Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NHL Eastside Hockey Manager 2007

NYTT TEMA
Sir_Killalot
Sir_KillalotInnlegg: 3196
11.02.08 01:35
Akkurat spilt ferdig den første sesongen i min andre ordentlige savegame.

På den første saven var jeg Red Wings med fantasydraft. Har spilt noe sånt som 10-12 sesonger på den. Men lenge siden sist(ble også Penguins i sesong 9). Så da ble det en ny fil med New York Rangers. Denne gangen uten fantasy draft.

Stanley cup mester!

Transactions inn:
Peter Forsberg (Free agent)
Steve Ott (Stars)
Jonathan Ericsson (Red Wings)
Antti Pihlström (Predators)
Kyle Quincey (Red Wings)
Johan Franzen (Red Wings)
Mathieu Dandenault (Red Wings, som fikk han fra Canadiens)
Tom Pyatt (Saginaw
En haug draftpicks, bl.a. 1.runde-valget til Predators som endte blant de siste i ligaen.

Transactions ut:
Marek Malik (Stars)
Daruis Kasparaitis (Red Wings)
Andrew Hutchinson (Lightning)
Stephen Valiquette (Predators)
Hugh Jessiman (Red Wings)
Alex Bourret (Coyotes)
Martin Straka (Red Wings)
En haug rettigheter + noen få draftpicks

Hovedsakelig lagoppstilling:

Henrik Lundqvist - Al Montoya

Mara - Rozsival - Drury - Forsberg - Jagr
Tyutin - Dandenault - Prucha - Gomez - Shanahan
Quincey - Girardi - Hollweg - Avery - Hossa
Baranka - Tyutin - Betts - Franzén - Prucha

I regular season endte jeg på 2.plass. To poeng bak New Jersey Devils som fikk 120 poeng. Det gjorde at jeg fikk "tøffere" motstand i sluttspillet da jeg endte som nr.4 i conferencen. Slo ut Hurricanes 4-1, Sabres 4-1 og Devils 4-1 på veien til finalen. Overraskende at det gikk såpass greit. Devils fikk Brodeur skadet på 1-1, så da ble det grei skuring. Men mot alle disse lagene slet jeg i sesongen.

I Finalen ble Los Angeles Kings slått 4-2.

Største seier i sesongen var mot Islanders:) 11-2!
Største tap mot Trashers med 1-6
Mestscorende kamp mot Islanders med 10-4
Tapte 0-5 i sluttspillet mot Kings, dvs største playofftapet

Forsberg 151 poeng i season, 36 i playoff
Jagr 135 i serien, 29 i playoff(bare 15 kamper)
Drury 124 i serien, 29 i playoff
Prucha 101 i serien, 15 i playoff

Jagr 75 mål
Forsberg 100 assist
Drury +/- 75

Kjekt spill å spille når man ser på hockeykamper på Canal+ eller NASN!
koffa87
koffa87Innlegg: 92
11.02.08 22:33
Spiller også Eastside 2007. Artig spill som man blir sykt avhengig av når man kommer inn i alt. Men ett spørsmål, jeg slipper inn så mange shorthanded goals, hvordan kan jeg rette på dette?
Sir_Killalot
11.02.08 23:45
Ikke godt og si, kan si hva jeg kjører med.

1. Playmaking og faceoffs på alle Center's
2. Pointshot på alle offensive faceoffs
3. Skift lengde: 1st line = 60 sek, 2nd og 3rd. line = 40 sek, 4th line 30 sek.

I tillegg kjørte jeg med 1vs2, 2vs1, 3vs3 og 4vs4 i "Line matching denne sesongen.

Tactical settings
Gap Controll = very tight
Passing = creative
Dumping the puck = normal

Alt det andre på full guffe!

Personal tactics:
Centers = Shoot + carry puck og join rush(gjelder alle centers)
Vinger = Alle har shoot og join rush, de mest sentrale har carry puck også
D's = minst en i hver linje har shoot og join rush. De i førstelinja kan også ha carry puck hvis de er gode!

Har ikke hatt noe spesielt problemt med SH, med unntak av en kamp hvor det kom 3 i sekken. Ellers er det 3-4+ på hele sesongen.

Jeg scorer nesten aldri SH heller, telte 1 sist sesong.

Hvis du fikser noe på treningene, så har jeg lest at det er lurt å ha 3 intensive, 2 medium og 1 lett.
snolan
snolanInnlegg: 639
11.02.08 23:53
Er det 2007/08-sesongen eller fjorårets versjon dere spiller?
Sir_Killalot
12.02.08 00:02
Er ingen for 07/08. De lager det ikke lenger.

Dog fikk jeg tak i en roster fra et eller annet sted.

Så det er 06/07-versjonen med 07/08 roster for min del.
koffa87
koffa87Innlegg: 92
12.02.08 11:44
Takk skal du ha, skal prøve instillingene dine og se hvordan det går. Jeg har sluppet in 16 mål på 62 kamper mens jeg er i power play så er litt desperat etter å finne en løsning.
Tummen
TummenInnlegg: 3177
12.02.08 16:34
Nettopp startet ny game med Capitals. Har ikke nyoppdatert roster siden det ble noe feil da jeg lastet ned updates. Virket som om det hadde noe å gjøre med at jeg ikke har fullstendig versjon enda.
snolan
12.02.08 21:10
Caps er fenomenal på Eastside. Veldig mange gode prospects og plenty med cap space til free agents. Du bør vinne Stanley Cup i første sesong!:)
BenTexas
BenTexasInnlegg: 25982
12.02.08 22:57
Desverre er Pittsburgh heller dårlige. Malkin får nesten aldri over 1 poeng per kamp (o vil alltid vekk etter to sesonger), og Sidney er så vidt over snittet. I tillegg er resten av laget utrolig dårlig. Bruker alltid mange år på å skape de om til contenders.
Tummen
13.02.08 00:35
Caps er kjempelag.
Eneste "kjipe", altså urealistiske, med EHM er at unge spillere som draftes blir så sinnsykt gode etterhvert. ihvertfall i forhold til i de første årene hvor du egentlig kan bytte bort draftpicks uten noe savn.
Sir_Killalot
14.02.08 00:20
Ny sesong - Nye muligheter!

Forrige sesong var jeg ranked som nr.3 på preview(ikke riv med på denne, for de av dere som spiller. Ofte er denne misvisende).
Det ble Stanley Cup-mesterskap på mitt lag:

Hovedsakelig lagoppstilling:

Mara - Rozsival - Drury - Forsberg - Jagr
Tyutin - Dandenault - Prucha - Gomez - Shanahan
Quincey - Girardi - Hollweg - Avery - Hossa
Baranka - Tyutin - Betts - Franzén - Prucha

Foran denne sesongen er jeg ranket som nr.1. Forsberg er MVP og Pronger er key arrival.

Lagoppstillingen slik:

Mara - Pronger - Drury - Forsberg - Jagr
Tyutin - Dandenault - Samsonov - C.Brown - Shanahan
Quincey - Pisa - Hollweg - Avery - G.Moore
Rawlik - Tyutin - Prucha - Betts - Samsonov

Et par trader har det vært:
Chris Pronger ---> Rangers (Ducks Rangers (Free Agent)
Sergei Samsonov ---> Rangers (Free Agent)
Bobby Sanguinetti ---> Rangers (Owen Sound)
Ryan Kerr ---> Rangers (Lethbridge)
Rory Lawlyk ---> Rangers (Free Agent)
Ales Pisa ---> Rangers (Free Agent)
Tom Pyatt ---> Rangers (Saginaw)
Karri Rãmõ ---> Rangers (Lightning)
Ryan Wilson ---> Rangers (Sarnia)
Tre 2nd round picks, ett 3rd round, tre 4th.round og ett 5th round pick ---> Rangers

Marcel Hossa ---> Free Agent (Canucks)
Dan Girardi ---> Trade (Lightning)
Ivon Baranka ---> Trade (Sabres)
Johan Franzén ---> Trade (Blue Jackets)
Steve Pöck ---> Trade (Predators)
Steve Ott ---> Trade (Devils)
Michal Rozsival ---> Trade (Flyers)
7 spillere ---> Free Agent/Trades

Byttet rett og slett bot Gomez for Pronger. Grunnet at jeg syntes at jeg trengte en enda mere solid back. Og med Forsberg så trengte jeg ikke Gomez.
Rozsival ble da byttet bort for å frigjøre litt salarycapplass. Fikk to picks og en rights to player for han.

Et par spennende spillere som er hentet inn. Bl.a talentet Ryan Wilson som jeg valgte som nr.1 overall. Han blir en toppspiller. Rett inn på laget gikk 30-åringen Ales Pisa som kommer rett fra russisk ligaspill. Sergei Samsonov burde gli rett inn på laget. Curtis Brown ser god ut, kan bli meget nyttig. Rory Lawlyk er et sjansespill.

Blir det ny Stanley på meg?
Hvem blir årets "rookie" på laget?
Får Pronger mere poeng enn hva Rozsival(54p) hadde sist sesong?
Tummen
16.02.08 20:36
Noen linker til updates/patches eller Sir_Killalot? Har bare 3.0.2. Den nyeste klikker hos meg, for some strange reason...
Sir_Killalot
16.02.08 22:11
Denne går det an å laste ned ihvertfall:

http://files.filefront.com/NHL+Eastside+Hockey+Manager+2007+v304+Patch/;7045634;/fileinfo.html

Hva er klikken? dll-fil? Evt. exe-fila.

Husker jeg hadde klikk, men har glemt hvordan jeg fiksa det.
Tummen
17.02.08 03:53
Får oppdatert, men da jeg skal starte spillet får jeg feilmelding. Merkelig
Tummen
17.02.08 04:05
Får følgende melding:
In order to finish initializing, this application must first be run by a user with administrator privileges.
Please contact your systen administrator for help.
5-4.
Sir_Killalot
17.02.08 11:16
Er du innlogget på pc'en som en "random" bruker, eller som en bruker med administrator-rettigheter?

Den sier at brukeren som bruker spillet første gang etter update må ha adminrettighetene.
Tummen
17.02.08 11:26
Er innlogget som admin på min egen bærbare, så det er ikke grunnen. Vet ikke hva som er grunnen. De tidligere oppdateringene funker helt fint.
Sir_Killalot
17.02.08 11:53
Er det Vista?

"Trick seems to be that first you have to log into Vista as administrator and then right click the exe-file, go compatibility tab and check "run as system administrator". I'm not sure what's the correct translation since I'm using finnish version of Vista. It should be the bottom one of the check boxes."

Nå finner ikke jeg den boksen hos meg selv(Dog bruker jeg XP, mulig den bare er i Vista?).

Evt. prøv å kjøre i windows2000 modus eller en av de andre.
StevieY_
StevieY_Innlegg: 20456
10.07.09 18:29

Er dette spillet helt dødt?

Finnes det noen oppdateringer på markedet, hvor man kan få 2009 rosters?

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 13539
10.07.09 18:45

Ville prøvd på thebreakaway-forumet. Mener de leker seg med slike ting til spill. Både NHL og Eastside.

WB6
WB6Innlegg: 50
15.07.09 01:31
StevieY_: Er dette spillet helt dødt? Finnes det noen oppdateringer på markedet, hvor man kan få 2009 rosters?

Sjekk ut ehmtheblueline-forumet.. 

Der er det rosters for 08/09, pluss at de har begynt å jobbe med 09/10-sesongen..

snolan
16.07.09 00:54

Noen som spiller EHM på Mac? Lasta ned demoen nå og prøvde oppdatere med de nye database-filene som ligger ute på emhtheblueline-forumet, men det blir en feil når jeg prøver starte nytt spill. Tips?

WB6
16.07.09 09:47
snolan: Noen som spiller EHM på Mac? Lasta ned demoen nå og prøvde oppdatere med de nye database-filene som ligger ute på emhtheblueline-forumet, men det blir en feil når jeg prøver starte nytt spill. Tips?

De oppgraderingene er laget for fullversjonen av spillet. Tror kanskje det er der problemet ligger.

Få tak i en fullversjon og når du installerer spillet første gangen, så fjerner du muligheten til å registrere spillet online.

Da får du opp en feilmeldingsboks om at registreringen feiler når du startet opp spillet, men det er bare å trykke "ok" og spille som normalt. Det funker ihvertfall for pc..

(Innlegget ble redigert 16.07.09 09:48)

snolan
16.07.09 16:51

OK, tenkte å se om de oppdateringene funket før jeg kjøpte fullversjonen. Har foreløpig ikke klart å finne en torrent med EHM for mac. Synes det er drøyt å betale $35 for et spill fra 2006, spesielt når jeg allerede har kjøpt PC-versjonen tidligere.

WB6
17.07.09 02:19
snolan: OK, tenkte å se om de oppdateringene funket før jeg kjøpte fullversjonen. Har foreløpig ikke klart å finne en torrent med EHM for mac. Synes det er drøyt å betale $35 for et spill fra 2006, spesielt når jeg allerede har kjøpt PC-versjonen tidligere.

Det ligger da alltids et par torrents til Mac ute på den berømte bukta, men vet ikke hvor aktive akkurat de torrentene er for øyeblikket. Så ihvertfall at det lå noen der for et par uker siden..

EinarLunde
EinarLundeInnlegg: 601
16.11.09 03:16

Spiller med Flyers, har kommet til sesongen 12/13. I sluttspillet falt plutselig alle spillerne mange hakk på ratingene sine, og i påfølgende offseson gikk mange av ligaens stjernespillere til jallalag i Europa for lommerusk. Noen andre som har opplevd dette? Utrolig irriterende, hadde et kjempelag, men nå mistet jeg all lyst på å spille videre.

SphinX20
SphinX20Innlegg: 499
16.11.09 18:48

Starter på 11/12 sesongen med Wild nå. Prøver å rosteren noenlunde etter sånn det er per dags dato(i real life)

Noen småjusteringer har alikevell skjedd.

Etter første sesong ble Demitra top scorer. Byttet han mot Eric Staal som har vist seg å være mer en et varp. Demitras formkurve gikk mot lindesnes, mens Staal sin har gått mot nordkapp.

Har også hentet O'Sullivan tilbake til klubben.

Er alltid kåt på draftpicks, til nå har jeg alltid skaffet meg ett ekstra 1 runde valg hvert år.

Det ene året byttet jeg mitt eget og CBj's mot Red Wings' 1 OVERALL som resulterte i Tavares.. :)

Har også draftet Stamkos som er verdt å nevne.. eller er de beste draftede spillerne "fake"

stanley cup finalist ved en annledning.

SphinX20
06.12.09 12:41

Har nå vunnet SC 12/13 sesongen..

Nå får jeg ikke fortsette før jeg får lønnsnivået ned på 275 mill.

CRAP

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 13539
06.12.09 13:05

Last ned siste oppdatering eller fiks på en editor. Da den i virkeligheten er på 56,7 mill USD(?).

SphinX20
06.12.09 13:26

jeg har lasted ned spillet og prøvd utrolig mange forskjellige måter å fikse dette på... men ingen funker.. prøvde meg på hjelp på blueline forumet, men rett etter at jeg nevnte at spillet ikke var kjøpt, men nedlastet ble jeg banned..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg