Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stjernen slakter Sparta og varsler krig

NYTT TEMA
schaft

schaft
26.03.02 21:13
Stjernens sportslige leder Sundt er i harnisk over at Sparta har tatt kontakt med Stjernen-spillere under sesongen. Han mener Sparta har brutt en gylden regel gjennom alle tider, nemlig å ikke stjele spillere fra fienden. De overgangene som har vært mellom lagene, skyldes spillere som ikke likte seg, mener Sundt.

Sparta bryter utenlandsavtalen, og nå dette. Det vitner om ren desperasjon, tordnet Sundt på radioen. Nå varsler han at Stjernen vil ta igjen med samme mynt.

Som Sparta-supporter må jeg si: Hva er dette for noe? Hvilken spiller er det snakk om? Er det Myggen eller Rabben synes jeg Sundt lager ramaskrik for ingenting. Er det noen andre bør sportsutvalget i Sparta gå på dagen!!! Det er ille nok at de vil hente utenlandsk keeper når vi har to gode, lokale, oppfostra keepere. Når skal sportsutvalget skjønne at det Sparta trenger er backer og noen løpere, og de skal ikke komme fra Stjernen!!!

schaft
kommer til å få mareritt i natt om zubeks groteske overfall
Blåtomten

Blåtomten
26.03.02 21:25
Så vidt jeg forsto litt tidliger i sendingen er det snakk om Grotnes og walberg, samt raaben .

Walberg er sikkert en spiller som kunne gjort en god jobb i sparta og hvis AWS forsvinner så er vel ikke grotnes den verste selv om jeg vil ha wiberg men han er jeg redd blir dyr.

Sundt bør heller konsentrere seg om eget lag og ikke klage på Sparta fordi det gikk dårlig i år. De vil vel vekke raseri i fredrikstad og tanken fra 1930 og starten av 1940 åra om at en feles fiende forener byen (landet,folket) råder , ser på dette som en utrolig dårlig unnskyldning for den dårlige jobben det ser ut for meg at han har gjort.

Blåtomten
For vi skal alltid blåse bobbler.
Glassmesteren

Glassmesteren
26.03.02 22:12
Blåtomten skrev:
Så vidt jeg forsto litt tidliger i sendingen er det snakk om Grotnes og walberg, samt raaben .

Walberg er sikkert en spiller som kunne gjort en god jobb i sparta

Jeg får inderlig håpe at J. Wahlberg blir i Stjernen. Pål Raab Lien bør få gå!!!!!!!
Grotnes får antagelig (ANTAGELIG) konkuranse av Bjørge Josefsen.
Spørs jo hva som skjer med Lars Karlson.Hørte på Radio Fredrikstad at han hadde reist hjem for godt!!

GLM
Cocio

Cocio
26.03.02 22:28
Sundt kan jo bare starte krig han,men han må passe seg sånn at det ikke skjer det samme med han som kyllingene
flora

flora
27.03.02 07:47
Mjau!
stjernesugerpikk

stjernesugerpikk
27.03.02 07:48
VG MODD?`? SER DERE IKKE HVA DETTE ER?? INDIREKTE TRUSLER OM Å SETTE REIDAR SUNDT I BUR, TVANGSFORE HAM OG ETTERHVERT SJÆRE HODET AV HAM MENS HAN FREMDELES LEVER OG FLÅ SKINNET AV HAM!

Her har helt klart VG-Mod en jobb å gjøre. Dere har et moralsk ansvar for at sånne hjernedøde mennesker som dette blir utestengt for evig og alltid!!! Tenk å si noe sånt?? Ser dere ikke signalene dette gir? Dersom dette skjer i virkeligheten er dere moralske medvirkende i den grad dere ikke utestenger sånne personer!! NOE MÅ GJØRES NÅ!!!!!!!!111

KLUKK KLUKK, VOFF VOFF!!
Forfall

Forfall
27.03.02 09:10
"stjernesugerpikk skrev:
VG MODD?`? SER DERE IKKE HVA DETTE ER?? INDIREKTE TRUSLER OM Å SETTE REIDAR SUNDT I BUR, TVANGSFORE HAM OG ETTERHVERT SJÆRE HODET AV HAM MENS HAN FREMDELES LEVER OG FLÅ SKINNET AV HAM!

Her har helt klart VG-Mod en jobb å gjøre. Dere har et moralsk ansvar for at sånne hjernedøde mennesker som dette blir utestengt for evig og alltid!!! Tenk å si noe sånt?? Ser dere ikke signalene dette gir? Dersom dette skjer i virkeligheten er dere moralske medvirkende i den grad dere ikke utestenger sånne personer!! NOE MÅ GJØRES NÅ!!!!!!!!111

KLUKK KLUKK, VOFF VOFF!!"

Hmmmm..... jeg ser ikke noe av det du skriver .... MEN jeg leser at hodet skal rives av kroppen med rå makt for så å drite ned i halsen på han......

Forfall............ rystet????
stjernesugerpikk

stjernesugerpikk
27.03.02 09:51
*Fniiiiissss*

Pass på at ikke ræva di blir tettet igjen med en VG MOD fot da ;)
Forfall

Forfall
27.03.02 10:27

Pass på at ikke ræva di blir tettet igjen med en VG MOD fot da ;)

Har alltid drømt om akkurat det :-)))

Forfall !
"
madmax

madmax
27.03.02 21:10
1: Hvis dere sarpinger ikke har fått det med dere, så har Jørgen Wahlberg lagt opp. Han er nå assistent-trener for Stjernens A-lag. Wahlberg blir i Stjernen.

2: Lars Karlsson har ikke reist hjem, så vidt jeg vet er han skadet etter et stygt fall i en av kvalik-kampene, og derfor har Grotnes stått de fleste kampene. Karlsson blir i Stjernen.

3: Pål Raab Lien kan dere få. Verre surrehue skal en lete lenge etter.

MadMax
Som forsåvidt har hørt at Stjernen vil ha tilbake Kevin Berg, som ikke fikk fornyet kontrakt i Sparta.

lurerlitt

lurerlitt
27.03.02 21:58
Du får begynne å gå litt i Stjernehallen Geir, så får du med deg hva som skjer...

Du er jo heeelt på jordet og like oppdatert på hva som skjer som en talibansoldat i den afganske fjellheimen...

-Lurerlitt
KongConan

KongConan
27.03.02 22:08
Jeg er da oppdatert om hva som skjer i møkæbyn jeg,bor like ved grensa....
Hvem RØVdal må suge for å få penger til den finnen vet nå ikke jeg....de må ha kanskje 5 kæll til,så det høres for dyrt ut å spytte i en sånn med en gang spør du meg...

Og hva taliban angår så brenn dem alle sammen med alle de peace loving daysies av noen SV stemmere her i landet!!
madmax

madmax
27.03.02 22:37
Jeg går i Stjernehallen og står i Red Beavers. Og jeg hører litt fakta og litt rykter, og jeg har hørt det motsatte av hva som blir sagt her. Nemlig at Lars Karlsson kommer til å bli i Stjernen. Han har ikke dratt hjem allerede.

Og, Erik, Stjernen er ikke lenger lutfattige som de var for noen år siden. Gjeld er på god vei til å bli betalt, og Stjernen skal nå bruke penger på å hente inn en topptrener og noen spillere. Jeg synes ikke de plutselig skulle trenge 5 spillere til. De kommer helt an på hvem som blir og hvem som går fra Stjernen. Dessuten håper jeg Jyrki Pitkänen får prøve seg skikkelig i Stjernen, han virker som en spennende spiller.

MadMax
Som håper at folk skjønner at jeg snakker ut i fra hva jeg vet og har hørt, og kan bare ta standpunkt i det. Tar jeg feil, så greit nok, men har jeg rett, så aksepter det :).
Cocio

Cocio
27.03.02 22:42
Hva heter han såkalte finnen som Stjernen skal få??Er han klar eller ikke??
Står jo ikke noe på sidene til Stjernen om han
madmax

madmax
27.03.02 22:45
Spilleren heter Jyrki Pitkänen, og er etter hva jeg vet, ikke klar for Stjernen enda. Men har vært med og trent med guttane. Stjernen skal vurdere ham først, og så eventuelt gi ham kontrakt.

Han har scora 27 mål for Rosenborg sist sesong, og har også erfaring fra finsk 1.divisjon. Laget hans, Jukurit (Ikke Jokerit), vant divisjonen...men eliteserien i Finland er stengt for nye lag frem til 2003.

MadMax
Som er spent på denne spilleren..
Cocio

Cocio
27.03.02 23:00
Ja han er sikkert kjempegod siden han scora 27 mål sist sesong og ikke minst han spilte jo i Rosenborg.
Spør du meg så er man ikke veldig god hvis man lager 27 mål i 1.divisjon
Cocio.......som gleder seg til å vinne mot Stjernen alt
KongConan

KongConan
28.03.02 10:43

Og, Erik, Stjernen er ikke lenger lutfattige som de var for noen år siden. Gjeld er på god vei til å bli betalt, og Stjernen skal nå bruke penger på å hente inn en topptrener og noen spillere. Jeg synes ikke de plutselig skulle trenge 5 spillere til. De kommer helt an på hvem som blir og hvem som går fra Stjernen. Dessuten håper jeg Jyrki Pitkänen får prøve seg skikkelig i Stjernen, han virker som en spennende spiller.

MadMax
Som håper at folk skjønner at jeg snakker ut i fra hva jeg vet og har hørt, og kan bare ta standpunkt i det. Tar jeg feil, så greit nok, men har jeg rett, så aksepter det :)."

Ifølge det jeg har hørt vil de ha 5-6 forsterkninger til neste sesong,og penger er et STOOOORT problem når de både skal ha trener og spillere.
Blåtomten

Blåtomten
28.03.02 20:41
"KongConan skrev:

Og, Erik, Stjernen er ikke lenger lutfattige som de var for noen år siden. Gjeld er på god vei til å bli betalt, og Stjernen skal nå bruke penger på å hente inn en topptrener og noen spillere.

Detter er faktisk ikke for og være spydig men jeg kurer på hvordan sitvasjonen er er det noen som har noen tall ?? Jeg mener jeg hørte for noen år siden at stjernen tok opp et langsiktig lån for og komme ut av den akutte knipa de var i ?? stemmer dette og i såfall så er vel det noen år og avdagene må vel betales ??

Noen som har talll på dette og ikke bare piss ?

Blåtomten
som vet at mange klubber sliter økonomis og og drive topp hockey men økonomisk gevinst i norege er et mester stykke.

weepe

weepe
30.03.02 15:38
weepe
Har hørt at Kevin Berg skal legge opp......
madmax

madmax
30.03.02 20:27
Blåtomten...

Jeg har ikke tall, men så vidt jeg har fått med meg fra folk og fra avisene så er ikke Stjernen så lutfattige som de var for noen år siden. God råd sier jeg ikke de har, men de har ikke noe dårligere råd enn de andre klubbene i eliteserien heller. Med unntak av Frisk, Vålerenga og SIL selvsagt..

MadMax
Som kanskje gjorde sitt poeng litt tydeligere..
oscarxl

oscarxl
01.04.02 14:24
..............hmmmmmmmmmmm..........??

madmax skrev:
1: Hvis dere sarpinger ikke har fått det med dere, så har Jørgen Wahlberg lagt opp. Han er nå assistent-trener for Stjernens A-lag. Wahlberg blir i Stjernen.
(Dette stemmer jo bra......)

2: Lars Karlsson har ikke reist hjem, så vidt jeg vet er han skadet etter et stygt fall i en av kvalik-kampene, og derfor har Grotnes stått de fleste kampene. Karlsson blir i Stjernen.
(Dette er vel ikke helt riktig ? Karlsson reiste hjem tidlig på dagen etter siste kampen mot Comet. Snakka med ham i en av pausene. Og takket ham for de mange flotte kampene han spilte for Stjernen, noe han synes var hyggelig å høre. Han har ikke kontrakt for neste sesong. Og det er uklart om han tar/får ett år til. Han trivdes veldig godt her i byen. Om det er noe nytt rundt Karlsson etter dette, så er jeg ikke oppdatert. Men jeg vet i hvert fall at han har reist "hjem"...)

3: Pål Raab Lien kan dere få. Verre surrehue skal en lete lenge etter.
(Har vært endel feilpass fra backplass i år, og med de små marginene det er blitt i hockeyen de senere år, så slår det fort ut i negativ forstand. an har jo noen positive sider også, da.... Han er veldig god til å ta ut motspillere mann mot mann... Og veldig flink til å score "lompemål" fra blå..(..he-he-he..)

MadMax
Som forsåvidt har hørt at Stjernen vil ha tilbake Kevin Berg, som ikke fikk fornyet kontrakt i Sparta.

xxl.....som ser at det sikreste vårtegnet er rykteflommen i dette miljøet.
(..........som seg hør, og bør....??)

;-)))

Klikk for å gå tilbake til toppen