes også...Det er poeng i seg selv det...
Perry89

Perry89
18.01.07 23:33
Jeg vet. Det første jeg gjorde når den gikk i mål var å se på dommeren om han skulle blåse av. Men men, det gjorde han ikke.

Husk nå at Comet er på vei opp, og har kanskje aldri vært så langt oppå tabellen som de er nå på denna tiden på sesongen.. Sparta har vært i toppen, eller nesten i årevis.. Det har ikke Comet vært.
elbarca86

elbarca86
18.01.07 23:39
nuvel.... vi har ligget rundt 4-6 plass de siste sesongen.... Det er på tide med et steg videre.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg