Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Comet

NYTT TEMA
morhen

morhen
03.11.04 17:42
Kan noen fortelle meg hvordan Comet kunne gå igjennom 1. div med 38 seire og 2 tap. Og nå kan de sp vidt slå Bergen.

Er det så stor forskjell på 1. og UPC?

Hatcher

Hatcher
03.11.04 18:54
Enkelt og greit ja
WayneG

WayneG
04.11.04 11:31
Ja det er stor forskjell... de to tapene var mot furuset forresten.. Tror også mye av grunnen er at de har for mye utlendinger og at lag med sultne unggutter og rutinerte spillere med klubbfølelse har ett lite fortrinn.. Pluss at upc ligaenn er en god del bedre
Pavilion

Pavilion
04.11.04 15:08
syntes comet har gjort det bedre enn det jeg har forventa meg, tross alt tapa...
de taper jo ikke med så mange mål da....meste de har tapt er vel 8-3....

ellers så taper de så regel med par mål....ikke SÅ ille, tanke på at de er nyopprykka...eller?
Electro

Electro
05.11.04 20:11
Ja, de fleste kampene deres virker å være ganske jevne, knappe tap. Men tap er tap uansett, og er de ute av stand til å ta poeng i jevne kamper så vil de fortsette å ligge dårlig ann på tabellen.
morhen

morhen
12.11.04 11:26
Det er jo det som er så forbanna irriterende. Hadde gutta hatt litt mer rutinie på dette nivået kunne mange av kampene gått haldenserenes vei.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg