Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NHL-streiken er en katastrofe for Europa

NYTT TEMA
Lilleborg

Lilleborg
19.11.04 18:09
OK, nå koser vi oss med at storstjerner fra USA kommer til Europa for å spille hockey. Men hva gjør vi når streiken er over og alle stjernene drar hjem igjen?
Ikke bra for klubbene, som brått mister viktige brikker i lagene sine.

Så den nye tsjekkeren til Enga omtalte dette i Aftenposten i dag..er enig med han!
IsoGrifo7L

IsoGrifo7L
19.11.04 20:01
Lilleborg skrev:
OK, nå koser vi oss med at storstjerner fra USA kommer til Europa for å spille hockey. Men hva gjør vi når streiken er over og alle stjernene drar hjem igjen?
Ikke bra for klubbene, som brått mister viktige brikker i lagene sine.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helt enig med deg. Skulle ønske at NHL startet igjen på mandag eller at de får startet opp en annen liga slik at vi blir kvitt alle stjernene fra NHL så raskt som mulig.

Skulle ønske at klubbene heller brukte pengene til å satse på å utvikle unge talenter.

http://www.bdmclassiccars.com/ISOGrifo.html
Lilleborg

Lilleborg
20.11.04 00:54
Var du ironisk nå?
IsoGrifo7L

IsoGrifo7L
20.11.04 11:23
Lilleborg skrev:
Var du ironisk nå?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nei, det var jeg faktisk ikke.

Jeg synes ikke det er riktig at klubbene bruker stor ressurser på spillere som skal være her noen månder, i stedet for å slippe til og utvikle sine egne talenter, som for eksempel favorittlaget ditt Skeid, gjør i fotball.

Dragons9

Dragons9
21.11.04 03:37
Slik som Storhamar Dragons gjør på Hamar=)
-evig gul og blå-
lusekoftan

lusekoftan
21.11.04 20:56
- Ganska sevärt i svenska Elitserien nu med över 70 NHL-spelare.
ScrewUp

ScrewUp
21.11.04 21:03
lusekoftan skrev:
- Ganska sevärt i svenska Elitserien nu med över 70 NHL-spelare.

Det kan jeg tenke meg ;-)
Men nå er vel svenska Elitserien veldig bra selv uten NHL-spelare ?
( en jeg kjenner ser en del kamper, og skrytter mye ;-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg