Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Myrvold tilbake på VIF-trening

NYTT TEMA
dragon-fan2
dragon-fan2Innlegg: 9885
18.11.07 16:06
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185831

Bør han ikke utestenges i 2 år som andre idrettsfolk må når de bruker doping? Dette finner jeg merkelig hvis han får spille for Enga fremover. Hva mener forbundet om denne saken?
Super_Puff
Super_PuffInnlegg: 21
18.11.07 20:48
det er det som er normalt!!!
men siden han sa det selv!(men vi har jo vist det i 2-3år)
så slipper vel han unna men mindre straff!!!!
LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dragon-fan2
18.11.07 22:09
Super_Puff skrev:
det er det som er normalt!!!
men siden han sa det selv!(men vi har jo vist det i 2-3år)
så slipper vel han unna men mindre straff!!!!
LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________

Hvis han slipper unna med mindre straff er det helt klart latterlig. Men jeg kan se det er formildene at han selv la korta på bordet, selv om hele Norge har visst om dette lenge... Måtte jo komme frem en dag
Super_Puff
18.11.07 22:37
hvorfor?!?!?! DET ER IKKE LOV!!!!!!
derfor har vi lover & regler!!!!
Gary_McAllister
Gary_McAllisterInnlegg: 2448
18.11.07 23:31
Først må han bli tatt for doping under en doping kontroll av norges idrettsforbund, olympiatoppen eller hva disse folka kaller seg! Noe han altså ikke har blitt gjort!

Hentunen
HentunenInnlegg: 1023
19.11.07 02:33
crackhead on ice.
ugras
ugrasInnlegg: 377
19.11.07 13:11
Ikke spesielt merkelig om han får spille for Enga igjen. Alle (i hvert fall de fleste) fortjener en ny sjanse. Ikke har han testet positivt for doping heller.

At han fikk spille de foregående sesongene er mer merkelig for de fleste av oss, men Vålerenga Hockey har nok en annen holdning til doping enn majoriteten av Idretts-Norge, og lukket øynene for at en av lagets spillere brukte kokain. I denne artikkelen avslører Jan Tore Kjær Vålerengas tvilsomme holdning til problemet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183732.
Super_Puff
19.11.07 15:01
han har jo sagt at han har brukt det! og det bør få følger!!!!!!!
Feigt av norges hockey forbund å ikke gripe inn og utestenge han!!!
merklig hvordan enga behandler denne saken, hvor mange fler i enga har dop problemer/eller doper seg?!?!?
siden dem har visst om detta hele tiden!!!!
Gary_McAllister
19.11.07 15:06
Skikkelig feigt azz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
psyk38
psyk38Innlegg: 2037
19.11.07 15:15
dette er det viktig å ta da http://www.idrett.no/t2.aspx?a=67015&p=9855&x=1 , dobbeltmoral dobbeltmoral.
dragon-fan2
19.11.07 19:45
Gary_McAllister skrev:
Først må han bli tatt for doping under en doping kontroll av norges idrettsforbund, olympiatoppen eller hva disse folka kaller seg! Noe han altså ikke har blitt gjort!
_______

Å tilstå missbruk av kokain hjelper liksom ikke det da? Her er du på tynn is GM.
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
19.11.07 19:48
dragon-fan2 skrev:
Gary_McAllister skrev:
_______

Å tilstå missbruk av kokain hjelper liksom ikke det da? Her er du på tynn is GM.
---------------------------

Han må ha avlagt positiv test for å bli straffet. Hvis ikke har de ingen beviser på at han har gjort det.

Hvis de f.eks stenger han ute nå, kan han jo bare trekke tilståelsen sin (Satt på spissen) Å da er de like langt.
dragon-fan2
19.11.07 20:06
LIKHooligan skrev:
dragon-fan2 skrev:
Gary_McAllister skrev:
_______

---------------------------

Han må ha avlagt positiv test for å bli straffet. Hvis ikke har de ingen beviser på at han har gjort det.

Hvis de f.eks stenger han ute nå, kan han jo bare trekke tilståelsen sin (Satt på spissen) Å da er de like langt.

Er dere virkelig så naive??? Er det virkelig mulig. Han har før tilståelsen blitt tatt med kokain på byen og nå tilstår han. Hvor mye er 2+2? Skjønner du tegninga????

Hele Norge vet jo om det, og jeg lover deg at han vil få pepper fra alle supportere rundt om hvis han velger å spille! Vil han seg selv så vondt?
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
19.11.07 20:22
dragon-fan2 skrev:

Er dere virkelig så naive??? Er det virkelig mulig. Han har før tilståelsen blitt tatt med kokain på byen og nå tilstår han. Hvor mye er 2+2? Skjønner du tegninga????

Hele Norge vet jo om det, og jeg lover deg at han vil få pepper fra alle supportere rundt om hvis han velger å spille! Vil han seg selv så vondt
--------------------------------------------------------

Vi er ikke naive, det har hele har ligget i kortene og mange har visst det ei stund.

Problemet er at selv om du blir tatt med det er det ikke sikkert du bruker det. Å så lenge ingen prøver er tatt med positivt resultat så er det lite man kan gjøre.
Å blir han dømt kan han jo bare trekke tilståelsen hvis han vil. Eneste konkrete beviset Norge har på at han har brukt det er at han har tilstått.

Så enkelt er det dessverre. Uansett at halve hockey norge vet han har brukt det så hjelper det lite til utestengelse så lenge ikke det finnes beviser.
ugras
19.11.07 20:22
dragon-fan2 skrev:
------------------------------------------
GM er nok på skuddsikker is, han. Du derimot, er på bærtur.
Anders M. kan ikke straffes for dopingbruk så lenge han ikke har testet positivt.
StianBek
StianBekInnlegg: 595
19.11.07 20:26
Sålenge Anders ikke har blitt tatt med dop i kroppen i idrettssammenheng kan han ikke dømmes, dette gir derimot oss supportere en helvettes bra tifo neste gang vi gjester Jordal:)

-StianBek Hockeyjerseys Norway-
dragon-fan2
19.11.07 21:35
StianBek skrev:
Sålenge Anders ikke har blitt tatt med dop i kroppen i idrettssammenheng kan han ikke dømmes, dette gir derimot oss supportere en helvettes bra tifo neste gang vi gjester Jordal:)
_________

Det skal jeg faen meg love deg, den mannen skal henges ut i 3x20 uten tvil...

Jeg vet også at han ikke er tatt for doping, men det burde vært utestengelse ved tilståelser også. Det er det jeg vil frem til her folkens...
Og hvis Enga benytter han er det en flau avgjørelse det også. Da mister jeg det lille jeg har av respekt for den klubben!!!
StianBek
StianBekInnlegg: 595
19.11.07 21:40
3x20? Åssen supporter er du egentlig, holdt du kjeft med vilje under siste finalen ifjor da "Storhamar knuser alle" gikk i samtlige perioder? Vist skal han hetses og drites ut, ikke misforstå, men å synge "4 striper/gram kokain" i 3x20 er vel litt tilbakestående?

Tifo mot han kommer nok, det kommer til å¨synges mot han, men jeg håper inderlig ikke at du mente det du sa nå..

-StianBek Hockeyjerseys Norway-
Jozsef
JozsefInnlegg: 1385
19.11.07 23:16
Gikk JÆVLIG mye rykter om denne saken, ja. Er nok ennå ting vi ikke vet om saken, blir selv overrasket dersom AM trer på seg VIF-drakta igjen, men kanskje det kan bli fullt hus på alle matcher, da dette evt blir en mediasak de luxe.. Selv vet jeg ikke om VIF's holdning til dette er verre/bedre enn andre klubber, da jeg ikke kommer på andre lignende saker i norsk hockey. I andre idretter er jo eksemplene mange, Maradona brukte jo dop jevnlig på slutten av karrieren, men det var aldri snakk om utestengelse før han avla positiv dopingprøve i USA-VM i 1994.
Gary_McAllister
20.11.07 01:12
"Å tilstå missbruk av kokain hjelper liksom ikke det da? Her er du på tynn is GM."

Er på langt fra å være på tynn is! Han har ALDRI blitt tatt av noen dopingsinspektører, og kan dermed ikke få en straff som en sykelist i TDF

Gary_McAllister
20.11.07 01:13
"Hele Norge vet jo om det, og jeg lover deg at han vil få pepper fra alle supportere rundt om hvis han velger å spille! Vil han seg selv så vondt?"

Er vel stort sett Libero klanen i OL-amfien som åpner kjeften, og strengt tatt, så kommer han ikke til å bry seg å veldig mye om det.... For han er SIL en parantes!

Gary_McAllister
20.11.07 01:15
"Det skal jeg faen meg love deg, den mannen skal henges ut i 3x20 uten tvil..."

Ja, tror han blir veldig skremt! Huffa meg!

Aribaba
AribabaInnlegg: 26
20.11.07 10:26
Super_Puff sa: merklig hvordan enga behandler denne saken, hvor mange fler i enga har dop problemer/eller doper seg?!?!?
siden dem har visst om detta hele tiden!!!!

20.11.07 13:49
hva er problemet a!? han har jo selv sagt at han har brukt det!!!!!!!!!!! da kan vi jo bare drite i alle lover å regler!!!!!!!! han MÅ jo bli straffet!!!!
Det hadde skjedd med en normal person!!!!!!!!!!!
men siden han har spilt i NHL så er kan vi jo ikke gjøre han no!!! stakkar lille anders!!!!
han har brutt loven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om han har blitt bedre eller dårligere av sitt missbruk har ingen ting å si!
DET ER IKKE LOV!!!!!!!!

ugras
20.11.07 13:58
Ro deg ned nå, PowerPuffjenta. Og drit i å bruke 7 utropstegn etter hver eneste setning. Blir jo helt umulig å lese når du skriker sånn.

> han MÅ jo bli straffet!!!!
Han MÅ ikke bli straffet. Han er ikke tatt i doping, skjønner du ikke det?

> men siden han har spilt i NHL så er kan vi jo ikke gjøre han no!!!
Hva har NHL med saken å gjøre?

> han har brutt loven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så lenge han ikke er tatt for doping har han ikke brutt idrettens regler.

> DET ER IKKE LOV!!!!!!!!
Nei, men han er fortsatt ikke tatt for doping, og kan ikke straffes for det.
Gary_McAllister
20.11.07 23:38
ugras skrev:
Ro deg ned nå, PowerPuffjenta.

Dagens :-))
Matzimillian
MatzimillianInnlegg: 15
23.11.07 12:13
En person som er tjukk nok i hodet til og kombinere drugs og idrett burde vært utestengt i langt mer enn 2 år. Spør du med burde han ikke få jobbe i kiosken på jordal engang. Forbanna idiot.
winter
winterInnlegg: 68
25.11.07 20:24
Hva med Torbjørn Løkken? Han er nå trener i Gjøvik skigruppe. Fint at idretten tar vare på de som har havnet ut på et kjør som KAN ramme alle. Dumt å havne på kjøret, men sterkt å ta tak i det.
Anders er ikke tatt i doping, men han har innrømmet å ha brukt kokain utenom idretten.Han har spilt på landslaget i 12-13 år og alltid stilt opp for Norge.
Selvfølgelig skal VIF og Olympiatoppen hjelpe han tilbake.
Bra at idretten fungerer slik.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg