Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Edvardsen

NYTT TEMA
PatGarret

PatGarret
21.03.07 12:17
Endelig blir vi kvitt denne mannen på ishockeybanen.
Takk Gud..........

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146506
elbarca86

elbarca86
21.03.07 12:22
vel for et par sesonger siden hadde jeg vært utelukkende enig med deg.

Men nå er han faktisk en av de aller beste vi har. Han er arrogant ja, men det vet spillere og trenere godt, og da er det bare å holde kjeft om man ikke er sugen på en 10 minutter.

Synd for norsk hockey dette, og da er det vel Ole Stian Hansen som er Norges aller beste dommeren i Get-Ligaen. Han er dog sørgelig alene om å levere gode kamper på en snor, blant zebrastripete skøytemennene.
Valek90

Valek90
21.03.07 12:43
Jeg må si meg uenig med deg der. Når Edvardsen først begynte som hockeydommer, da var han god og en av de beste. Etter hvert har han blitt dårligere og dårligere samt at den arrogansen hans er i ferd med å ta overhånd. Spillere må kunne klare å ha en dialog med dommeren uten at det skal resultere i en 10 minutter hver bidige gang.

Med at Hansen er god skal jeg være enig med deg i, sammen med Johnsen og Kronborg.
elbarca86

elbarca86
21.03.07 12:51
Arrogansen har vært der hele tiden. Jeg mener at han fortsatt er en av de beste da han ikke gjør noen som helst forskjell på spillerne. Men ja, det burde gå an å føre en dialog med spillerne, i hvertfall kapteinen eller assistentene.

Men arrogansen til Eddie er nok et av de mindre problemene hvis man ser på dømmingen generelt i den norske ligaen.
Valek90

Valek90
21.03.07 12:52
elbarca86 skrev:
Men arrogansen til Eddie er nok et av de mindre problemene hvis man ser på dømmingen generelt i den norske ligaen.
-------------------------------------------

Den er jeg enig i :).
elbarca86

elbarca86
21.03.07 12:53
hehe. og nå synes jeg dragons100 skal komme å ta over forsvaret av Eddie, han er så vant til å forsvare dommerne. :)
dragons100

dragons100
21.03.07 14:14
Eddie er for god for norsk hockey.

Norske hockeyfolket gjør alt de kan for å kvitte seg med de beste dommerne....
PatGarret

PatGarret
21.03.07 14:35
dragons100 skrev:
Eddie er for god for norsk hockey.

Norske hockeyfolket gjør alt de kan for å kvitte seg med de beste dommerne....
.......................................

Ja jøss........................
dragons100

dragons100
21.03.07 14:37
Hansen legger kanskje opp. Vår dommer i A-VM. Johnsen blir beskyldt for å ikke dømme nøytralt. Etter å ha vært 22 år på toppnivå. Og Eddie som ikke er gamle karen satser mer på fotball. Skjønner han godt jeg, men hvis det noengang er dommerkrise i norsk hockey så er det blitt det nå. Og det er ikke bare dommerne sin skyld.

Respekt for dommerne er tydelig et begrep som mangles totalt i hockey. Men det kan jo ha noe med at omtrent samtlige egentlig ikke har peiling på hockeyregler og tolkningene av reglene. Enkelt og greit.
Gary_McAllister

Gary_McAllister
21.03.07 15:10
PatGarret skrev:
Edvardsen er en arrogant maktsyk mann,som mest sannsynlig
fikk juling som barn.

På deg selv, du skjenner andre?

Stakkars degm er virkelig synd på deg!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg