Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sharif vil kappkjøre med Solberg på E6!

NYTT TEMA
Leo1908
Leo1908Innlegg: 790
14.09.06 17:44
Hvordan vil dette gå, og støtter dere veddemålet?

Førstemann til Gardemoen. Hvis dette lar seg gjennomføre, tror dere flere vil prøve å sammenligne tiden? Feks, motorsykkelister. Ser for meg at den strekningen vil føre til farlig vei.
Men skjer veddemålet så tror jeg Solberg vinner og Sharif dør
Chrialdo
ChrialdoInnlegg: 4157
14.09.06 18:26
Hadde vært kult å kappkjørt på vanlig vei, men det beste hadde vært å tatt det på bane tror jeg.
lilleknut
lilleknutInnlegg: 607
15.09.06 08:30
Syntes Henning burde avfeid dette veddemålet. Makan til barnsligheter fra Sharif's side. Ikke vanskelig å merke at han er en nyriking. Begynte å få skikkelig respekt for guttungen, men nå er han bare teit liksom. Håper det blir stoppet.

Herregud, se på kjøringen på testbanen da. 0 peil og 0 kontroll på bilen. Kommer jo til å kjøre seg ihjel på en bane, og rett frem på E6 så er det jo bare et spørsmål om fart, hestekrefter og hva enn tørr. (eller hvor dum enn er)

1. og fremst syntes jeg Henning burde vært viksen nok til å avfeid tilbudet...
nsu
nsuInnlegg: 5
15.09.06 09:03
Henning ba om å stoppe det. Ble muligens redigert?
Zlasher
ZlasherInnlegg: 2809
15.09.06 12:12
De sperrer jo E6'en nordover til stadighet for å kjøre "farlig last" og ekstra bred last - så hvorfor ikke en pr kåt dekkforhandler fra Skedsmokorset?..

Selv om jeg heller synes Sharif burde overlatt kjøringen til en som "kan det" - hva med "The Stig" (med Sharif som passasjer) mot Solberg og kartleser opp til avgangshallen på Gardermoen?

Ikke SÅ mye svinger oppover der, så jeg tror Henning måtte hengt i stroppen for å få til det..

Zlasher
gulehjul
gulehjulInnlegg: 2878
15.09.06 15:43
Veldig enig i det lilleknut skriver.

Sharif har jeg veldig sansen for, men nå burde han stoppe opp litt.

At han skal kjøre mot Henning er kun en reklame-gimmick og ikke noe annet. Han er smart og ser verdien av det.

Jeg mener Henning bør takke nei. Fordi Sharif kommer ikke til å ha sjans i havet selv om bilen hans i utgangspunktet har høyere toppfart. Med den innstillingen som Sharif har er jeg faktisk oppriktig redd for ham og bilen.
Det er unødvendig og respektløs behandling av en slik flott bil. Han burde heller kose seg med den.

viggogutt
viggoguttInnlegg: 426
16.09.06 03:53
jepp pr jippo,fra ende til annen.Solberg hadde vinni selfølgelig,hjelper lite med mye HK når det kommer til ferdigheter veitdu dekkhandler,selv om det er endel rett strekker går solbergs bil såpass at det hadde holdt,tror nå jeg
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg