Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Grattis LIKhooligan

NYTT TEMA
Jack_The_Ripper
Jack_The_RipperInnlegg: 421
26.02.08 21:26
Med en "sterk" seier i kveld. Å score 7 mål mot VIF på Jordal er det ikke mange lag som klarer. Så gratulerer med seieren.

Ikke vet jeg hva som skjedde på Jordal i kveld. men å slippe inn 7 mål hjemme mot LIK, er rett å slett en skandale. Rett å slett pinlig og flaut.

Skulle tro dem spilte på LIK på oddsen. Forundrer meg ikke!
dragon-fan2
dragon-fan2Innlegg: 9885
26.02.08 21:32
Skulle tro dem spilte på LIK på oddsen. Forundrer meg ikke!
_____

Det tviler jeg på, de er bare ikke bedre i dag. Sånn kan det gå av og til
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
27.02.08 15:22
Takker, herlig dette.

Håper vi tar VIF hjemme i kveld også.
Jozsef
JozsefInnlegg: 1385
27.02.08 15:53
Aldri i verden! Håper på et revansjesugent VIF, for det de presterte igår var ikke mye å rope hurra for!
larsivar
larsivarInnlegg: 1210
27.02.08 20:36
Haha.. Fy fa.. Er Vålerenga på vei til å gå på huggu og ræva ut av sluttspillet? Ingenting hadde gledet meg mer enn det..
psvboys
psvboysInnlegg: 3173
27.02.08 21:20
Jozsef skrev:
Aldri i verden! Håper på et revansjesugent VIF, for det de presterte igår var ikke mye å rope hurra for!

--
Var nok ikke særlig revansjesugne VIF ikveld..Taper fortjent 5-2 mot ett LIK med Tomi Pollanen i storform..Begynner å lure på om VIF har tatt litt lett på disse kampen,i dag presterer de til og med å få to baklengs i overtall.

Gøy for LIKHooliganen og de andre som følger LIK da..Selv om LIK leder sammenlagt nå tror jeg nok VIF drar i land avansementet på rutinen.
dragon-fan2
27.02.08 21:34
larsivar skrev:
Haha.. Fy fa.. Er Vålerenga på vei til å gå på huggu og ræva ut av sluttspillet? Ingenting hadde gledet meg mer enn det..
_____

Takk, da er vi flere her. Det er flott
LIKHooligan
LIKHooliganInnlegg: 767
27.02.08 22:06
Pölly var i stor form i dag, herjet med VIF backene gang på gang.

Livet er herlig dere
dragon-fan2
27.02.08 22:09
Fett nok det ;)
Jozsef
JozsefInnlegg: 1385
27.02.08 22:14
Vel, blir vinn eller forsvinn nå fredag. Jeg tror at vinneren i den kampen avanserer til semi'n. Hva som skjer med VIF, håper jeg Shampo kan svare på. Hadde jo en fin "go" siste 6-7 kampene i serien, så er det plutselig tilbake til det ustabile spillet vi hadde i hele Januar..
dragon-fan2
27.02.08 22:30
Jozsef skrev:
Vel, blir vinn eller forsvinn nå fredag.
_____

For og være ærlig håper jeg på forsvinn for Enga sin del. Da blir det party party ;)

Storhamar© vinner bøtta™ 2008
Carradinjo
CarradinjoInnlegg: 613
04.03.08 20:49
Ja, for gratulere igjen da.

Forventer at "Shampo" bruker yngre junior laget på torsdag.

Men uansett, om VIF skulle gå videre, så er jeg ikke bekymret for semifinalene... blir 4, toppen 5 kamper over SIL, og VIF er i finalen, atter engang!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg