Nå bør NRK2 se å fikse linjene sine fort, ellers blir det bråk... Jeg vil ikke gå glipp av kampen!

Nå er kampen på skjermen
PAIN IS TEMPORARY,GLORY IS FOREVER

Som Enga fan, kan jeg godt greie meg uten :-)

Makan til at Ask rakka ned på Frisk i løpet av kampen. Virket som om alt Frisk gjorde var feil, galt og gæernt. Mens hvis Storhamar gjorde akkurat det samme, så var det helt riktig :).
MadMax
Nøytral i forhold til Frisk & SIL, men liker ikke Ask.

Samme faen, bare TV4 virker.
KA69(som er skuffet over tapet mot MoDo)

"madmax skrev:
Makan til at Ask rakka ned på Frisk i løpet av kampen. Virket som om alt Frisk gjorde var feil, galt og gæernt. Mens hvis Storhamar gjorde akkurat det samme, så var det helt riktig :).
MadMax
Nøytral i forhold til Frisk & SIL, men liker ikke Ask."
Ask er alltid sånn, finner et lag og hakke på, også er det tut&kjør, så lenge det ikke er Vålerenga... Get used to it, we are...! :-p
-TelCie-
.. gidder ikke kaste bort tid på å bli irritert over Ask lenger engang...

Nrk2 er rallarmøkk...
De glemmer tekstingen på annenhvert program jo ...

Slik de gjorde under OL i Salt Lake City, da de intervjuet blant annet finske og italienske skiløpere uten å verken tekste eller oversette hva de sa? :)
MadMax
Som synes NRK er geniale til å drite seg ut enkelte ganger...

Siste Sopranos forrige Torsdag gikk uten tekst....

"DietherB skrev:
Siste Sopranos forrige Torsdag gikk uten tekst...."
Sopranos må gjerne gå uten tekst for min del, så lenge de klarer å få frem bildet!
Sasha -
som helst skulle sett at NRK2 sendte
Sopranos og hockey hele døgnet...

Greit det ja, men noen av dem prater litt for mye med munnen igjen til at jeg greier å oppfatte alt så godt, for SÅ god er jeg ikke i engelsk, selv om jeg er bra...:-)