Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er Petter Solberg lei av TV2?

NYTT TEMA
gunkill
gunkillInnlegg: 174
22.09.04 22:04
Jeg bare funderer på om det kan være dem han sikter til når han (vel, det er vel ikke han selv som skriver det da) skriver på hjemmesida si :

" I helgen ble jeg til og med irritert over enkelte spørsmål fra pressefolk. Det skal jeg jo helst ikke bli, men det er jo ikke alle spørsmål som er like glupe i en hver situasjon, og da kan det renne over også for meg når jeg både er sliten og forsøker å ha fullt fokus på å vinne er rally. "

TV2 sine reportere er jo ikke akkurat kjent for å glimte til med knallgode spørsmål.....
egoster
egosterInnlegg: 2382
22.09.04 23:01
Så vidt jeg husker hadde heldigvis ikke tv2 hun forferdelige solveig der nede i helgen. Det er ikke mye jeg har imot tv2, men akkurat hun tar kaka. Men vi skal være klar over at det er fler tv selskaper enn tv2 som er med et rally, og fler enn tv2 som intervjuer Petter. Vet ikke helt hva du har som grunnlag for uttalelsene dine, men dette kunne like gjerne vært et britisk selskap, eller kanskje til og med NRK faktisk.

P M Østen
preben_oesten@hotmail.com
"Om du har kun en penjakke, og det er 17.Mai, så skal det en god del penger til før du selger den"
Lapinkulta
LapinkultaInnlegg: 247
23.09.04 02:23
Det var noen upassende spm om familien. Pernilla og Oliver var ikke der, men i Sverige og fulgte løpet på nettet. Da vet vi hva hjernevaskede journalister tenker.

..Lapinkulta..
2juicy
2juicyInnlegg: 3877
23.09.04 08:41
Som egoster sier, jeg tenkte umiddelbart på Solveig fra tv2 når jeg hørte dette. Men jeg tror ikke hun var i Wales i helgen.
gunkill
gunkillInnlegg: 174
25.09.04 18:50
Jeg vet heller ikke om Bådsvik var tilstede i England forrige helg, men om hun var det så hadde jeg bare kunne tenkt meg at hun stillte noen upassende spørsmål. Dette med tanke på hvordan hun sprang etter John Arne Riise på Gardermoen etter landskampen sist. Hun hang seg på og spurte en rekke spørsmål om privatlivet. Har ikke så mye til overs for fyren, men herregud folk må da kunne få slippe å brette ut privatlivet sitt i TV2-sporten. Lurer på om hun derre Solveig har tatt utdannelsen sin i Hollywood eller noe.... hehehe
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg