Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Årets lag:

NYTT TEMA
mrlik

mrlik
28.03.02 18:11
Wiberg, Joakim(MS)
Olsen, Atle(Enga)
Nutinen, Sami(Frisk)
Dahlstrøm, Ole Eskild(SIL)
McDonough, Kyle(Frisk)
KIVIAHO, TOMMY(LIK)

Trener: SVENSSON, MORGAN(LIK)

HD: Edvardsen, Svein Erik(SIL)
LD: KRONBORG, LARS ARVE(LIK)

Hall: Jordal Amfi

MrLIK
Som er glad for at det ble tre av ti til LIK...
bjellan

bjellan
28.03.02 19:32
Gratulere til Morgan, Tommy og Lars

-bjellan-

Og kjempetakk til Frisk..........
Blåtomten

Blåtomten
28.03.02 20:30
synes kansje det er på tide og se noen andre arenaer en jordal.

Synes det personlig er en kjedelig og trist arena hvertfall de gangene jeg har har hvert der. personlig synes jeg stjernen og trondheim samt kansje sparta burde få en påskjønnelse snart.

blåtomten
Vapor

Vapor
28.03.02 21:22
Personlig mener jeg OL-amfien er den beste

Vapor (selv frisk-tilhenger)
tribunefans

tribunefans
28.03.02 21:29
Eneste negative jeg har å si om Jordal Amfi, var at i den første kampen mot Frisk måtte jeg stå i TRE-kvarter å vente når jeg kom 20 minutter før kampen statet.

Tribunefans
Undrende hvorfor Jordal ble vurdert som best,men igjenn ingen har spurt meg,og derfor driter jeg en langt masj i det.thi hi..
lordLIK

lordLIK
29.03.02 00:04
"Vapor skrev:
Personlig mener jeg OL-amfien er den beste

Å hva mener du med dette ? Det finnes da ikke stemmning på hamar. Med så mange tilskuere som SIL har bør de ha et mye større trøkk fra tribunen under kampene. Skal på hamar på søndag for og se at Frisk tar imot bøtta. Håper bønda har skjerpet seg siden sist jeg var på hamar.. 3-5 :) :) :)
Amfien er en fin hall det med bra fasiliteter men, stemmningen er stikk motsatt av bra.

-lordLIK-
KyleMcD

KyleMcD
29.03.02 02:08
Jeg er faktisk 100% enig i uttaket av dette laget her, noen som er uenige?

#10 KyleMcD

38 mål 41 assist

4mål 3 assist

Makelele

Makelele
31.03.02 20:54
Hvordan er det mulig å utelate Pål Guldbrandsen fra årets lag!? Typisk intetanende journalistskvip...

®M
TelCie

TelCie
31.03.02 21:08
"Makelele skrev:
Hvordan er det mulig å utelate Pål Guldbrandsen fra årets lag!?"

Kanskje fordi de tar med spillere på dette laget som er på "VG-Stjernen" eller andre "poengligaer" over spillere only...?? Jepp, det var det. Ser ingen Pål Guldbrandsen på VG-Stjernen ihvertfall....

Better luck next year!

-TelCie-
... Pål Guldbrandsen spilte på Lillehammer også ser jeg... når var det?
Makelele

Makelele
31.03.02 21:09
åh, dumme meg.

®M
KA69

KA69
31.03.02 21:10
Årets vaffel:Den i Sparta Amfi

KA69 :0)
TelCie

TelCie
31.03.02 21:15
"KA69 skrev:
Årets vaffel:Den i Sparta Amfi

KA69 :0)"

hehehehhee.... argh, jeg som ikke fikk med meg en eneste kamp i Sparta Amfi iår... jaja, da vet jeg at jeg må det neste år ihvertfall...! :)

-TelCie-
... sulten..........
mrlik

mrlik
31.03.02 23:39
" Årets vaffel:Den i Sparta Amfi"

forholdsvis enig... Den vaflen de har der(Den ene) er god... @;o)=

MrLIK
Som vet at tyskernes vafler er fulle av luft, de har jo Luftwaffel...
canon

canon
01.04.02 08:48
KyleMcD skrev:

La meg i hvert fall si at jeg er veldig uenig i Wiberg. Han viste seg å være dårligst når det gjaldt som mest, dvs at han hadde sin dårligste periode i den siste fjerdedelen av grunnserien. (Jeg har tidligere sett nøye både på SVS% og GAA i siste fjerdedel, og han var et godt stykke nede på lista.) Hadde Wiberg hatt best-når-det-gjelder egenskaper, så kunne han båret M/S til kvartfinale ganske greit.

Derfor er jeg helt klar på at årets keeper er Norgren, som var klart best i grunnserien dersom man ser GAA og SVS% i sammenheng, og som i tillegg har evnen til å være best når det gjelder.

Canon
oehb

oehb
01.04.02 09:13
Derfor er jeg helt klar på at årets keeper er Norgren, som var klart best i grunnserien dersom man ser GAA og SVS% i sammenheng, og som i tillegg har evnen til å være best når det gjelder.

Canon

...noe som vil bli bevist for en hel nasjon i morra ;-)))

oehb
sikker på sølvtøy!
KyleMcD

KyleMcD
01.04.02 09:20
Forsavidt enig i det su sier her canon, men tenk ogsaa paa at det er lettere aa staa bakerst hos Sil enn m/s, men kan godta at Norgren kanskje har krav paa denne plassen, noe han ikke viser i morgen:-)))

#10 KyleMcD

38 mål 41 assist

4 mål 4 assist

canon

canon
01.04.02 09:21
For orden skyld så er det to keepere nå som hittil har vist best-når-det-gjelder egenskaper, og det er Norgren og Wold. Begge har bedre sifre i playoff enn de hadde i grunnserien, og når det gjelder Wold, gjorde han dessuten sin klart beste fjerdedel av serien i siste møte mellom lagene. De to, i utgangspunktet oppskrytte keeperne, som ikke var best når det gjaldt, er Wiberg og Forsberg. Resten av gutta har jeg ikke studert så mye på.

Canon
som så to svært gode keepere redde mange 100%-sjanser på Hamar i går.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg