Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

#NEW YORK RANGERS#

NYTT TEMA
Hatcher

Hatcher
16.07.04 03:07
Er det noen Rangers fans her inne? vi må holde sammen!
Camenzuli

Camenzuli
16.07.04 14:19
Hei! Ja, hva tror du om årets sesong?
Forventer hvertfall 1 juicy free agent signing før sesongen er igang.. helst en stay-back defense type..

**************Telstra Stadium, Sydney***************
*************22th of November 2003****************
********** AUSTRALIA 17-20 ENGLAND**************
Hatcher

Hatcher
16.07.04 23:43
Håper de kommer til stanley cup i når. De pleier å gjøre det bra når de først kommer der.
Hatcher

Hatcher
16.07.04 23:49
Vet du om Messier har sluttet eller vil han spille kommende sesong?
fekgtoku

fekgtoku
17.07.04 10:49
NEW YORK RANGERS FOREVER!!!!

Håper Mark "The Moose/The Mess" Messier tar en sesong til. Det hadde vært knallærs!!

mvhh
fekgtoku
Camenzuli

Camenzuli
18.07.04 18:17
Har ikke hørt noe annet enn at han fortsetter men.. er ikke sikker.. blir moro med ny nhl sesong nå. Håper det løser seg så vi slipper utsettelse..
sirsirsir

sirsirsir
26.07.04 07:23
Jeg og håper Messier blir... så lenge han er der kommer de aldri til å nå noe sluttspill :o)
Hatcher

Hatcher
27.07.04 01:47
Alder teller ikke, det gjør derimot skillz
sirsirsir

sirsirsir
27.07.04 08:59
Rangers har vel vist de siste årene at det er litt mer enn skills som skal til også...
Hatcher

Hatcher
27.07.04 23:29
21:30 Mystery, Alaska

--------------------------------------------------------------------------------
Amerikansk-kanadisk komedie fra 1999
Når Mystery, Alaskas hockeylag, aksepterer invitasjonen til å møte New York Rangers, må hele lokalbefolkningen glemme alle interne strider og jobbe sammen. Den lille byen deres havner i fokus på grunn av den TV-overførte kampen. Med Burt Reynolds, Russell Crowe, Colm Meaney. Regi: Jay Roach. 11 år (ShowView:4194379)

Se den
KKristian

KKristian
04.08.04 15:24
Tror neste sesong kommer til å bli tøff, men positiv. Resultatene vil nok svinge og vi vil nok befinne oss nede i bunnen av EC, noe som i grunnen er helt greit. Det viktigste er å gi de unge spillerene den nødvendige erfaringen og tilliten de trenger for å etablere seg i NHL. Er vi heldige klarer vi samtidig snappe opp et top 5 draft valg. Brule eller Crosby hadde vært gull for hele organisasjonen. Ser også med glede at man har lært av tidligere feil (Blackburn) og latt Montoya bli ihvertfall et år til i Michigan. Samtidig virker Hugh Jessiman svært positiv og det ville ikkje overraske meg mye om han ble signert og får spilletid i Hartford kommende sesong...
sirsirsir

sirsirsir
04.08.04 15:26
Rangers har endelig stukket fingeren i jorda og innsett at det ikke nytter med en haug med stjernespillere som blir late av alle pengene. Sunt trekk av Sather for en gangs skyld. Skal de få Sidney Crosby må de nok vinne draftlotteriet.
KKristian

KKristian
04.08.04 15:50
Joda...det sier jo seg selv. Selv om Crosby er den mest kjente og mest omtalte spilleren før draften neste år er det faktisk utrolig bra kvalitet på mange flere enn bare Crosby. Gilbert Brule, Daniel Bertram, Guillume Latendresse, Jack Johnson, Jakub Kindl, Andrew Cogliano, Devin Setouguchi og ikke minst Tuukka Rask fra Finland er alle fantastisk bra. Crosby er selvfølgelig #1, men for å være ærlig hadde jeg gitt mye for å få Brule til Rangers. Den gutten er GOD!
sirsirsir

sirsirsir
04.08.04 17:23
Får bare håpe han ikke blir en ny Alexandre Daigle, da ;o)

"Ingen husker andrevalget"
Alexandre Daigle det året han ble valgt som nr 1. Nr 2 var Chris Pronger...
Hatcher

Hatcher
04.08.04 23:33
Skal Alexei Kovalev spille for rangers?
Hatcher

Hatcher
04.08.04 23:34
Skal Alexei Kovalev,Pavel Bure,Lindros spille for rangers?
sirsirsir

sirsirsir
05.08.04 00:08
Kovalev ble tradet til Montreal på slutten av årets sesong. Pavel Bure får vi neppe se mer til, knærne hans svikter. Eric Lindros er unrestricted free agent og kan gå hvor han vil. Han har ytret ønske om å gå til en utfordrer til tittelen, og da er neppe Rag$ særlig aktuelle
KKristian

KKristian
05.08.04 00:53
Kovalev ble som sirsirsir sier tradet til Montreal ved slutten av årets sesong, men er for øyeblikket en såkalt unrestricted free agent (UFA). Tror enten at han fortsetter i Montreal eller returnerer til Pittsburgh. Rangers blir det heldigvis neppe. Rangers hadde et "option year" på Lindros til $10 mill, noe de selvfølgelig valgte å ikke benytte seg av. Lindros er dermed også UFA og kan fritt velge arbeidsgiver. Har ikke lukket døra helt for å returnere til New York, men sjansen er nok større for at han ender i Toronto eller kanskje Detroit. Bure er som Lindros og Kovalev også free agent. Rangers hadde også her et "option" som de ikke valgte å benytte seg av. Hvis Pavel returnerer til isen (noe han neppe gjør) vil jeg tro at spesielt Florida Panthers vil være interesserte i hans tjenester til en svært redusert pris. Synd med Bure som var en av ligaens aller mest spennende spillere. En av de få som faktisk hevet spillet sitt i Rangers trøya.
KKristian

KKristian
06.08.04 02:02
Meget spennende å se at Rangers har signert Dwight Helminen (kom over i Nedved traden fra Edmonton), Jake Taylor (177 overall i 2002 draften) og David Liffiton (kom over fra Colorado i Barnaby traden) så langt. Skal bli veldig interessant å se hvordan disse utvikler seg fremover...
KKristian

KKristian
11.08.04 01:50
Som forventet signerte Sather idag Micheal Nylander som ny første center. 3 års kontrakt som vil gi svensken ca $9 millioner. Spennende at man henter inn en spiller som har spilt med Jagr tidligere i karrieren...Nå venter vi bare på Rucinsky.
LeCavalier

LeCavalier
11.08.04 03:50
Rangers draftet bra i år og har en ung stall. jagr, poti, rachunek osv... må dra lasset sammen. nylander er en meget god forsterkning..... kom igjen Sather, sign flere spillere nå... Rangers har jo bare noen få spillere på blokka.

PS: Jeg hvet at nickmamet mitt er litt upassende siden jeg er Rangers fan. men jeg holdt med Tampa i sluttspillet og kunne ikke dy meg... Tilgi meg Rangers brødre. er det noen som hvet hvordan man bytter nickname?????? vil svært gjerne vite det....

GO RANGER GO
sirsirsir

sirsirsir
11.08.04 09:47
Det går ikke. Du kan jo sende en mail moderator og mase, men jeg tviler
KKristian

KKristian
11.08.04 15:01
- Uenig med deg der LeCavalier. Håper inderlig at Sather holder sjekkheftet tett til brystet i år. En ny center måtte komme. Det har vi nå. Tror man også kommer til å gå for en LW til å spille med Nylander og Jagr. Valget faller nok mest sannsynlig på Martin Rucinsky eller Dean McAammond. - Istedenfor å slenge bort mer penger på free agents kan man heller konsentrere seg om å signere spillere som Prucha, Immonen og Marek. Prucha var jo glimrende sammen med Jagr på hjemmebane med Tjekkia i år. Klarer man å kvitte seg med Poti i samme slengen så er jeg mer enn fornøyd...
sirsirsir

sirsirsir
11.08.04 15:36
Bare ta McAmmond... Flames klarer seg fint med Marcus Nilson!
KKristian

KKristian
11.08.04 16:11
Jo...det er så, men man kommer uansett ikke så langt uten centere. Flames trenger virkelig en topp center. Reinprecht, Lombardi, Wiemer og Yelle er forsåvidt respektabelt, men bare tenk på hva en mann som Doug Weight kunne gjort med Iginla... Tipper at dere enten signerer en mann som Damphousse eller kanskje muligens Allison selv om jeg tviler. Må innrømme at jeg ikke helt vet hvor bra Reinprecht er (mulig at jeg undervurderer han?) så kanskje han kan ta over for Conroy...
sirsirsir

sirsirsir
11.08.04 16:57
Flames har ingen intensjoner om å betale en masse penger for en stjernecenter... det ligger ikke til verken deres økonomi, spillestil eller filosofi. Den jeg KUNNE ha tenkt meg er Mike Ricci, men han gikk til ambisiøse Dogs. Darryl Sutter har tydelig uttalt at han ønsker Reinprecht i rollen som førstecenter, husk at han gjorde nesten 50 poeng som 2.rekkecenter i Avs det året Foppa var borte. Og Conroy har hatt sine beste år i Flames, så det er nok systemet som gavner spillerne her, ikke omvendt.
KKristian

KKristian
11.08.04 17:36
Er klar over at man ikke akter å pøse ut penger for "stjernecentere" eller andre "stjerner" for den saks skyld. Vi så alle hvordan Flames spilte seg til Cup finalen i fjor med et lag nesten uten stjerner, når vi ser bort fra Iginla. Allikevel må noen tette hullet Conroy laget da han forsvant til LA. Reinprecht er som du sier et bra alternativ, men er han god nok offensivt? Når jeg tenker på Reinprecht så tenker jeg først og fremst på en veldig bra defensiv spiller, som vi gjerne kunne tenkt oss i New York...
sirsirsir

sirsirsir
11.08.04 19:07
Reinprecht har mye fart, og det er jo i Sutters filosofi å være defense først. Det er jo uansett Iggy som skal score målene, og det gjør han nær sagt uansett hvem han har som center. Med Simon på den andre siden kan det bli en flott rekke
Hatcher

Hatcher
11.08.04 21:28
Hva skjed med WMA? jeg leste noe om at Lindros var akutel for serien
sirsirsir

sirsirsir
12.08.04 01:15
Ble vel bare draftet, tenker jeg
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg