Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

atlanta til winnipeg

NYTT TEMA
CrosbyMalkinStaalFleury
CrosbyMalkinStaalFleuryInnlegg: 329
17.05.11 00:59

ikke opprette en tråd på dette ?

uansett. artig å se hvordan de kommer shuffle lagene.

for min del virker det mest naturlig, rent geografisk, å erstatte atlanta med nashville og nashville med winnipeg.

hvilke lag kunne du tenke deg å se i en annen divisjon ?

http://allstarrsports.isgreat.org/NHL%20teams_map.jpg

BlackenedJustice
BlackenedJusticeInnlegg: 20711
17.05.11 01:40

Ingenting er offentlig enda.

Jeg håper virkelig ikke Winnipeg får et lag, selv om sikkert mange her inne vil riste på hodet over den kommentaren fra min side.

Canada trenger ikke noe nytt lag, fordi jeg mener hockey er religion der. Målet til Bettman & co. har hele tiden vært å gjøre hockey større i deler av USA, dette vil si sør-statene, samt California. Sistnevnte har man jo lykkes veldig med, og det har gått i oppoverbakke helt siden "The Trade" i 1988 hvor hockey plutselig ble allemannseie i gamle LA Forum. Anaheim og San Jose har jo også nytt suksess i de senere år. I San Jose har det jo heller ikke vært en kamp som ikke har vært utsolgt i år, det er sterkt i et område som slåss med to MLB-lag, to NFL-lag og et NBA-lag (Bay Area).

Også i sør har det vært en gryende interesse. Nashville f.eks er et veldig undervurdert hockeysted, de har blant ligaens mest undervurderte fans, og det mener jeg de har vært i noen år nå. Playoffs i år er jo et eksempel på hva jeg mener.

Syntes heller ikke tilskuertallene i Sunrise og Tampa har vært halvdårlige. Da Florida var et poeng unna playoffs for to sesonger siden så var det meget imponerende tall, og det i en del av landet hvor jeg mener det er elendig supportertilhørighet. Dolphins klarer jo ikke å selge ut kampene sine, og NCAA-storlaget (tradisjonelt sett) Miami University har jo vært en skam i noen år nå tilskuermessig. Selv Heat, med stjernetrioen Wade, James og Bosh har jo faktisk slitt med at folk kommer halveis inn i kampene i år. Florida Marlins trenger man egentlig ikke å nevne, joke support.

Men så har man jo Atlanta og Phoenix, som ikke har vært noe å skryte av. Men jeg håper aldri noen fans mister laget sitt, slik som de gjorde i Winnipeg, Quebec City og Hartford på 90-tallet.

Det er mange fra Manitoba og resten av Canada som mener at Winnipeg ikke vil være et økonomisk gunstig sted for hockey. Liten arena, og vanskeligheter med å ha en stabil økonomi. Stedet er heller ikke attraktivt, mildt sagt (!), jmfr. kommentarene til Bryzgalov. Altså, hvor mange stjener er det som har dratt til Edmonton de siste årene via free agency? Ikke mange (arrester meg hvis jeg tar feil town), og det er ikke noe vondt mot Edmonton i det hele tatt.

Skal Atlanta flyttes så håper jeg man får et nytt lag i USA for å øke interessen. Byer som Seattle og Milwaukee burde være høyt oppe. Der tror jeg ikke det vil være noe problem, selv om jeg kanskje er litt skeptisk til Seattle, da de ikke klarte å holde på sitt eget basketballag (SuperSonics ble flyttet til Oklahoma City og ble til Thunder for to-tre sesonger siden). Jeg har også slått et slag for Omaha, Nebraska tidligere. En sportsby i en av USAs beste sportsstater. De forguder lagene sine i Nebraska: Alle hjemmekampene til Cornhuskers har vært solgt ut siden 1963 (85.000), og UFL-laget i Omaha har hatt et snitt på 20.000 (!). Det er også en gryende hockeykultur der. Var Div.1-laget til UNO i høst, og der var det 13000. De har allerede en grei arena klar i tillegg. 

Wisconsin har jo også en meget sterk hockeykultur på NCAA-planet. Det har også vært snakk om Kansas City, men der er jeg litt usikker, men de har også lidenskapelige sportsfans, og på andre siden av staten så har jo Blues solgt ut hver eneste hjemmekamp denne sesongen.

Det blir spennende å se.

Ranger_danger
Ranger_dangerInnlegg: 1340
17.05.11 01:58

Er enig i mye av det du skriver BJ, men ikke glem det at College sport er noe helt annet enn Pro sports. Se på Minny hvor all college og High-School lagene gjør det bra, men Junior lagene sliter som bare det. Det samme gjorde gamle North Stars. 

Dersom NHL skal til Canada så må de se i Hamilton / Winsdor korridoren mener jeg. Det burde være eneste mulighet. NHL i Winnipeg kommer til og ødelegge utrolig mye for ligaen. Bare vent til dollaren snur. Greit at David Thomson kommer til å sørge for at klubben ikke går under, men det er praktisk talt null mulighet for revenue og det blir for dumt for ligaen. Vil NHL virkelig bli kjent som ligaen med ett lag i Winnipeg ?.

Selv så mener jeg at dersom man må flytte noen så må det bli Atlanta og dersom Hamilton ikke får lag så burde man se innen USA. Går en del rykter om at det skal være en gruppe i Kansas som vil ha lag til Sprint Center. Evt så skal Hulziser fortsatt være interessert i lag og Kansas kan være en mulighet for han. 

En outsider som  blir stadig mer nevnt og som hadde vært ideel etter min mening for NHL er Portland og Rose Garden. Paul Allen ville vært en fantastisk eier for NHL, en type som ligaen bare kan drømme om dersom de begynner og gå inn i markeder som Winnipeg igjen.

BlackenedJustice
17.05.11 02:05
Ranger_danger: Dersom NHL skal til Canada så må de se i Hamilton / Winsdor korridoren mener jeg. Det burde være eneste mulighet.

Enig. Southern Ontario har en utrolig stor befolkningstetthet og millioner av innbyggere. Det ville være det eneste rasjonelle stedet i Canada å ha et hockeylag som kunne gått bra økonomisk.

Jeg håper Atlanta beholder laget sitt, selv om tilskuertallene ikke har vært noe å skryte av, så har de, som alle andre, en lojal fanbase. De har også bedrivet (skjult) markedsføring mot den afro-amerikanske majoriteten i Atlanta (Rundt 70 %), ved å hente inn fargede spillere som Byfuglien etc, noe som kan være med å skape interesse blant majoriteten av Atlantas innbyggere, som naturlig nok er afro-amerikanere.

Portland kan også være et alternativ, som du sier. Man føler kanskje at Seattle er litt for nært Vancouver? Ikke vet jeg, men jeg vet tross alt at det er endel i Seattle som er Canucks-supportere. 

Ranger_danger
17.05.11 02:22
BlackenedJustice: Jeg håper Atlanta beholder laget sitt, selv om tilskuertallene ikke har vært noe å skryte av, så har de, som alle andre, en lojal fanbase. De har også bedrivet (skjult) markedsføring mot den afro-amerikanske majoriteten i Atlanta (Rundt 70 %), ved å hente inn fargede spillere som Byfuglien etc, noe som kan være med å skape interesse blant majoriteten av Atlantas innbyggere, som naturlig nok er afro-amerikanere. Portland kan også være et alternativ, som du sier. Man føler kanskje at Seattle er litt for nært Vancouver? Ikke vet jeg, men jeg vet tross alt at det er endel i Seattle som er Canucks-supportere.

Er viktig det du sier der. En av hockeyens store utfordringer er å få med alle og Atlanta kan være en vei mot det, dersom man er tålmodige og gjør det riktig.

Problemet til Seattle er vel egentlig både nærheten til Vancouver (samme i southern-Ontario og Leafs/Sabres) og det faktum at man ikke har noen ordentlig arena eller eier. I Portland så har man det dersom man får Allen eller noen andre med dype lommer med på laget. Houston har også en bra arena og er den største byen uten NHL-lag. Aeros trekker også greit i AHL.

BlackenedJustice
17.05.11 02:29
Ranger_danger: Er viktig det du sier der. En av hockeyens store utfordringer er å få med alle og

Atlanta er en utrolig vanskelig by å markedsføre et lag i, uansett sport. NBA-laget deres, Hawks, har gjort en brukbar sesong og kom til andre runde i playoffs i år, men hadde kun 86 % tilskuersnitt i år i Philips Arena. Det bør gi en viss indikator når ikke en gang en godt NBA-lag ikke klarer å selge ut i en by med 70 % afro-amerikanere.

Atlanta er heller ingen by som har slitt med økonomiske problemer i samme grad som f.eks skrekkeksemplet Detroit, så det er jo utrolig rart egentlig.

Houston har ingen formening om når det gjelder sportstilhørighet. Rockets har vært elendige i år, og Astros trekker ikke akkurat bra de heller. Vet ikke om hockey kan fungere i en by som Houston, selv med den størrelsen. 

Jeg sjekket Thrash nå, og ser at de hadde 5 fargede spillere i stallen. Det kan hende jeg tar feil, da jeg ikke har helt kontroll på div. fjerdelinje-spillere og AHL-callups. Jeg vet også at de har en afro-amerikaner som de fikk ved trade deadline som er i AHL. Det kan virkelig hjelpe med å markedsføre hockey i Atlanta.

(Innlegget ble redigert 17.05.11 02:32)

Ranger_danger
17.05.11 02:46
BlackenedJustice: Atlanta er en utrolig vanskelig by å markedsføre et lag i, uansett sport. NBA-laget deres, Hawks, har gjort en brukbar sesong og kom til andre runde i playoffs i år, men hadde kun 86 % tilskuersnitt i år i Philips Arena. Det bør gi en viss indikator når ikke en gang en godt NBA-lag ikke klarer å selge ut i en by med 70 % afro-amerikanere. Atlanta er heller ingen by som har slitt med økonomiske problemer i samme grad som f.eks skrekkeksemplet Detroit, så det er jo utrolig rart egentlig. Houston har ingen formening om når det gjelder sportstilhørighet. Rockets har vært elendige i år, og Astros trekker ikke akkurat bra de heller. Vet ikke om hockey kan fungere i en by som Houston, selv med den størrelsen.  Jeg sjekket Thrash nå, og ser at de hadde 5 fargede spillere i stallen. Det kan hende jeg tar feil, da jeg ikke har helt kontroll på div. fjerdelinje-spillere og AHL-callups. Jeg vet også at de har en afro-amerikaner som de fikk ved trade deadline som er i AHL. Det kan virkelig hjelpe med å markedsføre hockey i Atlanta.

Takk for infoen, det viste jeg ikke. Følger ikke noen særlige ligaer utenom NHL, AHL og CHL, men prøver og få med meg de fleste Jets kampene og har blitt mer interessert i NFL de siste årene.

Vet at Houston Aeros i AHL trekker rundt 6500 i snitt noe som ikke er sånn kjempeimponerende, men utenom San Antonio så er det best av storbyene som har AHL-lag og de har stigning hvert år. De har også en fantastisk arena og mye og rikt næringsliv. Det er uansett ikke noe mer enn en mulig outsider. Har mer tro på Portland, NHL må etterhvert prøve og komme seg inn i North-West. 

Prestegård
PrestegårdInnlegg: 20759
17.05.11 06:41
Ranger_danger: Dersom NHL skal til Canada så må de se i Hamilton / Winsdor korridoren mener jeg.

Tenk hvilke konsekvenser dette kan få for Sabres og Leafs.

Canucks
CanucksInnlegg: 75521
17.05.11 06:59
Prestegård: Tenk hvilke konsekvenser dette kan få for Sabres og Leafs.

Leafs vil greie seg fint uansett, selv om de vil tape en del penger på det, for Sabres vil det nok være langt verre.

Må være enig i at Portland er et spennende alternativ, Seattle også forsåvidt, og det ville ikke hatt såpass stor virkning på Canucks sitt marked, litt kanskje, men ikke veldig mye. Canucks hovedmarked er i stor grad British Columbia, selv om man har enkelte i Pacific NorthWest som støtter opp om laget, på samme måten som man har TrailBlazers,Seahawks og Mariners fans i hele regionen også, men det tror jeg ikke hadde skapt noen store problemer. 

Når det gjelder Winnipeg så er det selvsagt et problem at en del ikke vil bo der, akkurat som med Edmonton, med mindre man faktisk er fra området selv, men jeg tror at Winnipeg kunnne greid det.

Jeg har også tidligere nevnt Maritimes-regionen som strengt tatt har et større befolknignstetthetsgrunnlag enn f.eks . Winnipeg, og det er også betydelig mer attraktivt og bo der, men jeg ser neppe på det som noen realistisk løsning.

Nebraska er jo også en mulighet, men sliter også med litt av det samme som Winnipeg, det er ikke akkurat det stedet som står høyest på listen over steder som canadiske eller utenlandske hockeyspillere heller vil bo, men det hadde nok funket, interessen er der som BJ nevner.

Kansas City fikk jo aldri muligheten heller, 2 sesonger så rett vekk, kanskje påtide å gi Kansas City en sjanse igjen? Samme gjelder jo forsåvidt Cleveland, men Cleveland er jo rett og slett et høl, man trenger ikke flere Detroit eller Buffalo-steder.

Houston eller San Antonio er jo også muligheter, og jeg tror faktisk at Dallas Stars hadde hatt godt av det, med rivaliseringen mellom byene, og at det kunne skapt noe i Texas, og det er et jo definitivt et sted med penger.

Ellerrs kan en jo leke seg litt med denne og se på aktuelle befolkningstette områder.

Canucks
17.05.11 07:47

Denne er jo også grei, for og få en oversikt over major sports-teams. 

Eller denne som kanskje er enda bedre.

Canucks
17.05.11 07:48

Postet også denne i Off-Season-tråden, mtp. Quebec City.

TAdams6
TAdams6Innlegg: 36929
17.05.11 13:03

Håper Winnipeg får et lag. Var mitt favorittlag tidligere, først og fremst fordi jeg har slekt der.

SuperAlmeida
SuperAlmeidaInnlegg: 9082
17.05.11 13:05
TAdams6: Håper Winnipeg får et lag. Var mitt favorittlag tidligere, først og fremst fordi jeg har slekt der.

I såfall om de får lag igjen, så får du begynne å følge de. ;)

SuperAlmeida
17.05.11 13:08

Edmonton kommer til å tiltrekke seg flere free agents fremover, med det unge laget de bygger opp. 

SuperAlmeida
17.05.11 13:15

http://www.sportsnet....

Bettman har "lovet" Winnipeg et NHL-lag til neste sesong.

TAdams6
17.05.11 13:16
SuperAlmeida: I såfall om de får lag igjen, så får du begynne å følge de. ;)

Ja, kommer garantert til å gjøre det. Kommer nok også til å passe på at det er kamp når jeg besøker dem. Det er veldig mange nordmenn i Winnipeg, mine slektninger har bodd der siden 60 tallet og de har vært med i den norske organisasjonen (eller hva de kaller ser) i alle år.

Jeg var for ung til å reise bort alene da Winnipeg hadde lag tidligere, men nå er det absolutt aktuelt.

SuperAlmeida
17.05.11 13:19
TAdams6: Ja, kommer garantert til å gjøre det. Kommer nok også til å passe på at det er kamp når jeg besøker dem. Det er veldig mange nordmenn i Winnipeg, mine slektninger har bodd der siden 60 tallet og de har vært med i den norske organisasjonen (eller hva de kaller ser) i alle år. Jeg var for ung til å reise bort alene da Winnipeg hadde lag tidligere, men nå er det absolutt aktuelt.

Hvordan er det der borte? Er det virkelig så øde sted som mange skal ha det til? Hvordan er hockeyinteressen? :)

(Innlegget ble redigert 17.05.11 13:19)

TAdams6
17.05.11 13:42
SuperAlmeida: Hvordan er det der borte? Er det virkelig så øde sted som mange skal ha det til? Hvordan er hockeyinteressen? :)

Øde og øde. Winnipeg er vel større enn alle norske byer, Oslo inkludert. Det er varme og gode somre og veldig kalde vintre. De har skikkelige årstider. Mine tremenninger bor i hele Canada, fra Vancouver i vest til Toronto i øst. Men forstår det slik at Winnipeg er byen deres og han ene har flyttet hjem igjen til Winnipeg med familien. Er en ganske ok by også synes jeg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Winnipegskyline.jpg

Jeg har ikke fulgt så mye med på hockeyen i Winnipeg etter at laget ble flyttet. Men jeg forsto det fra mine slektninger at det betydde mye med hockey i byen. Tror nok det er liv laga for

WatTyler
WatTylerInnlegg: 3301
17.05.11 13:42

Winnipeg ? Så absolutt ! En hver kanadisk by av litt størrelse bør ha førsterett. Det er tross alt der det smalt. NHL er 99.3 % Disneyland. Vi bør passe på de resterende 0.7 %

Med ordene fra Neil Young " Don't be denied"

When I was a young boy......

My Mama said to me...

Your Dad is leavin' home today...

I think he's gone to stay.....

We packed up all our bags.......

And drove out to Winnipeg......

Altså next stop Jets. Ahh , jeg savner 1983

Wat

(Innlegget ble redigert 17.05.11 13:43)

TAdams6
17.05.11 13:50

Litt info fra Wikipedia om Jets

http://en.wikipedia.org/wiki/Winnipeg_Jets

PzIV
PzIVInnlegg: 1442
17.05.11 13:52
BlackenedJustice: Jeg håper virkelig ikke Winnipeg får et lag, selv om sikkert mange her inne vil riste på hodet over den kommentaren fra min side.

NEi, gud forby at man får lag i området hvor man faktisk kan fylle en arena.

Burde vært Phoenix som flyttet hjem, så vi kunne fått litt nostalgi over neste sesong.

PzIV
17.05.11 13:59
BlackenedJustice: Canada trenger ikke noe nytt lag, fordi jeg mener hockey er religion der. Målet til Bettman & co. har hele tiden vært å gjøre hockey større i deler av USA, dette vil si sør-statene, samt California. Sistnevnte har man jo lykkes veldig med, og det har gått i oppoverbakke helt siden "The Trade" i 1988 hvor hockey plutselig ble allemannseie i gamle LA Forum. Anaheim og San Jose har jo også nytt suksess i de senere år. I San Jose har det jo heller ikke vært en kamp som ikke har vært utsolgt i år, det er sterkt i et område som slåss med to MLB-lag, to NFL-lag og et NBA-lag (Bay Area).
Også i sør har det vært en gryende interesse. Nashville f.eks er et veldig undervurdert hockeysted, de har blant ligaens mest undervurderte fans, og det mener jeg de har vært i noen år nå. Playoffs i år er jo et eksempel på hva jeg mener.

Bettman er en forbanna idiot som ikke har gjort stort annet enn å skade NHL.

Og hans "quest" med å få hockey inn i sør-statene har mislyktes.
NHL i sør-statene +California kommer ALDRI til å kunne konkurere med MLB, NBA eller NFL.

Det du sier om Nashville er mildt sagt latterlig. Dette er et området som ikke finnes interesert i hockey, og ikke engang i play off er det utsolgt. Skammelig.

SuperAlmeida
17.05.11 14:04
PzIV: Og hans "quest" med å få hockey inn i sør-statene har mislyktes.
NHL i sør-statene +California kommer ALDRI til å kunne konkurere med MLB, NBA eller NFL.

Det går veldig bra i LA, Anaheim og San Jose. :)

(Innlegget ble redigert 17.05.11 14:04)

PzIV
17.05.11 14:05
BlackenedJustice: Det er mange fra Manitoba og resten av Canada som mener at Winnipeg ikke vil være et økonomisk gunstig sted for hockey. Liten arena, og vanskeligheter med å ha en stabil økonomi. Stedet er heller ikke attraktivt, mildt sagt (!), jmfr. kommentarene til Bryzgalov. Altså, hvor mange stjener er det som har dratt til Edmonton de siste årene via free agency? Ikke mange (arrester meg hvis jeg tar feil town), og det er ikke noe vondt mot Edmonton i det hele tatt.

Men lag i de byene vil fortsatt spille foran flere tilskuere enn det over halvparten av de USA baserte lagene gjør i dag.

Ja, dessverre er NHL spillere arrogant snobber som velter seg i luksus og gjerne vil ha golfbanene i nærheten. I tillegg velger de gjerne å spille på steder hvor de ikke blir gjenkjent på gata.
På tross av at Oilers stinker resultat messig har de flere tilskuere på kampene sine enn for eksempel Sharks og Lightnings.

Og nei det var ikke kommentaren til Bryzgalov, men Nabokov. Som senere også vurderte seg selv for til god for Islanders.

PzIV
17.05.11 14:10
BlackenedJustice: Skal Atlanta flyttes så håper jeg man får et nytt lag i USA for å øke interessen. Byer som Seattle og Milwaukee burde være høyt oppe. Der tror jeg ikke det vil være noe problem, selv om jeg kanskje er litt skeptisk til Seattle, da de ikke klarte å holde på sitt eget basketballag (SuperSonics ble flyttet til Oklahoma City og ble til Thunder for to-tre sesonger siden). Jeg har også slått et slag for Omaha, Nebraska tidligere. En sportsby i en av USAs beste sportsstater. De forguder lagene sine i Nebraska: Alle hjemmekampene til Cornhuskers har vært solgt ut siden 1963 (85.000), og UFL-laget i Omaha har hatt et snitt på 20.000 (!). Det er også en gryende hockeykultur der. Var Div.1-laget til UNO i høst, og der var det 13000. De har allerede en grei arena klar i tillegg.

For det er å "øke" interessen i USA som er viktig? Ikke ta vare på den interessen man har i Canada?

Det er så ille for ishockey i USA at man spiller kampene tidlig for å ikke krasje med NBA, MLB eller NFL kamper.
I noen stater viser de heller college football enn NHL kamper.

PzIV
17.05.11 14:17
SuperAlmeida: Det går veldig bra i LA, Anaheim og San Jose. :)

Jipp. Disse lagene har livets rett. Og det er jo bra at i området med 12 og 8 millioners mennesker så klarer man stort sett å fylle arenaen hver kamp.

SuperAlmeida
Canucks
17.05.11 14:36
TAdams6: Øde og øde. Winnipeg er vel større enn alle norske byer, Oslo inkludert. Det er varme og gode somre og veldig kalde vintre. De har skikkelige årstider. Mine tremenninger bor i hele Canada, fra Vancouver i vest til Toronto i øst. Men forstår det slik at Winnipeg er byen deres og han ene har flyttet hjem igjen til Winnipeg med familien. Er en ganske ok by også synes jeg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Winnipegskyline.jpg

Problemet med Winnipeg er to ting.

Winnipeg som by er større enn Oslo, men Oslo har et nedslagsfelt rundt seg som er mye større. Winnipeg ligger midt i ingenting.

Det andre er et Winnipeg er et sant helvette klimatisk, og en nitrist by generelt sett, -40 og -50 grader om vinteren kan skremme vettet av ganske mange :-) De eneste som trives der er folk som nettopp er fra byen. Deadmonton har i alle fall West-Edmonton Mall.

(Innlegget ble redigert 17.05.11 14:39)

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 13539
17.05.11 16:00
BlackenedJustice: Skal Atlanta flyttes så håper jeg man får et nytt lag i USA for å øke interessen. Byer som Seattle og Milwaukee burde være høyt oppe. Der tror jeg ikke det vil være noe problem, selv om jeg kanskje er litt skeptisk til Seattle, da de ikke klarte å holde på sitt eget basketballag (SuperSonics ble flyttet til Oklahoma City og ble til Thunder for to-tre sesonger siden). Jeg har også slått et slag for Omaha, Nebraska tidligere. En sportsby i en av USAs beste sportsstater. De forguder lagene sine i Nebraska: Alle hjemmekampene til Cornhuskers har vært solgt ut siden 1963 (85.000), og UFL-laget i Omaha har hatt et snitt på 20.000 (!). Det er også en gryende hockeykultur der. Var Div.1-laget til UNO i høst, og der var det 13000. De har allerede en grei arena klar i tillegg. 
Wisconsin har jo også en meget sterk hockeykultur på NCAA-planet. Det har også vært snakk om Kansas City, men der er jeg litt usikker, men de har også lidenskapelige sportsfans, og på andre siden av staten så har jo Blues solgt ut hver eneste hjemmekamp denne sesongen.
Det blir spennende å se.

Man må jo ha kjøpere som evt vil drive i området.

BlackenedJustice
17.05.11 16:13
PzIV: NEi, gud forby at man får lag i området hvor man faktisk kan fylle en arena.

Jeg bare mener at man heller burde få et nytt lag i USA, da man ikke trenger å markedsføre flere lag i Canada. Jeg vet selvsagt hvilken posisjon hockey har i Canada, og jeg syntes personlig at seks lag i Canada er for lite, men jeg prøver å se det fra Bettman & co. sitt perspektiv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg