Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SPARTA HAR GÅTT KONKEN!!

NYTT TEMA
rødbever

rødbever
01.04.02 13:03
Alle har vel fått med seg siste nytt, Sparta Hockey har gått konkurs...
Alle spillerne har fått sparken, og klubben velger å begynne på nytt!
Backlund har allerede signert 2-årskontrakt med Stjernen og Skrøder er hjemme hos mammaen sin og gråter!
Knold har signert "evig-kontrakt" for Comet Halden og Sparta Yankees står nå utenfor Amfi`n og synger den nye sangen " Vi skal ikke lenger blåse bobler"
MORRO!!!
KA69

KA69
01.04.02 13:22
Her er en annen en: Den nye tribunen i Stjernehallen må rives etter at det er funnet råte i den ene enden av tribunen. Råten er værst der hvor ismaskinen står parkert, og det meste tyder på at det er derfra råten har kommet.

KA69(noen bedre?)
Crom

Crom
01.04.02 13:34
"rødbever skrev:
Alle har vel fått med seg siste nytt, Sparta Hockey har gått konkurs...
Alle spillerne har fått sparken, og klubben velger å begynne på nytt!
Backlund har allerede signert 2-årskontrakt med Stjernen og Skrøder er hjemme hos mammaen sin og gråter!
Knold har signert "evig-kontrakt" for Comet Halden og Sparta Yankees står nå utenfor Amfi`n og synger den nye sangen " Vi skal ikke lenger blåse bobler"
MORRO!!!"

Sparta Hockey HAR gått konkurs!
Og den dagen Backlund går til gnagerbyen gror det appelsiner i rasshølet mitt!
KongConan

KongConan
01.04.02 13:40
La meg tippe:15år...........?
Ha Crom!du mener hemoroider???

Conan
oscarxl

oscarxl
01.04.02 14:11
Tror vel betongen i tribunene i Stjernehallen er litt mer solide, og ikke går opp i forråtnelse så fort......(?)

Eneste råta som fins i den hallen er smurfene som er på besøk i hallen i forbindelse med hockeykamper....

Ellers misunner jeg Crom i at han ser ut til å være selvforskynt med appelsiner en stund fremover......(!!????)

xxl.....glad i appelsiner, men lover at Crom skal få ha sine i fred.......

;-)))

Klikk for å gå tilbake til toppen