Comet (15)
Bergen Flyers (11)
Stjernen (10)
Sparta (10)
Stavanger Oilers (9)
Frisk-Asker (8)
Trondheim (8)
Storhamar (7)
Lillehammer (6)
Vålerenga (4)

synd å se utlendingene ta over norsk hockey......
skulle vært regel for sånt.....maks 3utlendinger på laget

Noen lag er hvert fall ille..

Vålerenga (4)
Godt å se at antall utlendinger i Enga er få
Ære Være Vål`enga

Deilig å se at antallen svensker synker hvertfall i enga.. men de andre laga syns jeg begynner å få faretruende mange utlendinger. til og med i 1 div. Selv om Furusets helnorske mannskap i fjor slo svenske laget comet i to matcher.. det var moro å se. Vålenga har jo i år fått noen juniorer fra egen stall til å prøve seg.. det vil vi se mer av

Enig at det bør være en regel for antall utlendinger, men det burde være et krav om at lagene tar opp minst 1 eller 2 fra egne rekker.
Sånn som vålerenga i år som har tatt opp mange nye.
Vålerenga kommer seg og tar en knusende seier i kveld mot (n)asker, i (n)asker hallen
Vålenga fan
Vålenga fan

De leder 4-1 ute 2 periode nå! VIF altså

WayneG skrev:
"Selv om Furusets helnorske mannskap i fjor slo svenske laget comet i to matcher.. det var moro å se. "
Betydelig færre svensker i det Comet-laget som ble slått av Furuset i fjor enn det er i år.

sant det... men svensker å finner var det som holdt laget oppe

Klubbene bør få to år på seg. Da skal det være seks utlendinger. Neste år fire. Vist det hadde blitt sånn ville det kommet kvalitets spillere. Nå er det jo enkelte utenlanske spillere som er fyllmass. Ikke bra!

Hatcher: Hvem er disse 7 utlendingene på Hamar?

Ikke spør meg. Jeg kopierte det fra dagbladet eller vg. Regner med disse faktaene er riktige. Sjekk www.sil.no