Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pöllänen fikk kløvd fingeren i dag

NYTT TEMA
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
18.11.07 20:29
Lillehammers Tomi Pöllänen fikk kløvd sin lillefinger et min før slutt i da, da TIK's Horak tok et øksehogg. Ble belønnet med matchstraff og Tomi er ute i noen kamper.

Merkelig at TIK alltid skal finne på noe sånt da dem liger under mot slutten
elbarca86
elbarca86Innlegg: 34011
18.11.07 20:40
Det verste er jo at Næss er jo søndagskolegutt i forhold til svinet Horak.
LIKHooligan
18.11.07 20:50
Næss hadde forresten tacklet en LIK spiller 5 sek etter at sluttsignalet gikk i 1 periode. ble belønnet med 10 min usportlig.
elbarca86
elbarca86Innlegg: 34011
18.11.07 20:52
Jepp, men det er barnemat i forhold til Horak.

TIK skal ha honnør for å ha funnet en spiller som er større svin enn Næss.
StianBek
StianBekInnlegg: 595
18.11.07 21:13
Utrolig at slike idiotspillere støtt skar havne i TIK..

-StianBek Hockeyjerseys Norway-
Hockey84_NYR
Hockey84_NYRInnlegg: 108
18.11.07 21:37
Horak er ei kjerring! Tik er søren meg patetiske! Burde vært ytteligere straffet for dette.....
StHalvard72
StHalvard72Innlegg: 28
19.11.07 13:48
Jeg mener og har vel såvidt nevnt det i en annen tråd.

En spiller som bevisst skader eller prøver å skade en motspiller, burde straffes hardt. Beintaklinger slashinger etc. Hva slags straff de skal få, og om man eventuelt tar med skadeomfanget til motspilleren i en straffevurdering, går vel litt på skjønn. Men når det gjelder å utvise skjønn, har jo forbundet bevist før at det er en sak man ikke mestrer helt.

Det som oftest skjer er at "kælkerne" skader "profilene" som blir satt ut av spill mens "kølkerne" fortsetter å spille. Og akkurat DET er ikke norsk hockey tjent med.

Dette er jo noe man burde sett på og gjort noe med for lenge siden.

Noen andre synspunkter på dette?
LIKHooligan
19.11.07 14:21
Horak fikk først 5+ liten, men da dommer johnsen skjønte at Tomi ble skadet gjorde han om straffen til match etterpå.

Tomi ble også operert i går kveld og blir nok borte noen kamper.

Enig med deg StHalvard, forbundet sine straffer henger ikke på greip og dem klarer ikke styre. man kan se Sparta-Frisk kampen det er et eksempel. Kan ta en situasjon derfra også, da Abott skaller Wessner, Abott fikk vel en kamp for det, mens Lillehammer Paukkunen får 2 kamper da han så vidt dulter borti Ørjan Næss.

Situasjonen i går, var at Lillehammer leder 5-1, 1 min igjen. Horak blir igjen fintet ut av Tomi som hadde herja denne matchen. Da Tomi er forbi og skal skyte kommer Horak tilbake og tar et øksehug med kølla mot Tomi's hånd. Var ikke ute etter pucken i heletatt.

Dette tyder på at Horak kun var ute etter å skade TOmi og ikke for å ta pucken. Håper forbundet skjønner nå at hvis de vil ha profiler som spiller glad hockey, må de fjerne/slå strengt ned på slike spillere som kun skal ødelegge.
Hvis man ser på statsen til Horak (15kamper 124min) så er dette en spiller som er bøllete.
Hockey84_NYR
19.11.07 18:18
Er det sjanse for att han får strengere straff? Gjør Lillehammer noe? Var ikke noe tvil om att det var for å skade! Det var lett å se!
BeatPoet
BeatPoetInnlegg: 25878
19.11.07 18:20
Sier bare en ting.. Au!!!

19.11.07 18:21
Lillehammer kommer ikke til å gjøre noe, hva skulle de eventuelt gjort?

Han har fått match og da får han karantene ihvertfall en kamp. Alt blir opp til hva som står i dommerrapporten og hva domsutvalget bestemmer.
Hockey84_NYR
19.11.07 18:24
Sende inn en leiemorder tenkte jeg på:) Er domerutvalget som må reagerere her...men det blir helt sikkert bare med denne ene kampen.
Klikk for å gå tilbake til toppen