Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dette kan da ikke stemme?

NYTT TEMA
Gary_McAllister
Gary_McAllisterInnlegg: 2448
02.12.07 19:40
SIL - VIF 6-2???

Og Johnsen var dommer...

I følge noen SIL fans her inne så eier jo VIF forbundet og Johnsen... Og da skulle vel Johnsen ha fikset nok en sier til VIF i kveld, eller hva?

Og snakket med par SIL fans som var i fjøset i kveld, at det store buekorpset som skulle sette Anders helt ut av spill var på ett lydnivå knapt noen få hørte...

Ikke så tøffe i kjeften allikevel?
Gary_McAllister
02.12.07 19:48
Btw: Gratulerer med seieren.

Og VIF spillerne bør skamme seg. Minste man kan forlange av ishockey spillere, er at dem faktisk spiller ishockey...
StianBek
StianBekInnlegg: 595
02.12.07 20:09
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 17.04.20 19:49)

trygveseb
trygvesebInnlegg: 1571
02.12.07 20:43
Sterkt å vinne 6-2 selv om Jordal Johnsen gjorde det som stod i hans makt for å prøve å holde VIF inne i kampen spesielt de to første periodene!
dragon-fan2
dragon-fan2Innlegg: 9885
02.12.07 20:44
YEEEEEEEES, DET SMAKTE GOOOODT ASS!!!

Storhamar© vinner bøtta™ 2008
StianBek
02.12.07 20:49
Kanke klage på Tor olav bin vålenga idag Trygve, grei kamp begge veier. UTROLIG nok..

-StianBek Hockeyjerseys Norway-
trygveseb
trygvesebInnlegg: 1571
02.12.07 21:04
Har stor grunn til det de to første periodene Stian, mannen så etter Storhamar utvisninger med lupe, helt utrolig at han i det hele tatt fant noen de to første periodene..
StianBek
02.12.07 21:06
Hmm, kanke si jeg syns han var så ille jeg men.... jeg var sikkert full:)

Gary_McAllister
02.12.07 23:03
StianBek skrev:
HAHA lyser bitthert lang vei:D MYrvold hørte oss tydelig.

Før du uttaler deg om ordet bitterhet, ta å sjekk opp hva det betyr...

Og jeg er ikke lei meg for at det ble tap for bønda... Artig for dem å få en seier over VIF, var omtrent det eneste laget i årets GET-liga som ikke hadde slått eller tatt poeng fra dem...

Og jeg gratulerte også med seieren, og hva er bittert med det?

Men er jo ikke overrasket over at du kommer med slike oppgulp. Dårligere tapere/vinnere finnes nesten ikke.
Gary_McAllister
02.12.07 23:04
StianBek skrev:
Kanke klage på Tor olav bin vålenga idag

Nei, rart med det, når SIL vant!

dragon-fan2
dragon-fan2Innlegg: 9885
03.12.07 00:06
Gary_McAllister skrev:
StianBek skrev:
HAHA lyser bitthert lang vei:D MYrvold hørte oss tydelig.

Før du uttaler deg om ordet bitterhet, ta å sjekk opp hva det betyr...

Og jeg er ikke lei meg for at det ble tap for bønda... Artig for dem å få en seier over VIF, var omtrent det eneste laget i årets GET-liga som ikke hadde slått eller tatt poeng fra dem...

Og jeg gratulerte også med seieren, og hva er bittert med det?

Men er jo ikke overrasket over at du kommer med slike oppgulp. Dårligere tapere/vinnere finnes nesten ikke.
_________

Du får ikke skjære alle over en kam nå GM. Nå så ikke jeg kampen, men de kampene jeg har sett med Jhonsen som dommer har han dømt i dissfavør Storhamar, det er ikke til å stikke under en stol. Men vi kan ikke skylde på dommeren vær gang vi taper, det blir for dumt!
En ting til; du er ikke så værst til å slenge fra deg oppgulp du heller, så kansje være litt forsiktig med det du poster her.

Men du skal ha for at du gratulerer oss, det er stort av deg.

Storhamar© vinner bøtta™ 2008
Gary_McAllister
03.12.07 00:41
"Du får ikke skjære alle over en kam nå GM."

Nei, og det har jeg ikke gjort heller....

Gir deg en sjanse til, til å lese hva jeg skrev!

StianBek
03.12.07 13:48
Gary_McAllister skrev:
StianBek skrev:
Kanke klage på Tor olav bin vålenga idag

Nei, rart med det, når SIL vant!

--

Ikke bitter sier du?

Gary_McAllister
03.12.07 15:45
Hva skal jeg være bitter for?

VIF leder serien, SIL er 10 poeng etter... Kan ikke bli bedre enn dette. At man går på ett feilskjær mot SIL er ikke så farlig. Må regne med å tape en eller to kamper mot dem løpet av en lang sesong. Sånn er det bare... Og jeg gratulerte med seieren...

men det eneste du kommer farende med er bitterhet osv... Sankk om en dårlig vinner! Men det er jo slikt de fleste kjenner deg så...
Jozsef
JozsefInnlegg: 1414
03.12.07 16:04
hadde ventet mer trøkk ihallen fra SIL-fansen, særlig med tanke på at de nærmest lekte med VIF!! Johnsen var ikke "synlig" igår, hvilket tyder på bra dømming. Joda, var også litt spredt buing mot Myrvold, men ikke akkurat 100 decibel..
PS! VIF leder fremdeles, men liker ikke de siste matchene, blir nok jevnt helt inn iår..
Gary_McAllister
03.12.07 16:19
Nei, det har vært dårlig i di siste kampene...

Men på en annen side, så syns jeg det er mer artig slik som det er nå, tett og jevnt. Alle slår jo alle i årets serie.
Jozsef
JozsefInnlegg: 1414
03.12.07 16:43
Gary_McAllister skrev:
Nei, det har vært dårlig i di siste kampene...

Men på en annen side, så syns jeg det er mer artig slik som det er nå, tett og jevnt. Alle slår jo alle i årets serie.

--------------------
Helt enig. Ser vi på innbyrdes oppgjør, har VIF positiv score mot ALLE de andre topplagene, det er iallefall positivt da!
StianBek
03.12.07 23:07
Dårlig taper? Ikke min feil at du kommer med surt oppgulp vel...

Mer trøkk fra sil fansen kan du nesten ikke forlange, da skal hallelujatoppen være på kamp, er tross alt bare dem som lager leven i hallen vår...

Klikk for å gå tilbake til toppen