Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Frisk-Vif eller Färjestad-Djurgården?

NYTT TEMA
Destruktor
DestruktorInnlegg: 23875
22.11.07 20:35
....ja det er vel liten tvil, for de som har C+ :-)

Fy han satan og feite Frank som Djurgården spiller i kveld...måtte det vare helt inn :-D
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
22.11.07 20:44
Jeg hadde sett Fjârestad-Djurgården

Skal over til Karlstad å se hockey i Januar
Destruktor
22.11.07 21:04
Vurderer å dra over for å se samme lag, på samme sted, lørdag 8. desember. Blir bare så jævlig deppa hver gang jeg så drar for å se norsk hockey etter å ha vært i Sverige :-(
dragons100
dragons100Innlegg: 27385
22.11.07 21:05
Spørsmål i slike saker er om man skal velge det som engasjerer mest, eller det som er best hockey.

Hva som engasjerer dere mest aner jeg ikke, men jeg blir mye mer engasjert i en kamp i Norge, enn en kamp fra Sverige. Selv om den svenske kampen er enormt mye bedre kvalitet. Derfor vil jeg velge den norske kampen. Om jeg hadde hatt tilgang til begge kanalene. Har ikke tilgang til noen.

Litt slik.

Skal jeg velge å se Vålerenga - Lillestrøm i en tippeligakamp som går samtidig med Barcelona - Real Madrid. Jeg ville 100% sikkert valgt den første kampen, pga at i den kampen bryr jeg meg om resultatet. Og hvilken rolle det resultatet vil spille for mitt lag. (RBK). Selv om den andre kampen har noe bedre kvalitet. ;-))
dragons100
22.11.07 21:06
Destruktor skrev:
Vurderer å dra over for å se samme lag, på samme sted, lørdag 8. desember. Blir bare så jævlig deppa hver gang jeg så drar for å se norsk hockey etter å ha vært i Sverige :-(

___

Hmm. Isåfall er det greit at du ikke får sett RBK-Chelsea. (0 billetter uansett nå). Du verden for en nedtur det ville blitt med Kongsvinger - Nybergsund/Trysil.

;-))))
Destruktor
22.11.07 21:13
dragons100 skrev:
Skal jeg velge å se Vålerenga - Lillestrøm i en tippeligakamp som går samtidig med Barcelona - Real Madrid. Jeg ville 100% sikkert valgt den første kampen, pga at i den kampen bryr jeg meg om resultatet. Og hvilken rolle det resultatet vil spille for mitt lag. (RBK). Selv om den andre kampen har noe bedre kvalitet. ;-))
----------------

Og hva i all vide verden har resultatet i Frisk-VIF for slags betydning for TIK?

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dragons100
22.11.07 21:20
Destruktor skrev:
dragons100 skrev:
----------------

Og hva i all vide verden har resultatet i Frisk-VIF for slags betydning for TIK?

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))'

____

Aaahh.. Den stakk.

:-(

Eller du kan si. Resultatet har betydning for hvert fall 1 av lagene Storhamar, Stavanger eller TIK :p

dragons "klubbhore".

Men ok. Storhamar er lag nr 1. Håper 1 spiller i Stavanger gjør det bra. Også håper jeg TIK klarer seg. Eneste mulighet for meg å se topphockey her.
Destruktor
22.11.07 21:26
Riktig, det var denne fetteren og slekta på Hamar....... "klubbhore" ja, godt du sa det selv ;-)
dragons100
22.11.07 21:29
Hehe.

Ja. Klubbhore dilux på hockeyfronten.

Heier på Storhamar. Håper TIK berger. Og håper laget Snorre spiller på gjør det bra. Der har vi noen konflikter innimellom.

Men hockeyn har engasjert meg mindre siste årene. Håper Snorre en dag vender nesten sin hjem mot Mjøsa. Og på riktig side.
Destruktor
22.11.07 21:42
Ja...de kunne nok ha behov for han på Raufoss :-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg