Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

For en statestikk

NYTT TEMA
Jagr88

Jagr88
17.01.07 14:28
Florida har tapt 10 av 10 kamper i OT nå tror jeg. Utrolig. Viser litt hvor håpløst det har vært i år, kunne fort vært 3-8 poeng mer for Florida. Utrolig synd.
elbarca86

elbarca86
17.01.07 14:50
Rart man ikke klarer å vinne i OT eller SH.

Men det er annen ting som har gjort at Florida har kapret få poeng:

mener å huske at Florida er meget svake på bortebane også, dette må jo ta en del av skylda for svak tabellposisjon. En faktor i dette er Olli Jokinen sitt spill på fremmed is. Hjemme har han gjort ikke langt unna 90% av poengene sine hittill i år. Viktig å få i gang han andre steder enn kun Florida.
BenTexas

BenTexas
17.01.07 17:30
Den viktigste faktoren er at Luongo ikke dekker Panthers-buret lenger. En av tidenes dårligste trades i NHL spør du meg. Auld er bare god mot Penguins.
Jagr88

Jagr88
17.01.07 17:53
Belford har heller ikke vært så bra.

Komentatoren når Jokinen scoret under nattenskamp på HJEMMEIS: "He's hot, hotter than a pistol".
elbarca86

elbarca86
17.01.07 22:56
aiaiai, hvordan kunne jeg glemme loungo,,,, ikke vet jeg... hehe....men helt klart en viktig faktor i panthers svakere enn vanlig spill denne sesongen.
Kingzizou

Kingzizou
17.01.07 23:13
Ikveld er det storkamp i Central Division folkens :) Detroit - Nashville. Blir artig å få sjå Nashville, har sett svært lite av dem denne sesongen. Men dei er jo i storform, det samme er Detroit, så dette blir artig.

Håper på masse mål, sjølv om det er tvilsomt. Men hadde vært artig, og også ført Brodeur foran Mason og Hasek på diverse Stats lister, slik at han topper alle Goalie Stats lister etter kampen :) hehe
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg