Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjartan Salvesen

NYTT TEMA
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 18:22
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 20:07)

deleted112509

deleted112509
18.03.07 18:25
synes han gjør en god jobb jeg.
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 18:35
fotballidiot2 skrev:
synes han gjør en god jobb jeg.

Har du drekki eller????
deleted112509

deleted112509
18.03.07 18:45
Har drekki mange ganger, men ikke i dag. Synes Salvesen er engasjert og god kommentator, tar feil noen ganger, men blir da korrigert av Higson.
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 18:49
Skjerp deg dah. Han har jo ikke peiling
dragons100

dragons100
18.03.07 18:56
Klasser over Rino!
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 18:57
dragons100 skrev:
Klasser over Rino!

HE HE!!!!! Kan ikke sammenligne de to HE HE
Brigel

Brigel
18.03.07 19:10
dragon-fan skrev:
Som hockey komentator. Tror jeg holder på å le meg i hjel.... FAEN FOR EN DUST.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tøffen, tror nok bare det hadde vært din nærmeste familie som hadde brydd seg om du lo deg i hjel..........

Hvorfor hører du ikke på en "storhamar radio kanal" heller, å nei, dere har vel ikke det?

Salvesen skal kommentere for Oilers, og tar ikke hensyn til at sånne som deg lytter på radioen. Kom deg i hallen heller, men unnskyldningen er vel at du er syk, eller bor for langt unna. Det er jo i tilfelle bare en prioriteringssak, går jo an å reise hjem i helgene, hvor en du bor.....
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 19:22
Brigel skrev:
Kom deg i hallen heller, men unnskyldningen er vel at du er syk, eller bor for langt unna. Det er jo i tilfelle bare en prioriteringssak, går jo an å reise hjem i helgene, hvor en du bor.....
_________

Bor drøye 2 timer unna ja, men det er ikke det som er problemet og nei jeg er ikke syk. Men har min egen familie og ta hensyn til også. Det er ikke bare å forlate samboer og en ett åring... Men sånnt skjønner kansje ikke du.
Bare vent til du får egen famile
Brigel

Brigel
18.03.07 19:27
dragon-fan skrev:
Brigel skrev:
Kom deg i hallen heller, men unnskyldningen er vel at du er syk, eller bor for langt unna. Det er jo i tilfelle bare en prioriteringssak, går jo an å reise hjem i helgene, hvor en du bor.....
_________

Bor drøye 2 timer unna ja, men det er ikke det som er problemet og nei jeg er ikke syk. Men har min egen familie og ta hensyn til også. Det er ikke bare å forlate samboer og en ett åring... Men sånnt skjønner kansje ikke du.
Bare vent til du får egen famile
---------------------------------------------
Hehe, vet ikke hva en kalle det når en er gift og har 2 barn på 4 og snart 2 år......
Familie kanskje.....??
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 19:34
ikke umulig det nei ;-)
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 19:34
HE HE
Townshend

Townshend
18.03.07 19:36
Hadde han hett noe annet enn Kjartan Salvesen så hadde du neppe bitt deg merke i dette.
dragon-fan

dragon-fan
18.03.07 19:37
Townshend skrev:
Hadde han hett noe annet enn Kjartan Salvesen så hadde du neppe bitt deg merke i dette.
_________

Det er nok mulig...
dragon-fan

dragon-fan
19.03.07 18:53
Blir vel pent nødt til å høre på den idioten i morra også :-( Men er tross alt bedre enn ingen ting dah ;-)

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
Ozelot

Ozelot
20.03.07 04:56
EYY!!

Ikke diss Kjartan. Han er like gul og svart som Rino er blå, men engasjementet og gløden kan ingen ta fra gutten. Jeg synes han er dyktig, og for oss som holder med oilers er han underholdende å høre på.

Husk at dette er noe han så vidt jeg vet aldri har gjort før, så Kjartan har utvilsomt et stort potensiale. Han vil nok bare bli flinkere med tiden.
dragon-fan

dragon-fan
20.03.07 15:55
Ozelot skrev:
EYY!!

Ikke diss Kjartan. Han er like gul og svart som Rino er blå, men engasjementet og gløden kan ingen ta fra gutten. Jeg synes han er dyktig, og for oss som holder med oilers er han underholdende å høre på.

Husk at dette er noe han så vidt jeg vet aldri har gjort før, så Kjartan har utvilsomt et stort potensiale. Han vil nok bare bli flinkere med tiden.

Måtte jo diswse pop stjerna deres litt. Åh nei han ble ikke pop stjerne det er derfor han jobber i radio. Ingen kom på konsertene hans og den slags ;-)
Han er engasjert og har jo peiling det skal han ha, men som SIL supporter kan jeg ikke si jeg har noe sans for gutten ;-) Thats life
Ozelot

Ozelot
20.03.07 16:02
dragon-fan skrev:
Han er engasjert og har jo peiling det skal han ha, men som SIL supporter kan jeg ikke si jeg har noe sans for gutten ;-) Thats life

At du ikke liker fyren er greit nok det. Men du snur plutselig nå og sier at han har peiling. Litt tidligere i tråden sier du det motsatte, og at folk må ha drekki om de synes han gjør en god jobb. Jaja :-) Here we go!
dragon-fan

dragon-fan
20.03.07 16:05
Ozelot skrev:
dragon-fan skrev:

At du ikke liker fyren er greit nok det. Men du snur plutselig nå og sier at han har peiling. Litt tidligere i tråden sier du det motsatte, og at folk må ha drekki om de synes han gjør en god jobb. Jaja :-) Here we go!

det er bare får å provosere litt det da vettu ;-)
Liker litt heftige diskusjoner LoL
Klikk for å gå tilbake til toppen