Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Draktauksjon til inntekt for Kreftforeningen

NYTT TEMA
dragon-fan

dragon-fan
31.01.07 20:13
Støtt en god sak folkens...

http://www.dragons.no/content.asp?menuItem=5

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
dragon-fan

dragon-fan
03.02.07 21:34
gi bud! Går til en god sak...
Gary_McAllister

Gary_McAllister
04.02.07 00:20
Mange bud har du gitt?
Hagelin84

Hagelin84
04.02.07 08:14
Fint gjort av Storhamar det her, men er ikke interessert.

Bobbie
dragon-fan

dragon-fan
04.02.07 10:00
Gary_McAllister skrev:
Mange bud har du gitt?

Jeg har faktisk lagti inn ett par bud og tenker og legge inn noen til for og presse opp preisen. Det er en god sak GMA, men regner ikke med at sånne som deg tenker på andre enn seg selv...
Gary_McAllister

Gary_McAllister
05.02.07 17:43
"Jeg har faktisk lagti inn ett par bud og tenker og legge inn noen til for og presse opp preisen. Det er en god sak GMA, men regner ikke med at sånne som deg tenker på andre enn seg selv..."

Men herregud da?Hva faen er problemet ditt For det første har jeg ikke råd til å by over 5000 kr for en hockey drakt. For det andre så jobber jeg ganske mye med å få barneavdelingen på sykehuset her i Elverum ha leker, bøker, spill, osv! Samler inn 1 gang i halvåret (til sommeren og til jul), pluss jeg gir noen kroner innimellom. Og jeg driver med barnearbeid innen fotballen og ishockeyen her. For at de skal ha ett tilbud.

Så kom ikke med det forbanna pisset ditt, at jeg ikke bryr meg om andre! faen så barnslig det går ann å bli!

Og når hadde du tenkt å legge inn flere bud? Ser at det budet som står nå har stått der ganske lenge. Var kanskje ikke så lysten allikevel?
Gary_McAllister

Gary_McAllister
12.02.07 09:04
Åssen går det med budene du skal legge inn? Står fortsatt på 5000 noe den har gjort en god stund nå. Og i dag går fristen ut. Så da må du skynde deg, hvis du skal presse opp prisen!
Sky:
- Were you confident when you saw Chelsea's team sheet?
Rafa:
- I was confident when I saw my own team sheet!
Gary_McAllister

Gary_McAllister
13.02.07 02:24
Det blei ikke lagt inn noe flere bud fra deg nei.......
Gary_McAllister

Gary_McAllister
22.03.07 23:39
Ja, hvor mye høynet du budet med? 10 000?
Klikk for å gå tilbake til toppen