Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dan Kissel - Oilers

NYTT TEMA
Jhinx
JhinxInnlegg: 5638
10.12.14 18:07

Neste sesong er fremdeles åpen for Dan Kissel.

http://www.rogalandsavis.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=97482

– Ja, det har jeg bestemt meg for. Når denne Oilers-sesongen er over skal jeg vurdere grundig de tilbudene jeg har. Men jeg trives godt her i byen, og det er ikke dermed sagt at jeg ikke fortsetter i Oilers. Neste kontrakt blir viktig for meg, og derfor satser jeg på mer enn ett år neste gang, understreker han overfor RA.

Nå vet jeg ikke hvilke tilbud Kissel har på bordet, men med mindre det er over Atlanteren, så er han hjertelig velkommen til å gjøre noe historisk i Stavanger med Oilers. Kissel har gitt Norsk hockey mye. Takker for det. Skulle ønske vi fikk flere slike personligheter til Norge. Som Josh Soares fks.

Elsker rivaleriet mellom Oilers og oslo lagene :D

clavin
clavinInnlegg: 30522
10.12.14 19:08
Jhinx: Elsker rivaleriet mellom Oilers og oslo lagene :D

Ja, denne rivaliseringen mellom Oilers og MS når snart nye høyder.....

Ellers er Kissel absolutt en bra import, som har vist at en trang start ikke trenger å bety så mye når alt kommer til alt. Han har egenskaper som gjør ham verdifull i alle spillets faser, noe som gir ham mye istid i avgjørende kamper. Av offensive spillere er han meg bekjent også den Oilers-spilleren med det beste skuddet. Det er vel strengt tatt bare Plastino som her gjør ham rangen stridig av samtlige spillere på laget.

tomlarsen
tomlarsenInnlegg: 10385
10.12.14 23:50

Herlig spiller, Dan the man, Kissel the missil.

Etter en litt treg start har han vel nå i snart 3 sesonger vært påliteligheten selv. Kan ikke huske at han har hatt downperioder. Rett og slett produsert jevnt og trutt og jobber som en helt i hvert bytt.

Slike spillere er uvurderlige. I tillegg er han enormt viktig på breakaways og er viktig både i PK og PP. En annen ting jeg har lagt merke til er at de aller fleste som får spilletid i rekke med han gjør det bra. Bortimot en komplett spiller slik jeg ser han.

Om vi skal være litt kritisk så kan han av og til rote litt offensivt, men det drukner fullstendig i alt det positive. 

(Innlegget ble redigert 10.12.14 23:51)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester