Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

De gode gamle dager

NYTT TEMA
Thomsen

Thomsen
19.01.07 10:41
Gode gamle dager ja. TIk lå ikke på sisteplass.. og sportsjournalistikken var av et annet kaliber. Spesielt det første kampreferatet er et godt eksempel på hvordan det er mulig å vise en god del av spillet og gi et godt inntrykk av kampen, blant annet gjennom en kommentator som har sett hele kampen slik at han er i stand til så si litt mer enn navnet på den som scorer. Ikke som i dag, nå får du bare se et lite halvsekund av hver scoring omtrent, og lite av spillet forut for målene, mens intervjuene handler om alt mulig annet enn sport.
jofa-blackshot

jofa-blackshot
19.01.07 14:21
JA! Uansett hvem man holder med så kan vi være enige om at noenting VAR bedre før ! 5 minutter pr. reportasje er jo fantastisk sammenlignet med i dag !

Finnes det fler slike klipp?

Er det noen som har gamle video opptak hjemme, har stor interesse av evt kontakt.
stibek2

stibek2
19.01.07 18:05
Om det er noen som sitter på kamper ol på vhs kan jeg få det over på dvd for dere for en billlig penge, har 2 kamper til ca, men det er en times sammendrag av siste finalen i 95 og en times program med kam fra åpningen av OL Amfien
dragon-fan

dragon-fan
20.01.07 10:06
finner muligens kansje noe på dragons.no. Vet ikke men er jo mulig og sjekke ut
jofa-blackshot

jofa-blackshot
20.01.07 16:45
Stibek, er du fra Hamar (SIL fan) ??

Alle SIL fans, med videoer og annet GAMMELT, (1984 -> ) ta kontakt !

Har noe i bytte, evt kan få tak i noe/spleise.

lasse72@spray.no
dragon-fan

dragon-fan
20.01.07 17:05
Savner gammle hallen litt... Var mye bråk når enga var på besøk den gangen... Det er der Enga hatet mitt kommer fra ;-))
stibek2

stibek2
20.01.07 17:48
Storhamar gutt her ja:)

har litt annen, litt nyere, siste kampen i finalen 95 feks, og åpningskampen av OL Amfien + da nrk 2 drev å sendte
jofa-blackshot

jofa-blackshot
20.01.07 18:15
NRK kan finne frem gamle opptak, men det koster.... har en DVD med tre klipp fra Sportsrevyen, lurte litt på å få tak litt mer....fler som er interessert?
Fra dengongen dom spelte på Bana'.....synes det var mer trivelig da je.....
Klippene jeg har er fra 1984-85 og 85-86 ses.
Mot VIF, Sparta og Frisk.
stibek2

stibek2
20.01.07 18:26
selv gjort litt research på temaet og nrk tar 1200 kr pr minutt,
jeg har lyst på en kopi av klippene
jofa-blackshot

jofa-blackshot
20.01.07 23:47
Mail meg, jeg har ti minutter..... lasse72@spray.no
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg