Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

overasket!

NYTT TEMA
ovechcin

ovechcin
17.03.07 20:28
må si at jeg er overasket over sparta i sluttspillet!
men syns at frisk spilte bedre enn sparta i kvart'n..bare kom litt uheldig ut!
Jozsef

Jozsef
17.03.07 20:45
Yep, jeg er også (positivt) ovverasket over Sparta. Men helt objektivt; Tror dem hadde "matchballen" mot VIF igår, nå er det 2-2, og tror at VIF blir for sterke i de siste matchene. Vi får se imorgen, men jeg har en følelese av at VIF tar hjem den kampen, og avgjør nede i Sarp tirsdag.
dragon-fan

dragon-fan
17.03.07 20:59
ovechcin skrev:
må si at jeg er overasket over sparta i sluttspillet!
men syns at frisk spilte bedre enn sparta i kvart'n..bare kom litt uheldig ut!

Ja Smurfene gjør seg ikke bort i semien nei. Men å på stå at frisk var bedre en Sparta i Kvarten er vel og ta i. Da ville vel Frisk vært i semien og ikke Sparta. Så det taler vel for seg selv
Jozsef

Jozsef
17.03.07 21:24
Med 2 hjemmeseire imorgen, så bør det vel være klart...da møtes VIF og SIL atter en gang..i finale denne gang og ikke semi som ifjor, hehe..
dragon-fan

dragon-fan
17.03.07 23:38
Jozsef skrev:
Med 2 hjemmeseire imorgen, så bør det vel være klart...da møtes VIF og SIL atter en gang..i finale denne gang og ikke semi som ifjor, hehe..

Hadde ikke gjort noe det nei. Er gøy og møte Enga i finale. Er noe spes de der, merkes på stemningen i hallen også, liksom litt elektrisk og aggresiv

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
Romulus

Romulus
18.03.07 13:43
Sparta mot Stavanger hadde vel egentlig vært drømmen, men det blir vel bare med den..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg