Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

«De er jo gale. De hyler, skriker og slenger drit

NYTT TEMA
Gary_McAllister

Gary_McAllister
21.03.07 15:16
Shampo om SIL fansen :-)))

Da er den psykologiske krigen i gang :-D

http://www.dagbladet.no/sport/2007/03/21/495689.html
Bulle_5

Bulle_5
21.03.07 15:17
Helt ærlig, det må Espen tåle...;-)
Og det tror jeg han gjør også!
dragon-fan

dragon-fan
21.03.07 15:46
Og det kommer fra Shampo.... Han er en skam for Norge... Send han til Bagdad, møkka trynet der burde grave seg ned
Bulle_5

Bulle_5
21.03.07 15:48
Hehe.. bør vel ikke sende han lenger enn til Hamar. der er det møkk nok til å grave ned mer enn det. Gå ut og gjøsle nå...
Gary_McAllister

Gary_McAllister
21.03.07 15:52
dragon-fan skrev:
Og det kommer fra Shampo.... Han er en skam for Norge... Send han til Bagdad, møkka trynet der burde grave seg ned

Herlig....... Viste at dette ville skje. at enkelte SIL fans klikker mentalt her inne.... Shampo oppnår akkurat det han ønsker seg, å få SIL folka til å klikke i fjøset på Hamar Vest... :-)))))))))))))))))))

Skam for Norge... hahahahahahaha

jajajaja... herlig humor har du ihvertfall :-))))))))))

Gary_McAllister

Gary_McAllister
21.03.07 15:52
Bulle_5 skrev:
Hehe.. bør vel ikke sende han lenger enn til Hamar. der er det møkk nok til å grave ned mer enn det. Gå ut og gjøsle nå...

heheheheh :-))
dragon-fan

dragon-fan
21.03.07 21:29
Gary_McAllister skrev:
dragon-fan skrev:

Herlig....... Viste at dette ville skje. at enkelte SIL fans klikker mentalt her inne.... Shampo oppnår akkurat det han ønsker seg, å få SIL folka til å klikke i fjøset på Hamar Vest... :-)))))))))))))))))))

Skam for Norge... hahahahahahaha

jajajaja... herlig humor har du ihvertfall :-))))))))))

Er det noen som har klikket her?? Hmm! Det var rart. God humor har jeg alltid hatt, men ikke i dette tilfellet her.
Og jeg bor ikke på Hamar Vest hvis det er det du tror, ikke for at det er noe galt å bo der
BrightBilly

BrightBilly
21.03.07 21:48
Snakk om å svelge åte, krok, snøre og en god del av stanga!!!

Du lar deg altså hisse opp over at Shampo mener at Hamarfolk lager leven på kamp?

Ham-Kam > Norge
dragon-fan

dragon-fan
21.03.07 21:51
BrightBilly skrev:
Snakk om å svelge åte, krok, snøre og en god del av stanga!!!

Du lar deg altså hisse opp over at Shampo mener at Hamarfolk lager leven på kamp?

Ham-Kam > Norge

Lar meg ikke hisse opp. Det som er feil er at det kommer fra den kanten.... Shampo er vel ikke den som snakker penest han heller, og klanen er de så mye bedre enn hamar supporterne.
Gary_McAllister

Gary_McAllister
22.03.07 00:48
Men herregud da.... Tåler du ikke at dte blir fyrt opp under NM finalen... Hvis ikke kan du begynne å holde med Baasket laget til SIL, hvis dem har noe... Om ikek annet innebandy laget tilø Ajer...

Snakk om å være hårsår... Gjør jo dette enda bedre
Gary_McAllister

Gary_McAllister
22.03.07 00:49
"Og jeg bor ikke på Hamar Vest hvis det er det du tror, ikke for at det er noe galt å bo der"

Nei, jeg tror ikke det. Men OL-Amfien ligger på Hamar Vest. Såpass burdte du ha vist!
salmotrutta

salmotrutta
22.03.07 01:36
Like sikkert vårtegn som at VIF er i finalen er alle odølingene som finner fram de hjemmestrikka Vif skjerfene sine. Lykke til med Nm finaler og skittkasting :-)
dragon-fan

dragon-fan
22.03.07 09:50
Gary_McAllister skrev:
"Og jeg bor ikke på Hamar Vest hvis det er det du tror, ikke for at det er noe galt å bo der"

Nei, jeg tror ikke det. Men OL-Amfien ligger på Hamar Vest. Såpass burdte du ha vist!

Er det der den ligger det visste jeg ikke. Er du virkelig så tjukk i hue at du tror jeg ikke vet hvor OL-Amfin ligger? Sier vel mer om deg enn om meg...
Jeg er ikke hår sår heller GM, jeg bare er med å fyrer opp stemmningen her inne. Er morro å slenge litt dritt til slum folket som holder med slumlaget enga ikke sant... Er det så ille da?
Emeno

Emeno
22.03.07 10:44
At Shampo mener Storhamar-supportere har et storbykompleks, og at Klanen mener Storhamar-supportere er bønder, er ikke annet enn et enormt paradoks som man attpåtil kan le seg ihjel av.

Når halve Klanen er nordlendinger, odøler, hadelendinger og agronomer fra indre Vestfold klaret jeg ikke akkurat å ta det seriøst når disse står og roper jævla bonde til meg, som er født og oppvokst på Hamar.

Se for eksempel på dette:
http://www.klanen.no/alle_artikler/bussruter_til_hjemmekamper_2006

Det settes f--n meg opp bussruter til Vålerengas hjemmekamper fra Lillehammer, over bondelandet Moelv og Brumunddal; og fra Dokka over Rævfoss og Eina.

Se også dette oppslaget - TOTENKLANEN!!:

http://www.oa.no/lokal_sport/article189329.ece

Hva kan man si? Det står altså en haug med tullinger fra Bøverbru på Toten i Klanen og roper jævla bønder til Lillestrøm-fans bosatt på Lillestrøm og Strømmen; til Start-fans bosatt i Kristiansand og til Molde-fans bosatt i Molde.

Fei for din egen dør, Knutsen. Jeg gapskratter av deg.
Gary_McAllister

Gary_McAllister
22.03.07 12:50
Er det der den ligger det visste jeg ikke.

-- Da lærte du noe nytt i dag også!

Jeg er ikke hår sår heller GM, jeg bare er med å fyrer opp stemmningen her inne.

-- Du virker mer hårsår enn at du fyrer opp stemmningen. Klager og syter på det Shampo sier. Kan ikke si at du fyrer opp så mye, kaller det heller en fest brems
Gary_McAllister

Gary_McAllister
22.03.07 12:52
Herlig..... enda en som sluker agnet til Shampo....

Tror Shampo gapskratter av deg også :-))))))
neesk1s

neesk1s
22.03.07 15:29
Gary_McAllister skrev:

-- Agn?Wow, det var i såfall skikkelig "sofistikerte" saker. Ikke alle er like enkle som deg og Shampo for å si det sånn.. Et tips til deg til senere i livet:-)

Snakket han ikke først og fremst om at det er stemning i Hamar OL-Amfi? Det er det forsåvidt delte meninger om, men under sluttspillskamper mot Vålenga så er det alt fra brukbart til bra.

Og da det kommer til Storbykompleks, så er det jo et en ting som i grunn skurrer:

I Norge finnes det ikke en eneste storby å ha komplekser for.

neesk1s...bor i den største landsbyen i dette landet.
dragon-fan

dragon-fan
23.03.07 11:25
Emeno skrev:
At Shampo mener Storhamar-supportere har et storbykompleks, og at Klanen mener Storhamar-supportere er bønder, er ikke annet enn et enormt paradoks som man attpåtil kan le seg ihjel av.

Når halve Klanen er nordlendinger, odøler, hadelendinger og agronomer fra indre Vestfold klaret jeg ikke akkurat å ta det seriøst når disse står og roper jævla bonde til meg, som er født og oppvokst på Hamar.

Se for eksempel på dette:
http://www.klanen.no/alle_artikler/bussruter_til_hjemmekamper_2006

Det settes f--n meg opp bussruter til Vålerengas hjemmekamper fra Lillehammer, over bondelandet Moelv og Brumunddal; og fra Dokka over Rævfoss og Eina.

Se også dette oppslaget - TOTENKLANEN!!:

http://www.oa.no/lokal_sport/article189329.ece

Hva kan man si? Det står altså en haug med tullinger fra Bøverbru på Toten i Klanen og roper jævla bønder til Lillestrøm-fans bosatt på Lillestrøm og Strømmen; til Start-fans bosatt i Kristiansand og til Molde-fans bosatt i Molde.

Fei for din egen dør, Knutsen. Jeg gapskratter av deg.

kunne ikke sagt det bedre sekv ;-)
dragon-fan

dragon-fan
23.03.07 11:30
neesk1s skrev:
Gary_McAllister skrev:

-- Agn?Wow, det var i såfall skikkelig "sofistikerte" saker. Ikke alle er like enkle som deg og Shampo for å si det sånn.. Et tips til deg til senere i livet:-)

Snakket han ikke først og fremst om at det er stemning i Hamar OL-Amfi? Det er det forsåvidt delte meninger om, men under sluttspillskamper mot Vålenga så er det alt fra brukbart til bra.

Og da det kommer til Storbykompleks, så er det jo et en ting som i grunn skurrer:

I Norge finnes det ikke en eneste storby å ha komplekser for.

neesk1s...bor i den største landsbyen i dette landet.

Sant nok det neek1s, det finnes ingen storby å ha komplekser for. Men når de snakker om stemninga på Hamar bør de kansje se på sin egen hall før de åpner kjeften. Har vært på alle kampene som Storhamar har vært på Jordal i år og jeg må si det er skuffende at de ikke klarer å skape mer liv i hallen enn det de gjør. Men i sluttspillet kommer de, som medgangs supportere de er. Sånn var det i fjor også, og det blir helt sikkert sånn de neste 10 årene ;-)

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
Gary_McAllister

Gary_McAllister
23.03.07 12:03
"Men i sluttspillet kommer de, som medgangs supportere de er."

Hvor er alle de som var i OL amfien da dem vant NM sluttspillet sist? Oisann, jaggu var det ikke medgangs fans i fjøset også gitt.....

:-))))
Valek90

Valek90
23.03.07 21:30
Emeno skrev:

Når halve Klanen er nordlendinger, odøler, hadelendinger og agronomer fra indre Vestfold klaret jeg ikke akkurat å ta det seriøst når disse står og roper jævla bonde til meg, som er født og oppvokst på Hamar
------------------------------------------------

Uansett hvor de kommer fra, så er Klanen 6 000 medlemmer (eller er det 7?), og SSU er 10-15 stk som blir utsunget av en gjeng småunger (skjedde i alle fall når Stjernen gjestet OL-Amfi'n i kvartfinalene, en gjeng småunger sang hele tiden høyere enn SSU og måtte hele tiden dra i gang).

Og hvis dere ikke hadde blitt forbanna av hva Shampo sier, men skjønt at det bare var for å fyre oppunder finalene. Så hadde dere ikke svart i denne tråden heller, i alle fall ikke så krasst som dere har gjort.
dragon-fan

dragon-fan
24.03.07 10:12
Valek90 skrev:
Emeno skrev:

Når halve Klanen er nordlendinger, odøler, hadelendinger og agronomer fra indre Vestfold klaret jeg ikke akkurat å ta det seriøst når disse står og roper jævla bonde til meg, som er født og oppvokst på Hamar
------------------------------------------------

Uansett hvor de kommer fra, så er Klanen 6 000 medlemmer (eller er det 7?), og SSU er 10-15 stk som blir utsunget av en gjeng småunger (skjedde i alle fall når Stjernen gjestet OL-Amfi'n i kvartfinalene, en gjeng småunger sang hele tiden høyere enn SSU og måtte hele tiden dra i gang).

Og hvis dere ikke hadde blitt forbanna av hva Shampo sier, men skjønt at det bare var for å fyre oppunder finalene. Så hadde dere ikke svart i denne tråden heller, i alle fall ikke så krasst som dere har gjort.

Du må skjønne det Valek at alle på Hamar HATER Shampo og Enga, sier seg selv at det blir som det blir. Det er klart han vil fyre opp stemningen, det er bare bra. Men når vi fortsetter med det, begynner folk å kalle oss hårsåre og den slags,,, Da skjønner jeg f... ikke hva som skjer her ;-)
scipiosil

scipiosil
24.03.07 14:28
De mer intelligente skiller gjerne mellom Klanen generelt som møter opp på fotball blant annet, og resten av gjengen, dvs 20-30 stk som er på hockey - som lager OK med liv nå og da, men er vel linje med SSU normalt sett syns jeg, og det vil si; ikke meget bra.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg