Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Store forandringer på www.wrc.com

NYTT TEMA
WRCImpreza
WRCImprezaInnlegg: 163
14.01.05 00:33
Store ting har skjedd på www.wrc.com

De har laget en ny seksjon som kalles WRC+
Her kan man følge alle rallyene tettere enn noen gang, rally radio er tilbake og man kan også se Viritual Spectator (som jeg gleder meg utrolig mye til å se) Live tv-bilder blir det ikke, men det skal visst komme video sammendrag av etappene under rallyet.Resultat varsling via sms +masse annet. Man må abonnere for å kunne få tilgang til disse tjenestene, koster 466,- for et år som vil si ca. 30,- pr rally, en pris de aller fleste burde ha råd til. Dette er noe jeg skal abonnere på. Har ventet lenge på noe som dette, får håpe de har lært fra i fjor og skaffet seg noen skikkelige servere slik at ikke hele systemet bryter sammen. Gleder meg som en unge til Monte Carlo :D

Les mer om dette her:
http://www.netimperative.com/2004/12/21/WRC_Web/view
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDetail/0,,10111~611868,00.html
SuperSS
SuperSSInnlegg: 185
15.01.05 04:59
Jeg hiver meg på her og bestiller detta, et utmerket tilbud fra WRC.com. Håper det blir like bra som det virker, og at dem har fått noen skikkelige servere i år.
WRCImpreza
15.01.05 13:12
Trur nok serverne og linjene er forbedret ser ut som de har overlat denne jobben til et mer profesjonelt selskap.

Er fortsatt usikker på akkurat hva de vil tilby på disse WRC+ sidene. Det står at tilbudet sannsynligvis vill bli forbedret utover året, jeg synes de burde gitt en dag free trial slik at folk får seg hva de betaler for. Har du registrert deg SuperSS?
SuperSS
15.01.05 19:09
Jepp, har registrert meg idag, fikk ingen videre informasjon men det kommer sikkert etterhvert. Venter med spenning på vad som kommer på siden under sesongen. Ja en free trial hadde sikkert vært lurt. Har du sett noe om at radion er igang fra første løp?

Mindre enn ei uke igjen til det kjører igang nå. Skal bli moro med litt motorsport igjen, er ganske sulten på WRC og F1 nå.
Skal bli moro og se vad Henning vil klare å prestere i Forden, i svenska så fortsetter jo bataljen med Daniel i en 307 iallefall. Skal og bli morsomt å se om Petter klarer å ta tilbake VM tittelen, og ifall Loeb klarer presset som regerende verldensmester. Masse spørsmål denne sesongen, har jo vært store forflyttninger av førere mellom team, og nye førere er kommet til, Peugeot byter dekkleverandør o.s.v.

WRCImpreza
15.01.05 20:29
Om radioen er oprativ fra første rally er jeg ikke sikker på. Men regner og håper på det. Syns det er litt dårlig informasjon fra WRC.com, men det kommer sikkert etterhvert.
gunkill
gunkillInnlegg: 174
18.01.05 11:44
For de som måtte lure er datoen for ralease av WRC+ satt til 20. januar, så da kommer det forhåpentligvis litt mer informasjon! :)
WRCImpreza
20.01.05 15:52
Noen som veit hva slags båndbredde de sender videoer og rally-radioen i?
SuperSS
20.01.05 16:05
Vet ikke om båndbredden.
Noen som vet om det har skjedd noe med wrc.com idag? Er der inne å prøver finne ut om det har skjedd noe, men kan ikke se noen forandringer siden de siste dagene.
Og en ting til. Er det noen som har finni forumet som var der før, finner ikke det engang jeg...
Nye sidene til Petter åpnet idag og, synes de blei bedre en de gamle.
WRCImpreza
20.01.05 18:19
Hvis u skriver wrc.com istedenfor www.wrc.com så finner u det gamle forumet. Forhåpentligvis kommer det en forum på den nye siden snart.
WRCImpreza
20.01.05 22:02
Ser man kan få en 14 days free trail på WRC+ nå. Herlig

Hva er forresten adressen for å logge innpå WRC+ ?
SuperSS
21.01.05 02:17
Ja det lurer jeg å på. Ser bare den banneren der det står "Get your 14 day free trial" Kommer sikkert opp noe nytt imorgen da...
simonsays1
simonsays1Innlegg: 139
21.01.05 18:38
Prøvde ut de wrc+ greiene. det var ikke akkurat noe å hoppe i taket for. radioen var helt ok, litt vanskelig å høre hva de snakket om under intervjuene av førerne når de kom i mål. Det beste er vel at man kan se på web tv. ganske lange opptak med innboard kamera av flere førere under de forskjellige etappene. Det som ikke er så bra er oppdateringen av tidene. særlig split times er utrolig dårlig i forhold til i fjor.
Ikke bra nok til at jeg gidder å betale for det, hvis det ikke blir bedre.
WRCImpreza
21.01.05 21:43
Jeg synes ikke video-klippen var noe særlig bra. For det første var kvaliteten dårlig 300 kbits holder ikke. For det andre så vises akkurat de samme klippene på tv-sendingen senere på kvelden. Det tok jo faktisk en del tid før de fikk ut det første videoene fra i dag.
Og rally-radioen hadde forsatt like dårlig båndbredde på som i fjor.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg