Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rangers-Flyers

NYTT TEMA
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 01:26
Det tok hele 21 sekunder før vi fikk en skikkelig fight i denne kampen. Fedoruk var apekatt sist gang Flyers var på besøk i MSG og Orr var kjapt frampå for å hevne dette. Den rette høyra som Orr fikk inn knakk vel det meste i kjeven på Fedoruk tenker jeg. Så alvorlig ut, men slikt må man regne med når man er apekatt selv. Lurer litt på om noen av de kara trener boksing mellom kampene. Minnet meg litt om den rette venstra som Brashear fikk inn for en stund siden hvor motstanderen var kald før han traff isen.

Orr fikk forresten 5 minutter, og da han kom tilbake på isen tok det ikke mange sekundene før grisen Eager tok helt av og skulle slåss med Orr. Ergo to 5-minuttere for slåssing i første perioden for Orr.

Tipper det blir en til og god natt til Orr innen andre periode er over.

sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 01:59
Hehe, er jo ikke mange månedene siden Fedoruk fikk knust trynet av Derek Boogaard. Jeg har hørt at Fedoruk trener martial art på sommeren, mest for balansens skyld. Har ikke hjulpet så mye i år, da han helt klart har falt ut av topp 5 lista for fightere.

Her er min liste, forøvrig:

1. Eric Godard
2. Georges Laraque
3. Derek Boogaard
4. George Parros
5. Brian McGrattan
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 02:15
Kjeven til Fedoruk hadde vel omtrent akkurat kommet seg etter møter med Boogard og så skjer dette, han har visst ei stålplate i hver kjeve.

Ingen Brashear blant topp 5? Slegga hans hører hjemme i bokseringen, sinnsykt!
sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 02:19
Han er for treg, og vinner bare mot mindre motstandere
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 02:27
Mulig han er treg men i slagkraft er han nok av de villeste.
sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 02:39
Mulig, men synes ikke han har den gløden han hadde tidligere. Minner om Tie Domi i fjor
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 02:54
For et trist, trist hockeylag Flyers har blitt. Tror nesten Enga hadde slått de i kveld, tragisk.
sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 10:46
Jeg vet... det er herlig å se!
islanders

islanders
22.03.07 11:22
Bildet vg.no bruker er forøvrig ikke av Orr. Som de fleste her på forumet har lagt merke til er dette vår kjære venn Chris Simon. Men det er vel ikke så farlig for vg så lenge de ser noen som sloss på isen...

Colton Orr er forresten en spiller jeg har lite til overs for. Ikke bare fordi han er Ranger, men fordi han er ekstremt dårlig hockeyspiller utenom slossinga.
elbarca86

elbarca86
22.03.07 11:31
http://www.youtube.com/watch?v=KC4dzpRCctI

And down the Fl(Cr)yer goes.....
Skogen

Skogen
22.03.07 11:38
Fedoruk er en herklig spiller, men nå ma han vel gi opp slossinga og konsentrere seg på å takle Jagr. Det ble forøvrig ikke konstatert noen brudd i Fedoruks kranium, kanskje ikke så rart ettersom det nå vel består av mestedelen titanplater etter at både Cairns og Boogard har påført ham brudd.

Forøvrig kan det nevnes at det var Orr som ville sloss med Eager etter at sistnevnte satte inn en takling på Grimaldi. Overraskende nok gikk Eager av med seieren i den dansen.

Skogen
elbarca86

elbarca86
22.03.07 11:43
Orr hadde ikke mye å stille opp mot Eager nei....

http://www.youtube.com/watch?v=O1f7mTDV68c
sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 11:48
Det var jo bare bryting
Skogen

Skogen
22.03.07 11:51
elbarca86 skrev:
Orr hadde ikke mye å stille opp mot Eager nei.

- Hvilket er veldig overraskende, at Orr skulle få smisk av Eager ville jeg knapt trodd på om jeg ikke hadde sett det med egne øyne. Forøvrig en lekkerbisken av en takling i forkant også.

Skogen
elbarca86

elbarca86
22.03.07 11:56
Hadde trodd at Orr skulle ta Eager, men sistnevnte hadde taktikken klar, og det var nok å få Orr i isen før han hadde truffet med en lignende neve som han gjorde tidligere i kampen.
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 13:21
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 20:07)

Skogen

Skogen
22.03.07 13:30
Spørsmålet er om DU så kampen. Det var utvilsomt Orr som ville ha seg en runde med Eager etter at sistnevnte ga Grimaldi en luftetur og ikke omvendt.

Skogen
sirsirsir

sirsirsir
22.03.07 13:31
Det var ikke noe poeng i å gå etter Orr for det som skjedde med Fedoruk, det var en helt fair and square fight
Skalleknarp

Skalleknarp
22.03.07 14:56
Jeg saa hele kampen paa MSG ja.

Eager var helt apekatt etter fighten, som forventet. Taklet alt og alle saa det smalt. Eager banka da Orr inn i vantet saa vidt jeg og de amerikanske kommentatorene saa, og det er klart at Orr ble forbannet da siden den var en smule stygg.

Men dette skjer i NHL, og Orr var jo ikke akkurat lei aa be.

Fedoruk kan ikke vaere av de smarteste gutta siden han gaar i fight med en kjeve av papp.
Skogen

Skogen
22.03.07 17:07
At Eager taklet alt og alle burde ikke komme som noen overraskelse på noen som har sett mer enn 2 Flyerskamper, det er jo slik han alltid spiller. Følg med på bevegelsesmønstret til Orr og Eager i forkant av fighten. Først Takler Eager Malik (og Orr faller samtidig), deretter kommer Orr etter Eager og de begynner å slåss. Det kan da ikke være noen tvil om hvem som oppsøker hvem. Orr prøvde jo å få med seg Eager før i byttet også, men da ble ikke Eager med. Egentlig litt rart at Eager blir med den andre gangen siden han vanligvis trekker seg unna heavyweights som Orr.

Fedoruk er en spiller med stort hjerte, muligens for stort, og vil alltid gi 110% for klubben sin. Men jeg tror ikke han gråter fordi han fikk juling, live by the sword, die by the sword.

Skogen
Klikk for å gå tilbake til toppen