Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mathis Olimb til Sarnia Sting

NYTT TEMA
BGullfot

BGullfot
25.10.04 00:23

Noen som vet noe mer her?

http://www.sarniasting.com/news.asp?storyID=248

BGullfot

BGullfot
26.10.04 00:52

.... size.

http://slam.canoe.ca/Slam/Hockey/Junior/2004/10/20/677846.html

KKristian

KKristian
27.10.04 00:08
Har pratet med flere Knights fans som ikke forsto mye av traden. Det eneste Olimb ikke har mye av er cm. Han slutter aldri å jobbe og er i tillegg veldig dyktig med pucken. Nå skal det dog nevnes at Knights er OHLs beste lag med stjerner som Robbie Schremp og Dylan Hunter blant andre. Olimb fikk ikke mye istid. Derfor kan det være likså bra for utviklingen hans å gå til et lag der han får mye spilletid..
LeCavalier

LeCavalier
28.10.04 21:31
Ikke glem corey perry. han har blitt kåret til årets i spiller i london 2år på rad! han ble draftet i 1runde av anaheim i 2003 draften! har spilt mot han i en turnering i toronto. corey perry (london knights) og eric staal (carolina hurricanes) i samme rekke mot oss fra lille norge. tap 14-4. tilskuere: 3.749. helt rått!!!!

tilbake til temaet: ikke glem at london har velsignet NHL med spillere som rick nash (columbus) osv osv osv... navnene er mange og statistikkene lange!
enig i at olimb vil dra mere nytte av å flytte på seg. men det hadde dog sikkert vært kult å spilt for london. de er det mest populære juniorlaget i hele canada! de har 12-13.000 tiskuere på alle kampene.

KKristian

KKristian
29.10.04 02:29
Scoret du? =)
BGullfot

BGullfot
29.10.04 12:38
Hei Vincent,

Nå synes jeg at du bør begrense deg litt. Knights har vel en av de fineste og største arenaene i Ontario ligaen, men selv denne tar 'bare' 9.000 tilskuere. Da blir det litt vanskelig å forstå hvordan du kommer til 12-13k. Mooseheads toppet forøvrig 'Quebec' ligaen forrige sesong med 7.300 i snitt (mens 'the Crosby show' trakk desidert mest i bortekamper, også et mål på popularitet). Hva hadde Knights i snitt på sine hjemmekamper?
LeCavalier

LeCavalier
30.10.04 15:16
sorry. det med tilskuertallene er noe jeg har blitt fortalt! sikkert feil, jeg følger ikke ligaer utenom nhl så godt. 9000.... ok det skal jeg fortelle til kompisen min. he he
LeCavalier

LeCavalier
30.10.04 15:20
KKristian skrev:
Scoret du? =)

ja jeg gjorde faktisk det! gjorde sjelden mål hjemme i norge, men det var desto kulere å sette pucken i mål mot et lag med 22 potensielle nhl spillere! eric staal som til daglig spiller i carolina hurricanes var på isen når jeg gjorde målet. det var litt ekstra kult å tenke på i ettertid!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg