Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nettavisen er gode på hockey..

NYTT TEMA
Townshend

Townshend
19.02.07 16:43
Ujevne blåjakker

Columbus Blue Jackets gikk på nok et tap mot Montreal Canadiens. - Vi spilte dødsdårlig i andreomgang, sier Ole-Kristian Tollefsen.
Forfatter Av Tonje Merete Viken

Ole-Kristian Tollefsen fortsetter å spille godt. I løpet av 18,05 minutter på isen fikk han nok et plusspoeng på pluss-minus-statistikken.

- Det er greit nok. Men når det er tap, er det kjedelig uansett, sier Tollefsen til Nettavisen.

Holder ikke koken
Lagene lå 0-0 etter første omgang.

- Det var veldig jevnspilt. De er veldig raske, så det var en rask match, sier Tollefsen.

Men i andre omgang gikk det dårlig for Blue Jackets, og Canadiens fikk inn tre mål.

- Vi spilte dødsdårlig. Vi klarte å kjempe oss inn igjen i tredje omgang, men hadde ikke tid nok til å score tre mål, sier Tollefsen.

- Da vi nåddde 3-2, tenkte jeg vi kanskje kunne dra det i land. Vi var overalt, men det er vanskelig å få til et slikt comeback, sier Columbus-trener Ken Hitchkock.

Mange endringer
Blue Jackets er tradisjonelt et bunnlag, men midtveis i sesongen byttet de trener. Tollefsen sier at laget nå vinner 50 prosent av alle matchene de spiller, men at de fortsatt har mye å finne ut av.

- Coacher kan ikke gjøre alt. Når vi spiller bra, spiller vi sjelednt bra, men vi klarer ikke å å oppreholde det, sier Tollefsen.

[ur]http://www.nettavisen.no/sport/ishockey/article904047.ece[/url]
BenTexas

BenTexas
19.02.07 22:26
Herregud, så dårlig. Da er det bedre at de ikke skriver noe i det hele tatt. Men jeg fikk meg en god latter i alle fall!
PunkRocker

PunkRocker
21.02.07 13:50
Hehe, de har en skribent i hvertfall som skriver greit; Roy Kvatningen.
Positivt at de har relativt mye hockey stoff, men enig i at det bør være av bedre kvalitet om det først skal tas med. Samme problemet har jo til tider også VGNett på sine saker om hockey.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg