Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forbundet ute å sykler igjen...

NYTT TEMA
elbarca86

elbarca86
17.01.07 15:17
Forrige gang var i lisenssaken med Trondheim.

Denne gang er det comet som fordeler på dette.
Tidligere har det blitt uttalt at Comet får dispans til å spille sluttspill i Halden Ishall, såfremt motstanderen ikke heter Stjernen eller Sparta. Dette skulle gjelde i kvartfinalene.
Nå har forbundet tatt helomvending å sagt at Comet får spille kvartfinaler og semifinaler i Halden Ishall uansett motstander.

Når skal forbundet være bestemte å holde fast ved noe de har vedtatt tidligere?

et lite utdrag fra haldensavisa:

"I brevet fra Norges Ishockeyforbund heter det blant annet:

"Comet får benytte Halden Ishall i kvartfinalene, uansett motstander, forutsatt at godkjent, funksjonelt måldommerutstyr monteres. Bortelaget skal også ha tilstrekkelig antall VIP-billetter."
NIHF bekrefter også at Comet får spille i Halden Ishall ved eventuelle semifinaler, forutsatt at det monteres ekstra tribune over curlingbanen.

NM-finaler kan imidlertid ikke spilles i Halden ishall."

***som om det siste avsnittet skulle bli noe problem....

Synes synd på de som får comet i sluttspillet, bedriten hall.
http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=152832

Når ølet går inn, går vettet ut, og da blir det plass til mer øl...
stibek2

stibek2
17.01.07 17:30
fy faen, ruud må gå, er jo knapt nok standar til å spille en seriekamp i halden iskald, selv håper jeg comet ryker i kvarten så vi slipper dem
elbarca86

elbarca86
17.01.07 22:57
håper også comet går ut så tidlig som mulig, og det hadde ikke gjort meg noe om Sparta hadde fått den oppgaven. :)
dragon-fan

dragon-fan
18.01.07 17:36
stibek2 skrev:
fy faen, ruud må gå, er jo knapt nok standar til å spille en seriekamp i halden iskald, selv håper jeg comet ryker i kvarten så vi slipper dem
________

Ruud burde gått for lengne siden og jeg håper Comet ryker tidlig også... Bøtta havner i Hamar i år. Er ikke litt i tvil en gang :-)

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
LoveEmre2

LoveEmre2
18.01.07 21:23
Ser jo ikke ut som Sparta er kapable til det da. :o)
Perry89

Perry89
18.01.07 22:53
Jeg vet en ting, og jeg må få sagt det. For meg ser det ikke ut som om noen av dere skjønner at Comet rykket OPP for noen år siden, og til da hadde ikke IK Comet trengt å utføre en utbygging. Nå derimot, er planene klare og Halden Ishall skal oppgraderes til omkring 2200 tilskuere rett etter sesongslutt. Jeg trodde ihvertfall at de som kom dit skulle se hockey'n, og ikke alt annet i hallen. Og ja, så klart er det viktig med gode fasiliteter, det er ikke det jeg sier. Sier bare det at det er ikke så ille der som alle sier. Intimt - ja, trangt - ja.
elbarca86

elbarca86
18.01.07 23:08
Intimt - ja, trangt - bigtime. jævlig hall - ja.

Vi er der for hockeyn skyld ja.... det er jo ikke noe annet der alikevel :P
stibek2

stibek2
18.01.07 23:13
seff er vi der for hockeyn, men når du har bedre utsikt mot curling bana enn hockey bana må noe gjøres
elbarca86

elbarca86
18.01.07 23:19
var forresten masse curling å se på i dag også... :P
Perry89

Perry89
18.01.07 23:35
så dere tror at alle kommer til å nyte godt av utbygging? :O
:P
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg