Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Villeneuve i Renault: Hva er mulig?

NYTT TEMA
wheelnut
wheelnutInnlegg: 2955
17.09.04 16:54
Hva tror dere JV kan greie med en Renault? Kan han slå Michael Schumacher nok en gang?

Med Renault'en har han jo fått en konkurransedyktig bil.

Jeg gleder meg ihvertfall enormt til resten av løpene denne sesongen.

"Victory never comes to those who fear losing it"...........Juan Manuel Fangio
robertzh
robertzhInnlegg: 9613
17.09.04 17:01
JEg tror vi overvurderer JV. Jeg tror det skal bli vanskelig å bli bedre en 5. håper jeg tar feil, men tror ikke det.

--------------------------------------------------------------------------------
Vespa er kultur
Stolt Eier av Robertz på HT.
wheelnut
wheelnutInnlegg: 2955
17.09.04 17:17
Jeg håper på podium, men kanskje poengplass er mere realistisk. Tenk om han slår Alonso.

"Everyone's a winner, but especially M$"
2juicy
2juicyInnlegg: 3877
17.09.04 20:55
Tror Villeneuve vil skuffe litt i første løp, men så tar det helt av etter det.
2juicy
2juicyInnlegg: 3877
19.09.04 05:35
villeneuve forbedret seg nesten to sekunder på en dag som testfører i renallt popp silverstobe i vula som gikk . fra p være siste mann til p bli trdjeamannn 0.0ø36 sek fra bestedit dandre dag. villeneuve kjørete bortimot 150 runder på to dagerfo r fennault. over to dage.r . .. det er en simnsykt forbedirng. dre e får unnskylde meg at heg er litt fullm m en heg er ps vbegestriet fpr at kronprinsen av f1 gjør ocmbackk at jeg vinnfer nesteni kker or, ig ihverhfall ikke rikriege taster, haleluja!

hail villevenve, f1 king.
olympique
olympiqueInnlegg: 2914
19.09.04 12:59
robertzh skrev:
JEg tror vi overvurderer JV. Jeg tror det skal bli vanskelig å bli bedre en 5. håper jeg tar feil, men tror ikke det.

Hehe...ser på alderen din (16 år), og tipper du ikkje fulgte med på Formel på 90-talet? ER enig med deg at JV ikkje har imponert nevneverdig i BAR di siste årene, selv om han har plukket jenvlig med poeng i ein håpløs bil....men sist JV kjørte i ein bil som kunne vinneløp, vant han hele VM...96,97 og 98 sesongene var av ypperste kvalitet(98 var noen steg tilbake , mest pga motoren som var en Mechachrome).... Det er 6 år siden sist han satt i ein bra bil, og egentlig kan alt skje i desse 3 løpa...i og med at han er der eneste som faktisk har slått Schumi kan det godt vær at han gjør det igjen :)..... men han kan og snurre å kræsje å kjøre ut eller rett å slett ikkje klare å henge med ( i og med at bilen går ca 3 sek. raksere pr. runde enn hva BAR-en gjorde i 2003....)..det blir spennende..en ting er vertfall sikkert, med JV tilbake blir Formel 1 GARANTERT mer spennende....i JV, Sato å Montoya har me 3 førere som kommer til å lage vedlg mye liv å røre ut på banen framover...
robertzh
19.09.04 21:25
JEg har sett på F1 siden ejg var 6 år i 94! Da så jeg mitt første løp. Det var det løpet Senna døde!

--------------------------------------------------------------------------------
Vespa er kultur
robertzh
19.09.04 21:26
Jeg håper selvfølegig at jeg tar feil, men jeg tror det ikke blir mer en 5 plas på JV, men jeg har alltid vært en tilhenger av han. Jeg syntes det var for dumt til å være sant når han sluttet.

Vespa er kultur
Ribba
RibbaInnlegg: 34893
20.09.04 09:02
2juicy skrev:
""""villeneuve forbedret seg nesten to sekunder på en dag som testfører i renallt popp silverstobe i vula som gikk . fra p være siste mann til p bli trdjeamannn 0.0ø36 sek fra bestedit dandre dag. villeneuve kjørete bortimot 150 runder på to dagerfo r fennault. over to dage.r . .. det er en simnsykt forbedirng. dre e får unnskylde meg at heg er litt fullm m en heg er ps vbegestriet fpr at kronprinsen av f1 gjør ocmbackk at jeg vinnfer nesteni kker or, ig ihverhfall ikke rikriege taster, haleluja!

hail villevenve, f1 king.""""

Øh.... jeg trur ikke du bør kjøre bil med det første.
robertzh
20.09.04 17:16
:D

Vespa er kultur
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg