Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Washington Capitals sesongen 2010/2011

NYTT TEMA
fyfaenass
fyfaenassInnlegg: 5761
07.08.10 21:08

Washington Capitals 2010/2011

Etter så mange nye klubb tråder så var det på tide  at Caps fikk sin egen klubb tråd, Er ikke det laget med flest supportere her inne på vgd, men jeg kommer iallfall til og være aktiv denne sesongen. Men det  blir vel sikkert flere fans etter at vi vinner stanly cup dette året :)

Vice President & GM: George Macphee
Head coach: Bruce Boudreau

Spillerstall:

Goalies:
Semyon Varlamov
Michal Neuvirth

Defensemen:
Karl Alzner    
John Carlson    
John Erskine    
Brian Fahey    
Mike Green    
Tom Poti  "A"  
Jeff Schultz    
Tyler Sloan  

Forwards:
Nicklas Backstrom  
Matt Bradley    
Jason Chimera    
Eric Fehr    
Boyd Gordon   
DJ King   
Mike Knuble  "A"  
Brooks Laich    
Alex Ovechkin  "C"  
Alexander Semin    
David Steckel  

Blir svært spennende om vi henter inn noen D og  hva vi gjør på keeperplassen dette året,  jeg håper vi satser på Varlamov og får inn en D.

SuperAlmeida
SuperAlmeidaInnlegg: 9082
07.08.10 22:37

Morsomt med Washington tråd. Begynner å bli noen lag her nå. :)

fyfaenass
08.08.10 06:24

Ja, begynner og bli en del lag, skulle gjerne sett flere jeg men det kommer vel kanskje etterhvert.

TheSunshineState
TheSunshineStateInnlegg: 4133
08.08.10 15:55

Caps er ett lag jeg sympatiserer sterkt med. Når vi ryker i grunnspillet så er Caps laget i Øst for meg (selv om vi er rivaler).

Vi stiller ikke så sterk i år, så håper dere vinner SC i år!

fyfaenass
08.08.10 16:17
TheSunshineState: Vi stiller ikke så sterk i år, så håper dere vinner SC i år!

Takk takk alltid godt med litt støtte :)

Cesc-15
Cesc-15Innlegg: 17563
09.08.10 16:42

Hadde tenkt å lage denne selv denne uken, men nå slipper jeg jo det.

Spennende sesong i vente vil jeg tro. I "fjor" var vi overlegen i RS og spilte fantastisk store deler av sesongen (spesielt under den syke winning streaken), men det vil antakelig bli langt jevnere i East i år.

Forøvrig veldig kjedelig på overgangsfronten til nå. Er lysten på en ny goalie, for Varlamov og Theo er pdd. ikke gode nok til å bære oss gjennom en hel playoff. Skulle også sett en ny D komme inn, helst en annerledes type enn det Corvo var, altså en defensiv slugger som kan rense unna i egen sone hvor vi normalt er jævlig soft.

Og en ting til, Winter Classic i år blir helt syk. Kunne ikke gledet meg mer.

fyfaenass
09.08.10 20:46
Cesc-15: Skulle også sett en ny D komme inn, helst en annerledes type enn det Corvo var, altså en defensiv slugger som kan rense unna i egen sone hvor vi normalt er jævlig soft. Og en ting til, Winter Classic i år blir helt syk. Kunne ikke gledet meg mer.

Kunne ikke vært mere enig! Synes vi burde henta Volechenkov jeg da, men det gikk ikke. Ang Winter classic, Ja fyfaen det blir rått. Driver og sjekker ut priser og div, har kanskje tenkt med en tur over på den tiden :)

Talbot25
Talbot25Innlegg: 4362
10.08.10 21:45
fyfaenass: Kunne ikke vært mere enig! Synes vi burde henta Volechenkov jeg da, men det gikk ikke. Ang Winter classic, Ja fyfaen det blir rått. Driver og sjekker ut priser og div, har kanskje tenkt med en tur over på den tiden :)

Ryktes at Mitchell kan være på vei.

Hypen til winter classicen kommer til å ta helt av,om kampen kommer til å leve opp til hypen gjenstår og se. Jeg har mine tvil,da jeg synes de som har vært til nå ikke har vært så artige og se på TV. Helt sikkert noe annet å se den live! ;)

Bra med flere klubb-tråder her inne og Ovechkin is a real douche!

(Innlegget ble redigert 10.08.10 21:46)

Prestegård
PrestegårdInnlegg: 20759
10.08.10 23:53
Talbot25: Jeg har mine tvil,da jeg synes de som har vært til nå ikke har vært så artige og se på TV.

Human farm har nok kommet i veien, altså vet du ikke hva du snakker om. Dette er tross alt om noe annet enn Bambi on ice. Hehehe.

Sollis-
Sollis-Innlegg: 491
12.08.10 19:51

Digger Caps tråd!

Jeg tror vi klarer oss fint med Varlamov og Neuvirth..

Neuvirth har vært magisk i AHL og NHL !

Talbot25
Talbot25Innlegg: 4362
12.08.10 19:52
Prestegård: Human farm har nok kommet i veien, altså vet du ikke hva du snakker om. Dette er tross alt om noe annet enn Bambi on ice. Hehehe.

Hehe. Det jeg sa var at de har vært kjipe å se på TV,live derimot er sikkert noe helt annet. Med jagerfly og pro USA USA USA gjennomføring!

Prestegård
PrestegårdInnlegg: 20759
12.08.10 20:37
Talbot25: Hehe. Det jeg sa var at de har vært kjipe å se på TV,live derimot er sikkert noe helt annet. Med jagerfly og pro USA USA USA gjennomføring!

Hvilket kvinnfolk er det som skriver her nå? Lukter jentelus lang vei!

Cesc-15
13.08.10 00:01
Sollis-: Neuvirth har vært magisk i AHL og NHL !

Neuvirth var ganske så bra for å ha bli kastet rett ut i det forrige sesong og visste at han er et stort talent. Men jeg er ekstremt skeptisk til å la han bære oss gjennom en playoff hvor man nesten ha en matchvinner bakerst for å lykkes. For meg har han et par år igjen før han er klar for den slags oppgaver. At han har stått ok i AHL (har også sett han i et par kamper der, inkl. finaleserien mot Stars) er ikke i nærheten av sammenlignbart med å stå bak et defensivt håpløs forsvar i playoffen.

Når det gjelder Theodore kan han være jævlig bra og er klasse på sitt beste. Problemet er naturligvis stabiliteten, for noen ganger er han så skammelig elendig at jeg legger meg før kl 02. Nei, jeg tror vi trenger en ny goalie, selv om jeg neppe tror at det skjer. Varlamov er jo tross alt spennende og herjet i playoffen for to sesonger siden, så han har det inne. Kanskje litt rart å mene at han er klar, mens Neuvirth ikke er det, de er jo tross alt like gamle, men per nå stoler jeg mer på Semyon enn på de to andre.

(Innlegget ble redigert 13.08.10 00:03)

Sollis-
Sollis-Innlegg: 491
13.08.10 13:12

Jeg mener også selvfølgelig at varlamov er nr.1 fremfor Neuvirth i år...

I år og i fjor røk vi jo ikke ut av playoffs bare p.g.a keeper spillet...

Jeg håper gutta klarer å levere slik Cam Ward gjorde i 05-06

Cesc-15
18.08.10 00:40

Kjenner jeg blir entusiastisk når jeg leser dette, for vi trenger virkelig en ny D-man av høy kvalitet. Får bare håpe at han er lei av Western og vil prøve seg på andre siden, for da kan det ikke være mange andre lag som er aktuelle.

fyfaenass
18.08.10 17:01
Cesc-15: Kjenner jeg blir entusiastisk når jeg leser dette, for vi trenger virkelig en ny D-man av høy kvalitet. Får bare håpe at han er lei av Western og vil prøve seg på andre siden, for da kan det ikke være mange andre lag som er aktuelle.

Får håpe han vil komme til oss, trur han kan bli en viktig forsterking.

Uvasket
UvasketInnlegg: 3632
20.08.10 01:03

Sharks har snust på Mitchell, og det hadde vært en god tilvekst for laget. Men det meste tyder vel på at han havner i hovedstaden - hvis han da ikke blir i Nucks, hvor han har en høy status.

BlackenedJustice
BlackenedJusticeInnlegg: 20711
20.08.10 04:15
Uvasket: Sharks har snust på Mitchell, og det hadde vært en god tilvekst for laget. Men det meste tyder vel på at han havner i hovedstaden - hvis han da ikke blir i Nucks, hvor han har en høy status.  

Håper han går til Sharks, og ikke til slummen i DC. Han blir en farlig god tilvekst der i såfall.

Narrator
NarratorInnlegg: 254
20.08.10 15:47

Håper Mitchell kommer til Washington slik at de endelig kan vinne Stanley Cup!

(Innlegget ble redigert 20.08.10 15:48)

Cesc-15
20.08.10 15:51
Narrator: Håper Mitchell kommer til Washington slik at de endelig kan vinne Stanley Cup!

Ingenting nytt om Mitchell enda, i alle fall. Må nok bare vente på at han kommer med en uttalelse om hvor han ønsker å spille neste sesong. I mens kan vi jo drømme om å trade Fleisch mot Bieksa. Fleischmann er normalt bra, men måten han sviktet total på i playoffen var skremmende, helt utrolig elendig.

Forøvrig var Semin involvert i en bilulykke i Russland i går (krasjet sin Mercedes inn i en Lada), uten at han fikk noen alvorlige skader.

AlexOvi
AlexOviInnlegg: 61
22.08.10 22:19

På tide :)

Ser frem til sessongen med stor glede og spenning.

GO OVI !!!!

Vi snakkes mer når sessongen starter

SuperAlmeida
SuperAlmeidaInnlegg: 9082
22.08.10 22:24
AlexOvi: På tide :) Ser frem til sessongen med stor glede og spenning. GO OVI !!!! Vi snakkes mer når sessongen starter

Velkommen til forumet. :)

fyfaenass
23.08.10 07:12
AlexOvi: Vi snakkes mer når sessongen starter

Herlig med flere Caps fans, Velkommen skal du være.

Uvasket
23.08.10 16:22

Fortsatt intet nytt fra Mitchell. Er vel kanskje litt tidling på dagen, men jeg håper han kommer til oss. Hvis ikke, så har hele sommeren gått rett i dass. Ikke èn fuckings signing, hvis man ser bort fra ny målvakt - som forøvrig er et stort spørsmålstegn.

Uvasket
23.08.10 16:25

At vi ikke engang prøver å hente Kovalchuk, er forøvrig en skandale. Nok engang skal vi oppleve å drite oss ut i playoff, fordi de som skal levere, ikke greier det. Kovalchuk er spilleren med det lille ekstra, som kunne brakt oss helt til topps. Men å forvente noe som helst spektakulært fra Wilson og McLellan er som å tro på påskeharen.

Sorry for avsporingen, btw.

Cesc-15
24.08.10 13:04
Uvasket: Fortsatt intet nytt fra Mitchell. Er vel kanskje litt tidling på dagen, men jeg håper han kommer til oss.

Tipper Mitchell blir i Canucks. Det har i alle fall ikke kommet noe nytt enda, og når det drøyer såpass ender ting som oftest opp slik det er. Lever uansett i håpet om at han vil komme til hovedstaden, selv om jeg er usikker på hvor sjansen er størst for å vinne SC. Caps har fremdeles klare mangler i laget (G og D), men med Mitchell på plass ville en del av det vært klart forbedret.

Canucks
CanucksInnlegg: 75521
24.08.10 13:15
Cesc-15: Tipper Mitchell blir i Canucks.

Det er det eneste som ikke er sikkert er at han ikke blir i Canucks, ettersom han ikke har kontrakt der lengre, og Nucks har overhodet ikke cap-space til og gi han noe kontrakt nå. Nucks sliter febrilsk med å kvitte seg med Bieksa også, så at man da skal at inn Mitchell som er uten kontrakt igjen er totalt uaktuelt slik jeg ser det.

BenTexas
BenTexasInnlegg: 25982
24.08.10 13:16
Cesc-15: Tipper Mitchell blir i Canucks.

Det er vel ikke så veldig sannsynlig. Canucks har jo mange backer nå, og snakker om å trade bort Bieksa. Mitchell blir nok for dyr. Tenker han ender opp hos dere eller Kings. La oss bare si at jeg håper han havner i vest! Med han på laget blir dere leie å ha med å gjøre..... =)

Canucks
24.08.10 13:17
BenTexas: La oss bare si at jeg håper han havner i vest! Med han på laget blir dere leie å ha med å gjøre..... =)

Tja, er jo ikke sikkert Mitchell kommer ordentlig tilbake etter hjernerystelsen. Han er et stort spørsmålstegn etter møtet med Malkin.

Men tror også det blir en av de lagene, Nucks har han jo ikke kontrakt med lengre heller så.

(Innlegget ble redigert 24.08.10 13:18)

Canucks
24.08.10 13:39

Mitchell er riktignok tilbake på isen nå, på UBC i Vancouver, så han trener med Nucks, men er ikke lengre under kontrakt med Nucks.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg