Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

That's it for me...

NYTT TEMA
hansson

hansson
01.04.02 14:22
Stopper nå jeg, etter å ha lest inleggene de siste dagene, og siste døgnet ser jeg hvor taperaktig og latterlig vg-nett har blitt. La denne hockeysiden dø ut, og håper at alle som er seriøse fortsetter hos konkurrenten. Jeg ler av hele vg og må si at det er utrolig at noen får fortsette her, etter det de har skrevet!

Rest in Peace

mvh
Christer Hansson
Signing off...
oscarxl

oscarxl
01.04.02 14:40
Ganske enig i mye av dette, hansson.....

Etter at min godeste våpenbror, og "trosfelle" 4ever18 ble kicka ut, så har jeg mer eller mindre gitt opp å forstå noe som helst av den s.k. "Administrator" eller "Moderator", eller hva de nå enn kalles.....

Hvis det ikke er takhøyde for å kritisere sidene her, og sympatisere med "kilden" til problemet, i dette tilfellet klumpz, så synes jeg det går litt for vidt over stokk og stein.

Personlig har jeg ikke sett stort innpå her som bør kunne kvalifisere for utestengelse. De fleste debattantene her inne legger hue på skafottet opptil flere ganger i uka, og de aller aller fleste er vel såpass herdet og hardhudete at dette ikke går nevneverdig inn på noen ??

VG lever mer eller mindre av en god del møkka-journalistikk, og tvilsomme stories om kjendiser og kongehus, og andre mer eller mindre offentlige personer. Jeg tro mye av dette støter flere av VG's lesere, eller de som avisa rammer, enn hva som er tilfellet i dette "lukkede" debattforumet hvor bortimot "alle-kjenner-alle".

At VG velger å sensurere bort innlegg, og debbattanter i hytt og pine, er vel noe et av de største organene i "den femte statsmakt" bør holde seg for god til.

Hva med litt "selvmoderasjon", og litt selvransakelse.......????

xxl...som ser mulighetene for å bli kicka ut er overhengende. Det driter jeg egentlig i, for jeg sympatiserer både med klumpz, og 4ever18. Så vidt jeg vet har 4ever18 kun gitt litt kritikk og en sympatierklæring til klumpz'en.....

Og hvis ikke VG's ansatte, eller ansvarlige for dette forum kan akseptere at folk har en mening, og står for den, så får de bare brenne i hælvete til evig tid, for alt hva jeg bryr meg.....

:-(

mrlik

mrlik
02.04.02 00:36
"Hva med litt "selvmoderasjon", og litt selvransakelse.......????"

Av en eller annen grunn så klarte undertegnede først å lese ordet selvmoderasjon som selvmordaksjon, men bortsett fra den lesefleien så er jeg ganske enig i det som skrives i innlegget...

MrLIK
Professor om 15 år?
Klikk for å gå tilbake til toppen