Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tidenes hockeyfight? Se denne!

NYTT TEMA
hørhør
hørhørInnlegg: 1625
17.09.05 21:01
Her snakker vi om et lag som totalt dominerer med nevene!

http://www.filecabi.net/host/file/crazyhockeybrawl/wmv
Skybert1
Skybert1Innlegg: 24872
17.09.05 21:13
Skuffende at lagkameratene ikke hjelper til. De hvite hadde tydeligvis fløtepusene på isen....
hørhør
hørhørInnlegg: 1625
17.09.05 22:00
Ja - og rimelig spesielt at fighten starter 0,1 sekund etter droppen!
quentez
quentezInnlegg: 21233
28.09.05 16:21
Husker min første hockeykamp. Kan ikke helt komme på hvilket år det var, men jeg var neppe mer enn 8-9 år, så det var nok rundt 1996, 97 eller 98. Det var på Dalgård Stadion i Trondheim, og så vidt jeg kan erindre var det Lørenskog eller Furuseth som spilte mot Trondheim. Det var visst en situasjon hvor en av TIK-spillerne takla keeper Steve Allman (eller noe), og det hele endte i en utrolig svær slosskamp hvor 15-16 spillere ble utvist fra hele kampen. Fra da av trodde jeg dette var helt normalt i ishockey.
Patri0t
Patri0tInnlegg: 7157
28.09.05 18:07
Bra fight, men ikke det beste jeg har sett. Her er det jo ikke mer enn 10-12 spillere involvert.

Har sett NHL-fights hvor hele laget er involvert, keepere inkludert, og hvor det ikke kun er én mot én litt sånn spredt over hele isen. Der slåss de til de står igjen i bar overkropp, og gir seg ikke før én eller begge går på trynet.

- Patriot
HK1918
HK1918Innlegg: 514
05.10.05 22:38
Mener det var et skikkelig masseslagsmål i gamle storhamar ishall en gang også mellom SIL og VIF 10-15 år siden....D var tider....;-)
Tummen
TummenInnlegg: 3177
06.10.05 11:58
Slår ikke Ottawa-Philly i fjor. Ny NHL-rekord i antall utvisningsminutter delt ut i en kamp. Tror de endte på 450 eller noe sånt.
tomhelge
tomhelgeInnlegg: 7782
06.10.05 15:34
Tummen skrev:
Slår ikke Ottawa-Philly i fjor. Ny NHL-rekord i antall utvisningsminutter delt ut i en kamp. Tror de endte på 450 eller noe sånt.

---------------------

Kom med link, folkens!

Patri0t
Patri0tInnlegg: 7157
06.10.05 17:21
"Ny NHL-rekord i antall utvisningsminutter delt ut i en kamp. Tror de endte på 450 eller noe sånt. "

Verdensrekorder er på 527 minutter fra finalen i C-VM for noen år siden mellom Litauen (tror jeg) og et annet jallalag.

- Patriot
Carragher
CarragherInnlegg: 4557
06.10.05 19:33
Patri0t skrev:Verdensrekorder er på 527 minutter fra finalen i C-VM for noen år siden mellom Litauen (tror jeg) og et annet jallalag.

Stemmer det... Mellom Litauen og Serbia...

Svein Erik Edvarsten dømte kampen.

Har sett filmen fra kampen, rimelig sjukt..
knagg1
knagg1Innlegg: 8
21.10.05 09:07
Verste jeg har sett er en match mellom Red Wings og Avalanche for en del år tilbake. Først sloss alle utespillerene som var på isen i mange minutter - en del av disse måtte naturlig nok i garderoben. Når spillet ble satt i gang igjen tok det nøyaktig en tiendedel før det smalt igjen, og denne gangen sloss alle!
Målvaktene smalt sammen i midtsirkelen som to tankser - var helt vilt å se på. Vet ikke hvor mange utv.minutter det ble totalt, men det er sikkert noen hockeyfreaker her inne som vet det.
Ble jo en rimelig dårlig hockeymatch av dette - men underholdningsverdien var høy!

knaggen
*vi er røde - vi er hvite*
sirsirsir
sirsirsirInnlegg: 14358
21.10.05 12:47
Tja, Pens og Caps hadde en kamp hvor det var 3 massefighter for noen år siden. Jeg har også sett klipp hvor et par Bruinsspillere er på vei opp tribunen for å ta en fyr... Men det verste JEG har sett må være Philadelphia Phantoms mot Binghampton Senators, farmerlagene til Flyers og Senators. Der kom blant annet keeperen til Phantoms hoppende inn i en haug av spillere som sloss, og Senators måtte hente tilbake en keeper som allerede hadde fått matchstraff fordi andrekeeperen fikk en som var enda verre!
De siste 5 minuttene av 3. periode tok godt over 45 minutter å fullføre :D
Gibbern
GibbernInnlegg: 2784
21.10.05 20:24
Carragher skrev:
Patri0t skrev:Verdensrekorder er på 527 minutter fra finalen i C-VM for noen år siden mellom Litauen (tror jeg) og et annet jallalag.

Stemmer det... Mellom Litauen og Serbia...

Svein Erik Edvarsten dømte kampen.

Har sett filmen fra kampen, rimelig sjukt..

>På dommersamlinga for innebandy dommere hadde vi Edvartsen som foreleser,og han viste oss denne videoen,og den er helt syk!
Ene laget sto og slo publikummere med køllene og fullstendig texas!

Gibber`n

klansmann og nøktern optimist
Proximus
ProximusInnlegg: 1678
03.11.05 16:59
Så et klipp på sportsrevyen på nrk for sikkert 15 år siden (mener det var usa vs canada eller usa vs sovjet) hvor absolutt alle inkl innbyttere sloss i ei mølje midt på bana. Begge keeperne stod forøvrig ved hvert sitt mål og drakk vann og så på :)
Trex25
Trex25Innlegg: 796
04.11.05 01:58
Patri0t skrev:
Har sett NHL-fights hvor hele laget er involvert, keepere inkludert, og hvor det ikke kun er én mot én litt sånn spredt over hele isen. Der slåss de til de står igjen i bar overkropp, og gir seg ikke før én eller begge går på trynet.
----------------------------
Brent "topless dancer" Severyn. ;)

NHL's beste regel er jo at man ikke har lov til og ta av trøya når man slåss, så hvis motstanderen drar den over hodet ditt får du matchstraff.
Hænz
HænzInnlegg: 3767
04.11.05 03:41
Trex25 skrev:
NHL's beste regel er jo at man ikke har lov til og ta av trøya når man slåss, så hvis motstanderen drar den over hodet ditt får du matchstraff.

>Du får misconduct ja.

Alle trøyene skal være festet bak med det som kalles fight-straps. Så for en stund siden en som slapp unna pga at disse røk.

Dersom man ikke har disse, vil jo alle komme seg ut av trøya ettersom det er mye enklere å fighte uten å bli holdt, og man får en stor fordel samt at det blir mere "grisete" slåssing i form av hardere og renere slag dersom man ikke blir holdt i trøya.
Trex25
Trex25Innlegg: 796
04.11.05 07:41
Game misconduct.
Som tilsvarer matchstraff.
Hænz
HænzInnlegg: 3767
04.11.05 15:57
Trex25 skrev:
Game misconduct.
Som tilsvarer matchstraff.

>Ja...Prøvde ikke å "ta" deg eller noe..Bare sa det :-)
MrBaltus
MrBaltusInnlegg: 846
10.11.05 23:30
http://www.bofunk.com/newscat.php?cat_id=13

På denne linken finner dere klipp fra fem slosskamper fra hockeybanen:)
puck_8
puck_8Innlegg: 2
12.11.05 23:01
kanskje dette er linken for dere som liker slike episoder på isen http://www.boksing.no/t2.asp
sirsirsir
sirsirsirInnlegg: 14358
13.11.05 02:22
oooh... hihi
Piraja87
Piraja87Innlegg: 11877
18.11.05 03:45
puck_8 skrev:
kanskje dette er linken for dere som liker slike episoder på isen http://www.boksing.no/t2.asp

> Det blir på langt nær det samme... hehe.
Klikk for å gå tilbake til toppen