Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny stor sponsor til Sparta.

NYTT TEMA
Kinky

Kinky
30.03.02 10:28
Sterke rykter i Sparta-miljøet sier at PETERSON (svensk?) vil bli ny sponsor for Sparta, og at de vil sponse Sparta med 5 milioner i året i 3 år. De vil da ha den eneste reklama på Sparta-drakta.
madmax

madmax
30.03.02 20:25
Ikke for å kverrulere enda mer...men...

Kan godt hende det går rykter, men jeg tviler på at det kommer til å bli gjennomført. Ikke pga noe som har med verken Sparta eller hockey å gjøre, men økonomi og Peterson.

MadMax
Som har et familiemedlem ansatt på Peterson.
sparta2

sparta2
01.04.02 00:01
"madmax skrev:
Ikke for å kverrulere enda mer...men...

Kan godt hende det går rykter, men jeg tviler på at det kommer til å bli gjennomført. Ikke pga noe som har med verken Sparta eller hockey å gjøre, men økonomi og Peterson.

MadMax
Som har et familiemedlem ansatt på Peterson."

jeg kan vel GARANTERE at peterson ikke spøtter så mye penger i sparta, da de ikke gikk så mye i overskudd ifjor engang!

sparta2
ansatt i peterson a/s
sirLIK

sirLIK
01.04.02 01:08
Kinky skrev:
Sterke rykter i Sparta-miljøet sier at PETERSON (svensk?) vil bli ny sponsor for Sparta, og at de vil sponse Sparta med 5 milioner i året i 3 år. De vil da ha den eneste reklama på Sparta-drakta

hmm stemmer dette da? syns det høres ganske mye ut jeg!!
får sikkert snart et svar om det er sant eller usant..

sirLIK
TelCie

TelCie
01.04.02 02:10
"sparta2 skrev:
"sparta2
ansatt i peterson a/s"
----------------------

Go'hjemmesiden dere har, sparta2..... http://www.peterson.se/ HEHEHEHE.... Men sponse Sparta med 5 millioner pr år i 3 år, det skal de...? hihi

"This page is not in use. (For the moment)"

-TelCie-
...aner ikke om dette er riktig side en gang da men... Morro læll!"
TelCie

TelCie
01.04.02 02:13
Hmm... var no mer greier her da... http://www.peterson.no , så da er det vel neppe svenskt da tenker jeg... :)

-TelCie-
KongConan

KongConan
01.04.02 08:49
Hø.....!lutfattige og lille peterson....få borregaard til å sponse skikkelig!de har råd til å dra til med noen mill!men nei,de må prioritere kulturen i sarp..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg