Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV-kamper fremover

NYTT TEMA
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
30.01.08 17:26
31/1 Sparta-Storhamar, denne visste dere vel.

14/2 Frisk-VIF
21/2 Berammes senere

WB6
WB6Innlegg: 50
30.01.08 19:30
Hyggelig at de viser Frisk igjen, men HVORFOR må VIF vises hele tiden?
Greit nok at det er snakk om en toppkamp denne gangen, men de viser dem jo ekstremt mye. Meningen med å vise hockey på tv er vel å få vist frem norsk hockey og ikke kun Vålerengen I.F sitt hockeylag??

Det er jo ikke rart at klubber sliter med økonomien så lenge de aldri får markedsført seg på tv, slik VIF og SIL har mulighet til, og dermed blir det jo vanskeligere å skaffe seg sponsorer som spytter inn en del penger.. Tenker da spesielt på TIK, men også Furuset og LIK vises alt for sjelden..

Samme dato kunne de jo f.eks vist Furuset - Stjernen.. Er like interessant kamp for en nøytral tilsuer, det. Spesielt mtp at den sannsynligvis blir avgjørende for Play-Off eller kvalik..

Bortsett fra all negativiteten er det jo bra at det i det hele tatt sendes kamper fra norsk hockey, da.. Bare litt "frustrert" over prioriteringene noen ganger. :)

PS! Ja, jeg vet noe av grunnen til at lag ikke vises er pga vanskeligheter med produksjonen i div haller, men problemer er jo til for å løses.. Bare å møte opp en halvtime tidligere enn normalt, så finner man fort et sted å plassere et kamera.. :)

WB6
-Det er lov å være saklig selv om man er supporter-
LIKHooligan
30.01.08 19:34
Lillehammer har blitt visst en gang denne sesongen, alle lag skulle få like mange var budskapet før sesongen. Men man ser at VIF,SIL og andre topplag får flere kamper.

StianBek
StianBekInnlegg: 595
30.01.08 20:45
Storhamar har vel ikke blitt vist all verden iår...

-StianBek Hockeyjerseys Norway-
LIKHooligan
30.01.08 20:53
Mere enn Lillehammer, for kampen Lillehammer hadde var mot SIL
Jozsef
JozsefInnlegg: 1414
30.01.08 21:10
Pr. 30.01.08:

VIF vist 7 ganger
Sparta 5
Frisk 3
STA 3
Comet 3
Stjernen 3
SIL 2
LIK 1
Furuset 1
TIK 0
StianBek
30.01.08 21:11
en kamp mer var mye gitt...
WB6
30.01.08 23:02
StianBek skrev:
Storhamar har vel ikke blitt vist all verden iår...
-----

Var ikke primært i år jeg tenkte på. De sesongene det har blitt sendt norsk hockey på tv så er både VIF og SIL en stor gjenganger på skjermen. TIK ble vel ikke vist i fjor i det hele tatt, om jeg ikke husker helt feil..

Greit nok at topplagene kanskje er litt mer interessante å se på for et nøytralt øye, men om man virkelig skal ha frem, og få solgt, norsk hockey som et produkt så må jo alt vises..

For de som ikke har sett det, så vil jeg anbefale dere å gå inn på get.no og sjekke bildet som ligger under linken hvor tv-matchen er annonsert.. Definitivt årets bilde, spør du meg! :D (har ikke peil på hvordan man legger ut direkte link.. Derfor jeg ikke har gjort det.. hehe)

WB6
StianBek
31.01.08 10:34
Så du mener det er god reklame å sende TIK?
LIKHooligan
31.01.08 10:52
Her er kampene i dag:

Trondheim – Vålerenga 18.00
Comet – Stjernen 18.30
Frisk-Asker – Stavanger 18.30
Furuset – Lillehammer 18.30
Sparta Sarpsborg – Storhamar 20.00 (SportN)

Her er det jo greit med Sparta-SIL, et toppoppgjør kan bli bra det.

Torsdag 14/2 (44. runde):
Trondheim – Comet 18.00
Furuset – Stjernen 18.30
Sparta Sarpsborg – Lillehammer 18.30
Storhamar – Stavanger 18.30
Frisk-Asker – Vålerenga 20.00 (SportN)

Så er det den 14/2 da, Frisk-VIF er topp oppgjør, men se på FIF-Stjernen, denne kan bli bedre, da de lagene kjemper om siste sluttspill plassen. Det står kanskje mere på spill i den kampen enn i Frisk-VIF

Men det er jo alltid lettere å sende topplagene.
WB6
31.01.08 16:37
StianBek skrev:
Så du mener det er god reklame å sende TIK?
------

For trøndere spesielt og kanksje et nøytralt øye så kan det være like god reklame å sende TIK som andre lag. All pr er god pr, som det heter.

Er jo nettopp de nøytrale man skal nå ut til for å få fremmet hockey-sporten i landet her, så da er det greit å få vist at det finnes lag i toppserien fra andre steder enn rundt Mjøsa og Oslofjorden. Skal man spre interessen så er det viktig at folk kan få se et lag som kanskje bor i nærheten og dermed får lyst til å dra en tur på deres neste hjemmekamp.

Generelt sett så skjønner jeg at TIK ikke er det mest interessante laget man kan se spille, men poenget med tv-avtalen er jo å nå ut til folk som ikke har for vane å dra på kamper (selvsagt også de som allerede er supportere, men som ikke får dratt på kamper, da..).

WB6
Valek90
Valek90Innlegg: 2784
31.01.08 18:14
For meg virker det som om de eneste gangene de andre lagene får vist seg frem, er om de spiller mot f.eks VIF.
Jozsef
31.01.08 19:26
Uten at jeg kan stå inne for det, innbiller jeg meg at det kan bli praktisk vanskelig å ha kampstart i Tr.heim 20.00. Er vel ikke så mange fly som er tilgjengelig fra midnatt..
Jack_The_Ripper
Jack_The_RipperInnlegg: 421
31.01.08 19:53
Jozsef skrev:
Pr. 30.01.08:VIF vist 7 ganger
Sparta 5
Frisk 3
STA 3
Comet 3
Stjernen 3
SIL 2
LIK 1
Furuset 1
TIK 0

..................

OMFG111!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!

VIF ER KJØPT OG BETALT AV NORGES ISHOCKEYFORBUND!!!!!!!!111111111oneone"!""""""!!!!!!!

Slik, da slapp Dragon 2 osv å skrive det
WB6
31.01.08 22:12
Jozsef skrev:
Uten at jeg kan stå inne for det, innbiller jeg meg at det kan bli praktisk vanskelig å ha kampstart i Tr.heim 20.00. Er vel ikke så mange fly som er tilgjengelig fra midnatt..
----------------

Det er nok sant, men "det går alltids et tog".. Vet at Frisk, bla. tar nattoget hjem fra Stavanger når de har bortekamper der, så jeg ser fortsatt ikke helt problemet med å arrangere kamper i Tr.heim kl 20.00..

Problemer er til for å løses.. Selvfølgelig om man legger litt vilje og innsats i det, noe det ser ut til å være manko på hos dem som styrer med dette for øyeblikket.

WB6
Jozsef
01.02.08 16:36
Jack_The_Ripper skrev:
Jozsef skrev:
Pr. 30.01.08:VIF vist 7 ganger
Sparta 5
Frisk 3
STA 3
Comet 3
Stjernen 3
SIL 2
LIK 1
Furuset 1
TIK 0

..................

OMFG111!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!

VIF ER KJØPT OG BETALT AV NORGES ISHOCKEYFORBUND!!!!!!!!111111111oneone"!""""""!!!!!!!

Slik, da slapp Dragon 2 osv å skrive det

---------------
Hehehe... Vel, hvis man f.eks kan velge en fotballkamp mellom Man.U-Milan eller Rochdale-Chesterfield, hva velger man??? Hehehe...
StianBek
01.02.08 19:17
Problemet med å starte 2000 i trheim er at man må vente til klokka 5 om morran på første tog hjem, går et tog i 11 tida men det har dem ikke sjans til å rekke.
barba
barbaInnlegg: 3420
01.02.08 20:44
Hehehe... Vel, hvis man f.eks kan velge en fotballkamp mellom Man.U-Milan eller Rochdale-Chesterfield, hva velger man??? Hehehe...

Ingen. Milan har noen spennende spillere, så kanskje.

Barba
Klikk for å gå tilbake til toppen