Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Erik Ask

NYTT TEMA
guru

guru
26.03.02 18:06
Er han den beste NRK kan skaffe? Hvor i all verden er Hervig Carlsen? Trond Johnsen er god. Sulle gjerne hatt Carlsen og Johnsen. Mye piss fra Ask....

Guru
Sasha

Sasha
26.03.02 20:15
Synes ellers at det er en utrolig dårlig kjemi mellom Erik Ask og Trond Johnsen. Sistnevnte avbryter til stadighet E.Ask, og det blir irriterende i lengden.

Sasha -
som også savner Jon H Carlsen....
ToreOnTheTracks

ToreOnTheTracks
26.03.02 22:30
Makan til usympatisk og motbydelig fyr skal du lete lenge etter...Han var Storhamar-supporter gjennom hele kampen og gjorde ikke annet enn å finne negative sider ved Frisk/Asker. Visst var det ingen god match av oss, men det får være måte på!

Det er siste hockeysending jeg ser på TV, med Erik Æsj som kommentator...

Tlf Erik Ask, Oslo ===> 1999 ===> Telefonterror!
Lund

Lund
26.03.02 22:33
Erik ask er konge han :o)
ToreOnTheTracks

ToreOnTheTracks
26.03.02 22:43
Erik Ask er ikke Leilending engang...
MortenPA

MortenPA
27.03.02 17:37

Og NRK skjønner ikke hvorfor det er ikke er flere som ser på sendingen ??
Kommentator paret DREPER jo gleden med å se på.
Den ene kan ikke en drit om hockey (virker det som) og den andre "eksperten" blir hele tiden avbrutt...ikke har'n så mye å komme med heller.....

Morten PA
LIKhjerte

LIKhjerte
27.03.02 17:47
Trond Johnsen er ikke god...
noen som hørte komentaren da han leste opp lagoppstillinga i LIK-TIK kampen??
noe av d værste jeg har hørt: LIK`s keeper Anders Høgberg og han skal altså stå i mål....

Og nesten hver gang etter en skåring så sier han: JAHAJA da er stillingen (2-2)...
det der går meg på nervene....

LIKhjerte
madmax

madmax
27.03.02 20:55
Synes Ask var skikkelig "belærende" gjennom hele kampen, sa hele tiden hva Frisk og SIL skulle gjøre....det ble temmelig irriterendes i lengden..

MadMax
Som ikke liker Ask
Plæna

Plæna
28.03.02 00:52
For en nøytral TV-titter er det ikke spesielt spennende å bli servert: "Detta greier ikke Frisk, kampen er avgjort" i andre periode. Ask har en tendens til å trekke frem det negative i enhver situasjon; det er ikke angriperen som er bra; det er backen som er ræva. Når Frisk kjørte karusell med Storhamar i offensiv soe i 2-3 minutter (føltes slik...) i første kampen; "Frisk bare surrer i rundvant". La meg minne om at både Frisk og Storhamar har ligget under med stygge sifre mot Vif på Jordal, men allikevel kommet tilbake og utlignet. Hadde Ask kommentert de kampene hadde halvparten slått av TV'n: "Detta greier ikke Frisk/SIL, kampen er avgjort"
Eller hva, Ask?

P
lordLIK

lordLIK
28.03.02 00:54
Grunnen til at Ask gang på gang kritiserte F/A er vel pga at han er hel dyrket vif fan. Å slik burde det ikke være.

-lordLIK- Hater partiske kommentatorere..
Jarod

Jarod
29.03.02 10:12
Jon H.Carlsen
Er den beste hocket kommitatoren

PAIN IS TEMPORARY,GLORY IS FOREVER
maxblue

maxblue
29.03.02 12:31
"Jarod skrev:
Jon H.Carlsen
Er den beste hocket kommitatoren

den er jeg fulstendig enig i , la han få komentere neste sesong , får all del !!
kansje flere vil se også ! de to som holder på nå de stinker ! og får å snakke om han som står nede ved vante og tar intervju , husker ikke hva han heter , men han er jo helt på jordet!

shadow

shadow
29.03.02 12:40
Leslie Tangen, er det ikke det etternavnet da ??

Voff
Augemo

Augemo
29.03.02 15:46
Mr. Ask hadde en fin kommentar igår; "NN (husker ikke navnet, var ihvertfall en Storhamarspiller) vinner vanligvis 11 av 10 dueller"....................Fantastisk spiller m.a.o. =D
fiftysix

fiftysix
01.04.02 16:02
Nå må dere gi dere med dette Ask-tullet. Fyren har greie på hockey, og som ekspertkommentator skal man være "belærende" og informativ. At han er Vålerenga-tilhenger, må'n jo også få lov til. Han har jo en sønn som spiller der. Ask klarer også å være objektiv. Nevner sjelden prestasjonene til Morten, samt at han kan være kritisk til måten Enga spiller.. En annen som derimot sliter fryktelig, er Trond Johnsen. Jeg er så utrooooooooooooooooolig lei av å høre; ..Rene Setereng, sønn av.... eller ..Tom Erik Olsen, sønn av...... Synd for disse spillerne at de ikke blir satt pris på for hvem de er, men for hvem/hva FAREN var/gjorde... og hva med at hockeyen var en mannfolksport!! Jeg skjønner hva han tenker, men på nasjonal tv skal man vel ikke uttale seg slik. Synes det er litt leit for damehockeyen.

Ellers veldig "happy" med at NRK viser hockey også til neste år, og håper da Trond Johnsen ser hockeyen på tv. Jon Herwig er fin (riktig hockeystemme, som selger..)

tHe FiFtY-SiX mAn
21 bøtter..and still counting. . . . . . .
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg