Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NHLspill til ps3?

NYTT TEMA
DariusKasparaitis

DariusKasparaitis
22.03.07 20:13
Har de komme ut i butikken? eller kommer de senere?
Townshend

Townshend
22.03.07 20:51
NHL 2K7 skal slippes på fredag. Ellers kommer vel EAs NHL 2008 til høsten.
dragon-fan

dragon-fan
22.03.07 21:05
Har vel ikke kommet så mye spill til PS3, de fikk minus for det på TV2 hjelper deg nå nettopp. der sammenlignet de PS3, X-box360 og nintedo Wii
DariusKasparaitis

DariusKasparaitis
22.03.07 22:01
Faen så bra at det blir sluppet på fredag. Har aldri prøvd NHL 2K7 eller noen andre 2K, men regner med de er like gode som nhl og kanskje bedre i spillbarhet?

Har nhl 2k7 spillerlisens og laglisens osv som nhl? kan man spille elitserien osv?
dragon-fan

dragon-fan
22.03.07 22:32
Har overhodet ingen peiling. Sjekk nett siden dems, der finner du helt sikkert det du er ute etter
Romulus

Romulus
23.03.07 02:40
DariusKasparaitis skrev:
Faen så bra at det blir sluppet på fredag. Har aldri prøvd NHL 2K7 eller noen andre 2K, men regner med de er like gode som nhl og kanskje bedre i spillbarhet?

Har nhl 2k7 spillerlisens og laglisens osv som nhl? kan man spille elitserien osv?

Her er det bare NHL og noen landslag som gjelder. Klassiske lag har det også vært litt av, men der er ikke alle navn med der heller. Spillet i seg selv er meget bra gjennomført. Jeg har mer glede av 2K sine spill enn jeg har av EA sine. Fjerner meg gradvis lenger og lenger vekk fra EA. Men NHL2K7 anbefales varmt :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg