Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Schumacher legger rattet på hylla!

NYTT TEMA
hajjoween
hajjoweenInnlegg: 1130
10.09.06 15:40
Takk for alt Schumacher, du har gitt meg over 10 år med gode formel 1 minner :)

byte
byteInnlegg: 11030
10.09.06 15:42
Har han gitt beskjed i dag?
Kean0
Kean0Innlegg: 5711
10.09.06 15:42
Takk for alle øyeblikk du har bidratt med Schumi.
Kean0
Kean0Innlegg: 5711
10.09.06 15:43
Bekreftet det på pressekonferansen for 3 minutter siden.
Ferrari4ever
Ferrari4everInnlegg: 193
10.09.06 16:14
Det er en tung dag for oss Tifosis. Men jammen har vi fått mange gode minner med MS og da!
Takker så mye til en av historiens største idrettsmenn. Har møtt ham selv i Belgia, da han som eneste sjåfør kjørte sin egen bil inn til Banen kun 2 timer før start!! Et stort øyeblik. Makan til kjøring som han gjorde på samme løpshelg tror jeg aldri jeg får se igjen. Styrtregn inn mot Eau Rouge i en svimlende fart, ingen var nær selv på tørrere bane!!!

Takk Michael!
Dranaden
DranadenInnlegg: 25
10.09.06 16:27
For all del, merittlista hans er imponerende, men synes hele idretten svekkes litt av at det tilsynelatende er de med best team og best bil som stort sett alltid vinner.

Mvh
Realisten3
Realisten3Innlegg: 1911
10.09.06 16:33
Takk for alt Schumi! Du har gitt oss så mange gleder at jeg synes det er greit at tidenes beste F1-fører gir seg nå!!
heyboy
heyboyInnlegg: 188
10.09.06 16:49
http://youtube.com/results?search_query=schumacher+cheat&search=Search
du finner mer enn nok av videor om denne feige tyske juksemakeren. Bannlys han fra all motorsport og frata han vm pokalene han har vunnet ved å jukse.
Markmus
MarkmusInnlegg: 54980
10.09.06 17:24
På hvilket grunnlag kaller du Schumacher "nazi"? Eller er du bare et patetisk barn som slenger grunnløse beskyldninger?
DortmundTillIDie
DortmundTillIDieInnlegg: 318
10.09.06 17:25
Takk for alt Schumi!

Vi vil alltid elske deg!
DortmundTillIDie
DortmundTillIDieInnlegg: 318
10.09.06 17:26
Markmus skrev:
På hvilket grunnlag kaller du Schumacher "nazi"? Eller er du bare et patetisk barn som slenger grunnløse beskyldninger?

Supraman
SupramanInnlegg: 253
10.09.06 17:38
Syns heyboy skal se på den videoen der Skomaker "jukser". når han svinger så sklir høyre fremhjul rett frem(derav all røyken fra hjulet), dermed prøver han å rette opp rattet for så å svinge igjen.

Alle store mennesker har en herskare med folk som prøver å sverte deres navn, men jeg kan garantere deg at ingen kan ødelegge Michaels store navn.....
skynyrdman
skynyrdmanInnlegg: 44
10.09.06 18:19
Takk for alt. F1 vil ikke bli det samme uten deg - du vil bli sårt savnet!
JHM
pitbull007
pitbull007Innlegg: 20917
10.09.06 19:05
Endelig vil jeg si, har aldri likt denne usportslige mannen.

pitbull007
heyboy
10.09.06 19:48
det er ikke jeg som har skrevet innlegget. Jeg fant den på dagbladet sin kommentar felt.

Schumacher er en feig juksepave. En usportslig tysker som han burde aldri ha vært i formel-1 sporten. Det var en tid da formel-1 sporten blomstret. Det var da Mika hakkinen vant vm 2 år på rad. Makan til underholdning og spenning har jeg nesten ikke sett. Men se hva som skjer nå? Tomme tribuner og latterlige sjåfører som Ralf og Michael Schumacher.

La oss snakke litt om cheatinga til tyskeren som med litt bart kunne fort lignet på hitler.
Hvorfor ble han bannlyst i 96? Hvorfor mistet han pole position i årets monaco GP?
Ved å studere teknisk log fra bilen kunne FIA avgjøre Schumachers råtne plan.
Punktum. Ikke mer diskusjon. Jævla jukse*****
tooommm
tooommmInnlegg: 23537
10.09.06 19:57
Markmus skrev:

du har nok helt rett i dine betraktninger om dette mennesket. men det beste er å ignorere sånne idioter.
Ribba
RibbaInnlegg: 34910
10.09.06 20:58
heyboy skrev:
""""Men se hva som skjer nå? Tomme tribuner og latterlige sjåfører som Ralf og Michael Schumacher.""""

Hva med å faktisk følge litt med før du uttaler deg. Formel 1 har aldri vært større etter at Schumi og Ferrari blomstret. Eneste banen der hvor man har "tomme" tribuner var i USA. Der møtte bare i underkant av 200 000 mennesker opp.

""""Hvorfor ble han bannlyst i 96? Hvorfor mistet han pole position i årets monaco GP?
Ved å studere teknisk log fra bilen kunne FIA avgjøre Schumachers råtne plan.
Punktum. Ikke mer diskusjon. Jævla jukse""""

Hvem her i verden har ikke jukset en eller flere ganger i sitt liv? Alle har gjort det. Og Schumi ble tatt de gangene han prøvde seg, så hva er egentlig problemet? De fleste av hans løp derimot, så har han ikke jukset, men derimot vist at han er tidenes beste formel 1 fører. At du ikke greier å takle det, det er jo helt og holdent ditt eget problem.

Ribba
10.09.06 20:59
pitbull007 skrev:
""""Endelig vil jeg si, har aldri likt denne usportslige mannen.""""

Da kan vi vel hive ut Alonso også, med det samme vi er i gang.
pitbull007
10.09.06 21:01
"Da kan vi vel hive ut Alonso også, med det samme vi er i gang."

Helt greit det, gjør ikke meg noe. Men sant skal sies, han når ikke Skomakern til knea enda når vi snakker om usportslighet.

pitbull007
Ferrari4ever
10.09.06 21:06
Stakkars dere som "hater" Schumi.
Jeg er selvfølgelig ikke enig i alle beslutninger han har tatt gjennom karriæren, men han er uansett en stor idrettsmann og en fantastisk fører. Regner med at flere av dere slett ikke skjønner hva denne mannen er god for i denne råe sporten. Har sett F1 "live" ved flere anledninger og for å si det rett ut; Vinner du VM 7 ganger er du eksepsjonell.Schumi er best, har i allefall vært det.For dere nyhetsryttere så er det lett og fokusere på de mer eller mindre uheldige episodene denne mannen har vært innom. Å vinne et Formel 1løp er en fantastisk prestasjon, å gjøre det 90 ganger er ubeskrivelig. Trekk gjerne fra 5-6 løp der "uheldige ting" har avgjort så har du ennå igjen 85-åttifem seire. INGEN vil noen gang klare dette igjen.

Men det er godt å se at det nå kommer flere unge lovende førere.

Og til deg som kaller Michael for Nazi, du håper jeg etterhvert skjønner hva du har sagt og at du kanskje finner den hjelpa du helt klart trenger. Å blande inn Nazi i dette er det dummeste jeg noen noen noen gang har lest. Stakkars deg.

Michael Schumacher har alt skrevet seg inn i Racing og idrettshistorien for alltid.

Finn R
Ferrari4ever
10.09.06 21:15
På tide du tar deg en tur for å se F1 på nært hold Påsan. Tomme tribuner My ass.
Følte meg litt alene blandt de 150000 i Barcelona i år, Kun Indy500 har flere tilskuere på stadion. Fotball, basket, golf, U name it, ingen idrett kan vise makan til oppslutning. Og du....kun sommer OL har flere tv seere.

God bedring.
Ferrari4ever
10.09.06 21:25
Så vidt jeg husker var det du Pitbull som her tidligere i år mente at Scumacher burde gitt seg på topp, kan du utdype det for oss alle her da du nå sier at han er så veldig usportslig...... Hva mener du med toppen?? 7 tiljuksede verdensmesterskap??

Artig type du Pitbull, tror forresten de diskuterer strikkeopskrifter på allers.no, der kan du kanskje finne ut av floken du er i ferd med å spinne deg inn i.

Snakkes.
pitbull007
10.09.06 22:20
Usportselig ja, vi kan jo f.eks nevne en liten episode i 1997 med Villeneuve. Har hatt en episode med Hill også +++++

Burde gitt seg på topp ja, blir ikke noen tittel i år på Schumi.

pitbull007 - leser til stadighet Allers
FCjuventus
FCjuventusInnlegg: 662
10.09.06 23:31
Danke Schumi
Ribba
10.09.06 23:42
Ferrari4ever skrev:
""""Og du....kun sommer OL har flere tv seere. """"

Formel 1 blir nok gruset rimelig godt av fotball-VM også. Men formel 1 har vært regnet som den tredjestørste sporten i verden når det gjelder antall TV-seere.
Ribba
10.09.06 23:44
pitbull007 skrev:
""""Helt greit det, gjør ikke meg noe. Men sant skal sies, han når ikke Skomakern til knea enda når vi snakker om usportslighet.""""

Ja, han har et godt stykke igjen når det kommer til å fylle opp "skåla" like fult som Schumi når det kommer til usportslige optredner, men Alonso har jo mange, mange år foran seg. Men Alonso er derimot med god margin den mest usympatiske personen i F1 i dag.
Ferrari4ever
11.09.06 09:39
Litt artig å se at de SÅ gode Renaultfolka nå har gitt opp VM. Makan til sutring har ikke jeg sett. Flavio har tydligvis ikke skjønt at du må ha en bil som holder løpet ut for å vinne. De har det selvfølgelig tungt når de blåser motoren og taper en god tredjeplass. Nå som de på egen hånd har rotet bort dette VM føles vel angrep som det beste forsvar. Hadde stor respekt for Flavio før men siden USA i fjor er ikke den mannen annet enn sutter og mas til en stadighet. Nå etter to tekniske ras på de siste tre løpene og kun rett i overkant av 20 poeng på de siste 6 løpene kan frustrasjonen ses fra Frankrike og helt hit til Trondheim. De bør lære av Ferrari. I fjor slet "vi" men selv med kun en seier og 3 andreplasser og 6-seks!- brytte løp fortsatte gutta i stor stil og Michael tok tredjeplassen med en elendig bilpakke.

Lykke til videre,tror alle nå kan konsentrere seg om det tette gjelder nå, RACING. Renault er på vei ned der de var før Schumacher fikk inn to VM for dem(i en mye, mye,mye dårligere bil enn det Alonso og Fisichella sitter i nå........) Ferrari, BMW, Mercedes, Toyota og Honda vil alle være LANGT forran til neste år. Vi ser tendensen nå.

Ferrari4ever.
Steering_Wheel
Steering_WheelInnlegg: 95
11.09.06 16:44
Endelig! Har venta på dette i mange år nå, og: Endelig! Formel 1 blir helt åpent neste år!

Tidl. hente44, Frank_Lampard og Hente med tilsammen 1524 innlegg.

El Nano. McLaren Mercedes 2007.
heyboy
11.09.06 18:08
jævla tapere.

Jeg understreket det to ganger allerede. Jeg kalte ikke Juksemacher for en nazi men jeg copy-n-pastet et innlegg fra dagbladet.no's kommentarfelt.

Men uansett ville blitt overrasket om han holdt til ekstrem nasjonalistiske grupper.

men back to the case. Ingen respekt og ingenting å si til Juksemacher. Han jukset til seg verdensmesterskap. En mann som han burde blitt kastet ut på monza mens 22 biler prøvde å kjøre på han etter tur!

han ødela formel-1 sporten. Jeg sluttet å se på F1 nå en stund pga Juksemacher.
Ribba
11.09.06 18:23
Vel, om Schumi fikk deg til å slutte å se på formel 1, så må vel det sees som noe positivt som har kommet ut av Schumis oppførsel i 1994.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg