Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tomas Srsen

NYTT TEMA
Hatcher

Hatcher
01.11.04 01:34
Jeg har sett Srsen live noen ganger nå i siddishallen. Det er en av de beste spillerne jeg har sett live. Han har en utrolig ro og teknikk.

Hva synes dere om han?
RostadNett

RostadNett
01.11.04 07:57
Han spiller på lillehammer. Mer er det ikke å si om den saken.
jacklance

jacklance
01.11.04 10:28
Han er en sinnsvakt bra spiller når han "har dagen", men pådrar seg altfor mange unødvendige utvisninger.
Hatcher

Hatcher
01.11.04 14:56
Om han spiller på lillehammer, hva så?
RostadNett

RostadNett
01.11.04 21:00
Liker ikke lillehammer. Det er vår nærmeste nabo og en fiende. Kanskje litt drøyt å kalle dem en fiende, de har jo knapt slått oss de siste 10 åra. Når det gjelder Srsen har jeg sett begge deler. Ingen tvil om at mannen har talent, men utvisninger og grisete spill til tider, ødelegger mye av hans spill.
jacklance

jacklance
01.11.04 21:54
RostadNett skrev:
"(...) Ingen tvil om at mannen har talent, men utvisninger og grisete spill til tider, ødelegger mye av hans spill."

- Jaha. Og hva sier man så om Geir "Krysstackling bakfra" Svendsberget? ;)
Kiminho

Kiminho
01.11.04 22:03
RostadNett skrev:
Liker ikke lillehammer. Det er vår nærmeste nabo og en fiende. Kanskje litt drøyt å kalle dem en fiende, de har jo knapt slått oss de siste 10 åra.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mener å huske en 2-1-seier til Lillehammer for ikke så lenge siden jeg men..;)
RostadNett

RostadNett
01.11.04 22:30
Jacklance: Tråden var Srsen, og ikke Geir Svendsberget. Har aldri sagt at han er en attraksjon i Eliteserien. Men viktig for Storhamar, ja, det er han. Det er nok av andre "lirare" som underholder.

Kiminho: Jeg skrev at de knapt har slått oss de siste 10 åra. At David har slått Goliat 1 gang står til og med i Bibelen!
Kiminho

Kiminho
01.11.04 22:35
RostadNett skrev:
Kiminho: Jeg skrev at de knapt har slått oss de siste 10 åra. At David har slått Goliat 1 gang står til og med i Bibelen!

Sant nok! Men jaggu er det gøy de gangene det faktisk skjer! ;)
jacklance

jacklance
01.11.04 23:54
RostadNett skrev:
"Jacklance: Tråden var Srsen, og ikke Geir Svendsberget. Har aldri sagt at han er en attraksjon i Eliteserien. Men viktig for Storhamar, ja, det er han. Det er nok av andre "lirare" som underholder."

- Poenget mitt var at du klagde på at Srsen har til tider grisete spill. That's no way near Svendsberget. :)
Ja, Srsen har mange unødvendige utvisninger. Men han er ikke noen utpreget grisespiller. Han er bare tilsynelatende alt for glad i å hekte. :-/
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg