Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

noen som spiller nhl 06 på pc????

NYTT TEMA
qken
qkenInnlegg: 75
05.11.05 23:22
er det noen som spiller det ?? vennligst svar. Så kan vi spille ;-) Heia Stjernen!
ZiggyCrosby
ZiggyCrosbyInnlegg: 68
09.11.05 04:08
Stjernen er vel ikke på NHL06? :-)

Jeg spiller som faen, men jeg har trådløst nettverk som huseieren eier, og jeg klarer ikke å åpne de portene som trengs for at jeg skal kunne spille online lenger:-P Spilte mye før når jeg hadde egen linje inn :-)

Vant grunnserien med Pens... Skal nå møte Canadiens i Eastern Conference Finals og akkurat nå leder jeg 3-0 i kamper, så vinner jeg den siste i Molson Centre så er jeg i finalen mot enten Flames eller Coyotes..

Sidney Crosby og Mario Lemieux eier:-)
Real men play with pucks, not balls...!
MacYstaas
MacYstaasInnlegg: 1932
09.11.05 22:33
Jeg spiller med Ottawa Senators. Har til å med laget meg selv på spillet. Har bare lastet ned spillet og tror derfor ikke det går an å spille over nettet.
ZiggyCrosby
09.11.05 22:41
Man må ha det originalt :-D

Det er utrolig mange bugs og ukorrekte spillerstaller i originalspillet, så anbefaler alle derfor om å laste ned patcher og rosters fra www.ea.com
Hegreberg
HegrebergInnlegg: 9991
13.11.05 21:39
Skal kjøpe det på PS2.... Spiller som regel med Maple Leafs eller Avalanches.
ZiggyCrosby
14.11.05 02:13
Minuset med å ha det på PS2 eller X-Box er at det ikke har kommet patcher eller rostere for denne type konsoller, kun for PC...

Og det suger, for spillet inneholder så generelt mye feil og slikt når man kun kjører originalversjonen.. Alt for lite oppdateringer og slike ting
Hegreberg
HegrebergInnlegg: 9991
14.11.05 19:44
Men så mye kulere!
BenTexas
BenTexasInnlegg: 25982
14.11.05 20:10
Har PS2-versjonen av NHL2006. Helt greit det. Spillerstallene er ikke i nærheten av hva de egentlig er, men ikke noe problem å trade frem og tilbake. Man kan jo også lage egne spillere, så det blir ikke noe problem.

Det eneste kjipe er at lønningene er av gammel NHL-klasse. Spillerne krever gjerne 12-20 millioner per sesong når de har en rating fra 95-99. Meningsløst.
ZiggyCrosby
15.11.05 03:47
Men slik er det på PC også.. Elendig at Lønningstaket ikke er innført. På den andre siden, så har stjernespillerene mindre i lønn enn på nhl2005, så sånn sett er det positivt.. Recchi har 8 millioner i lønn på nhl2005.. på 2006 har han "kun" 3,5... :-P
Tummen
TummenInnlegg: 3177
15.11.05 22:34
Kunne du hjulpet meg litt, ZiggyCrosby?
Har aldri lasta ned noen patch til noe spill før. Har aldri hatt behov + at jeg ikke har giddi. Nå har jeg lasta ned roster-patch fra easprt.com, men jeg får ingen "reaksjon".
Jeg lurte på om du kunne fortelle meg evnt hvilken mappe den skal. Jeg har bare lagt den i NHL06-mappa og der har den null effekt.

ZiggyCrosby
16.11.05 16:21
Klart..

Grunnmappen din er (om du har installert den customly, altså bare slik EA har satt det opp i utgangspunktet fra install-cd'n) c:\programfiler\ea-sports\nhl2006 eller noe slikt..

Min grunnmappe er c:\nhl.

Du har også en til mappe som ligger lagret i mine dokumenter på c:
Den heter NHL06 eller noe slikt, og det er der alle savegamene dine ligger lagret fra Dynasty-mode eller Season-mode osv..

Du skal legge ROSTER-UPDATE filene dit, patchen kan du bare legge rett i grunnmappen din og kjøre derfra.

Når du har lagt roster update filene i minedokumenter\nhl06 (oct06.upd eller noe slikt), så skal du gå inn i spillet --> Rosters ----> nederst er der en meny som heter ROSTER UPDATE. Gå dit og velg filene som du la i mine dokumenter. De skal dukke opp automatisk i det skjermvinduet. Så bare oppdaterer du August filen først og så oktober.

Kanskje litt innviklet forklart, men ganske lett i praksis.. Hollar at me om du får noe problem :-)
Tummen
TummenInnlegg: 3177
16.11.05 21:16
Ok. Jeg får prøve. :)
Skjønte det ganske bra, så du får godkjent for veiledning.
ZiggyCrosby
16.11.05 21:36
Allriiiite :-D

Si fra om du ikke får det til da?

Men uansett, husk at Patch og Roster-update er to forskjellige ting:-)

v12ra
v12raInnlegg: 1
19.11.05 10:45
Det finnes noen sider på nettet som har veldig gode roster updates til nhl06, der du også får bedre spillbarhet på spillet. sjekk ut disse sidene www.nhldepot.net og www.doubleminor.com. har selv lastet ned rosteret her fra og spillet fikk en helt ny spillbarhet. Eneste bakdel med dette er hvis du spiller mye online da er det vel best å holde seg til easports sine dårlige oppdateringer.
ZiggyCrosby
19.11.05 12:39
Er meget klar over det:-)

Er fast bruker av DMHN og har også uploada en del ting jeg har laget på DL serveren deres.. Anbefaler IAM's mod på det sterkeste.. Får mer realisme ut av spillet da.. :-)
Kaunismaki
KaunismakiInnlegg: 166
19.11.05 22:28
NHL 2006 e kjempe bra , vertfall på ps2!
Shania07
Shania07Innlegg: 10
03.12.05 14:31
Støtter deg,kaunismaki...men siden jeg ikke har NHL2006 selv( bare har fått prøve det hos en venn) nøyer jeg meg med et annet hockeyspill, hockeyarena....veldig utfordrende det også;)

:::::::::::::::::::::::::::::::
Et gratis spill....
www.hockeyarena.net
Klikk for å gå tilbake til toppen