Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sikker på seier, men tror på 7 kamper

NYTT TEMA
Boomer

Boomer
23.03.07 11:57
Leser med stor fornøyelse alle de smått humoristiske forsøkene på å hete opp stemningen før NM-finalen. Shampo mener supporterne på Hamar er "gale og slenger dritt"...buuuhuu..så farlige :)

I dag påstår leder for Vålerenga Hockey Elite, Bjørn Kløvstad, i Hamar Arbeiderblad at de unge juniorgutta til Vålerenga vil "kjøre fra Storhamars innkjøpte gamlehjem"....Åi så tøff du er :)

Men nok om det. Det som slår meg med alle utspillene, enten de kommer fra Oslo eller Hamar, er at de er så skråsikre på at deres lag vil vinne finalen lett. Samtidig legger alle til at de er like sikre på at det vil gå til 7 finaler. I så fall blir mitt spørsmål: Hvis du er så sikker på at ditt lag vil vinne finalen lett, hvordan kan du da mene at det må 7 finaler til? Og hvis det går til 7 finaler, er det ikke da litt 50-50 hvem som vinner til slutt?

Hvis jeg var leder i Vålerenga, eller Storhamar for den saks skyld, må jeg innrømme at jeg ikke hadde vært helt sikker på at vi ville vinne "bøtta" når vi kom til kamp 6 og 7 i finalespillet.

By the way - Storhamar vinner "bøtta" lett. Avgjort på fire strake kamper :)

Knutsen
- fra Hamar
Gary_McAllister

Gary_McAllister
23.03.07 12:00
I dag påstår leder for Vålerenga Hockey Elite, Bjørn Kløvstad, i Hamar Arbeiderblad at de unge juniorgutta til Vålerenga vil "kjøre fra Storhamars innkjøpte gamlehjem"...

hahhahahaha jævli bra sagt!

Er så herlig med psykologisk krigføring. Er som foran en boksekamp på innveingen... :-))
Gary_McAllister

Gary_McAllister
23.03.07 12:06
Ang ordkrigen mellom ledere i SIL og VIF, så er det slikt det skal være foran ett slikt oppgjør. Personelig syntes jeg det er bare morsomt med slikt ordkrig. For det pisker opp stemmningen foran finalekampene. Og forhåpentligvis vil det være fullsatte tribuner. Men sjansen for det er vel større på Hamar, enn i Oslo... Men vi for se.

Lykke til med kampene ihvertfall.

Måtte dte beste oslo laget vinne :-)
neesk1s

neesk1s
23.03.07 12:29
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:40)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg