Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stanley Cup - Tipping

NYTT TEMA
StevieY
StevieYInnlegg: 27599
06.05.04 14:00
Tar meg friheten og poster dette innlegget her også, kanskje jeg kan få noen kommentarer fra ekspertpanelet? =)

"Expekt tilbyr nå spill på hvilke lag som avanserer fra sine respektive conference-finaler.

Tamba Bay - Philadelphia 1,70 - 2,00
San Jose - Calgary 1,60 - 2,25

Er personlig litt overrasket over oddsen på oppgjøret i eastern, mellom TB og Philly. Selv om TB har imponert både i grunnspill og Play Off så langt så har de hatt en meget overkommelig vei. I grunnspillet tjener de mye på å spille i utrolig svake Southeastern Division, og i Play Off har de så langt møtt de to svakeste lagene fra East... Philadelphia har hatt en noe tøffere rute så langt, med en imponerende 4-1 seier over New Jersey, og nå sist 4-2 mot Toronto. Personlig ser jeg for meg et åpent oppgjør, men Tampa Bay forsvarer ikke noe favorittstempel i mine øyne, snarere tvert imot. Kommer derfor til å sette noen kroner på at Philadelphia tar seg videre til Stanley Cup finalen."

*************** What we achieve in life ***************
****************** echoes in eternity ******************

-Steve Yzerman, som ønsker Roberto Baggio til EM!
jofl
joflInnlegg: 8328
06.05.04 14:04
Lightning vant alle fire kampene mot Philly i grunnspillet og er vel knapp favoritt i mine ikke helt objektive øyne. Syns ikke det er verdi i spillene i øst. Calgary til 2,25 ser ikke så verst ut.
United1983
United1983Innlegg: 525
06.05.04 15:30
før å si det sånn: hadde du tippet flames,bolts eller sharks som vinnere av SC tidligere i år,så burde du hatt et ekstra øye med i sluttspillkampene som gjenstår. alle hadde vel over 100 i odds når serien gikk i gang!

1292 innlegg alias CRISTIAN0
Hænz
HænzInnlegg: 3767
07.05.04 19:57
StevieY: Går det ikke an å spille på RedWings lenger?
hmm..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg