nri-20Innlegg: 13334
Nå skjønner jeg ingenting ? Bilvrag skriver att Oilers har kostnader knyttet opp mot utomsportsliga saker som hade knust andre klubber i GET . Og att den sportslige satsningen har gått i kraftigt underskudd i år .....Samtidigt så sier han att det er det utomsportslige som redder klubben og som gir klubben inntekter ...Hmmm skjønn det den som kan ...I min verden kan man aldrig tape penger på og drive noe som går i overskudd
(Innlegget ble redigert 10.03.18 10:17)
norballInnlegg: 3501
clavin: Det er vel på sin plass å nevne at VIF nå har entret sin lengste tørkeperiode uten å vinne bøtta (bedre kjent som "byttå" for yngre hockeyfans) siden de slo seg inn i norsk topphockey på slutten av 50-tallet en gang. Siste "rekordperiode" var fra 73-82, altså 9 år, mens nå varer den garantert i minst 10 år.
Rekorden med 7 bøtter på rad står ihvertfall fortsatt
Stavanger kom bare til 6 :P
(Innlegget ble redigert 10.03.18 21:41)
barbaInnlegg: 3072
Link-86: Da er det bare å booke Håkons hall!
Spørs om du får opp 6-7 000 hedmarkinger hver gang, men skulle det bli mer enn 5 kamper så.... Men først må begge lag komme seg dit, og det er langt fra noen selvfølge. Blir to jevne semier dette med Storhamar som knapp favoritt, og kanskje Sparta det samme, men Lillehammer har PP og to rekker som kan avgjøre. Sparta har lagmaskineriet og Wolfe tilbake som sikkert bare blir bedre og bedre. Ser for meg to rysare. Skal det bli keeperne som til syvende og sist avgjør?
(Innlegget ble redigert 12.03.18 11:33)