Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Under 1000 tilskuere i stjernehallen

NYTT TEMA
DariusKasparaitis

DariusKasparaitis
26.02.07 14:11
kun 800 folk i hallen i går. utrolig dårlig.
elbarca86

elbarca86
26.02.07 14:26
medgangsupportere..... noen av dem i hvertfall....

kommer nok flere til torsdag...
osloeast37

osloeast37
26.02.07 14:29
Etter alle slagsmålene og den sikkerheten som er i den hallen, er det ihvertfall ikke mange som tør ha med seg unger ditt.
Stjernen må skjerpe seg og slutte være kun en klubb for hardbarka slåsskjemper og prøve å bli litt mere familievennlige.
Romulus

Romulus
26.02.07 15:36
Tror heller det er det at Stjernen sliter litt med å få folk til hallen pga FFK. Selv om det ikke er fotballsesong så går resten av folket der nede og venter på fotballen. Det prates kun fotball og man ser kun fotball i mediene (Bortsett fra forsida på F-B i dag.). Hockey er redusert til idrett nr. 2 der nede. Dessuten hjelper det ikke akkurat at de var begredelige i sesongen. Publikumet der nede i plankebyen er ikke så utrolig flinke til å støtte lag i motgang de heller. De er derimot veldig flinke til å ta av etter èn seier osv. Avhengig av hvordan det går i kampen på tirsdag så ser man hvor mange som kommer på torsdag. Det kan jo være siste kamp nede i provinsen for denne sesongen.
dragon-fan

dragon-fan
26.02.07 18:08
elbarca86 skrev:
medgangsupportere..... noen av dem i hvertfall....

kommer nok flere til torsdag...

Hvem er medgangs??? At Stjernen supportere er det, for de selv svare for, men at det ikke klarer 1000 i slutspillet kan også skyldes lite bortesupportere... Var ikke selv på kampen, men kan ikke tenke meg at Storhamar supporterne var veldig mange.. Eller var de?
elbarca86

elbarca86
26.02.07 18:11
legger ikke skylda på bortesupporterene nei....

du burde vite at stjernen og dets supporter(e?) er velbrukt skyteskive for mine kommentarer. :)
Destruktor

Destruktor
26.02.07 18:24
osloeast37 skrev:
Etter alle slagsmålene og den sikkerheten som er i den hallen, er det ihvertfall ikke mange som tør ha med seg unger ditt.
------------

Nå var det vel ikke VIF de møtte i går?

....ser ikke problemet!
dragon-fan

dragon-fan
26.02.07 19:17
elbarca86 skrev:
legger ikke skylda på bortesupporterene nei....

du burde vite at stjernen og dets supporter(e?) er velbrukt skyteskive for mine kommentarer. :)
________

Ja gjør vel det ja ;-)
Hagelin84

Hagelin84
27.02.07 02:25
nå er særpinger noe for seg selv og vil alltid være helt særp i hue ;)

selv er jeg så og si halv særping
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg