Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tabell tips 19/20

NYTT TEMA
wergi
wergiInnlegg: 44
23.07.19 15:31

Blir veldig jevnt blant topp 4 tror jeg, der kan hvem som helst vinne ligaen men holder en Knap på Stavanger i år. 5-8 plass kan gå alle veier. Det jeg er ganske sikker på er at Narvik og Grüner for en tøff sesong og ender som nr 9 Og 10

Stavanger 

Storhamar

Frisk 

VIF

Stjernen

Lillehammer

Sparta

MS

Narvik

Grüner 

Madlaveien
MadlaveienInnlegg: 1011
25.07.19 08:48

Tror Oilers blir sterke i år. Vif og Frisk likeså, men de havner rett bak tror jeg.

Storhamar ser ikke bra ut etter min mening. Har ikke fått erstattet de gode importene fra forrige sesong. Patrick Thoresen er jo enorm men slet med skader under sist sesong og i VM. Spørs om ikke et langt hockey liv begynner å sette  sine spor. Håper han får flere år for han er en attraksjon i GET ligaen.

Narvik og Gruner de slår seg selv innbyrdes. Ellers blir det ikke mye poeng på de. 

Oilers

Vif

Frisk

Storhamar

Lillehammer

Stjernen

MS

Sparta

Gruner

Narvik

(Innlegget ble redigert 25.07.19 08:49)

JohnDoe7
JohnDoe7Innlegg: 172
25.07.19 14:02

Synes VIF er vanskeligst å tippe , de har i kjent stil ikke spikret stallen helt virker det som. De har ihvertfall mistet Espeland , Csizar, Heier samt Instagramkongen Spets. Og igjen som vanlig har de vel 3-4 ledige importplasser , om de blir brukt gjenstår å se...

Tips :

Oilers

Frisk

Storhamar

VIF

Lillehammer

Stjernen

Sparta

M/S

Gruner

Narvik

Klikk for å gå tilbake til toppen