Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Endelig.........

NYTT TEMA
Rufs
RufsInnlegg: 18746
03.03.05 17:22
har en av de beste, etter min mening, F1-førerne fått seg en bil han kan kjempe om pallplasser med i hvert eneste løp. Jeg tror også han kommer høyt opp på sammenlaglisten for han etter min mening en typisk mesterskapsfører, han har rett og slett ikke fått tillitten før fordi han ikke har "trynefaktoren" eller mediatrynet.

Han har alltid vært en av mine favoritter så sesongen i år meget spennende .

Hvem snakker vi om her.........?

Sikkert mange som er uenig i dette og det er jo lov.
Ribba
RibbaInnlegg: 35098
03.03.05 17:41
Nick Heidfeld?

Fisichella er jo en annen kandidat, men han har definnitivt fått mye mediaoppmerksomhet.
wheelnut
wheelnutInnlegg: 2955
03.03.05 19:48
Mark Webber?
Rufs
03.03.05 21:58
Ribba skrev:
Nick Heidfeld?

Fisichella er jo en annen kandidat, men han har definnitivt fått mye mediaoppmerksomhet.

------------------------------------------------------

mente Fisichella og ja han har fått litt oppmerksomhet, men det er ikke pga at han har prget resultatlistene veldig mye. Han har nå endelig fått sjansen i Renault etter at han har siklet på en plass hos ferrari i mange år.

Webber har jo på en måte kommet i en posisjon han også etter å ha gått gradene fra Minardi, Jaguar og nå Williams. Heidfeld er vel kun i Williams dette året til Button er på plass neste år så får vi se om han takler det.
2juicy
2juicyInnlegg: 3877
04.03.05 07:44
Blir skikkelig spennende å følge Fisichella i år ja. Håper han kan gjøre det bra!
Ribba
RibbaInnlegg: 35098
04.03.05 12:58
Om man ser fra nattens trening, så er det vel Heidfeld som har imponert mest av disse tre. Heidfeld er den jeg trur vil kunne overraske mest av disse tre. Enkelt og greit fordi både Fisichella og Webber er to som man vet kan lykkes om de bare jobber nok og samtidig har det rette utstyret. Heidfeld derimot har alltid vært en som har fått langt mindre oppmerksomhet. Han har vist at han er rask, men likevell har ikke media gitt han så mye oppmerksomhet som Webber og Fisichella har fått. Trossalt er både Webber og Fisichella sett som både framtidige verdensmestere og diverse andre store ting er spådd (Fisichella var vel også sett som drømmeerstatterene til Schumi).

Jeg trur faktisk at Heidfeld er den som er den mest stabile av disse tre førerne. Og samtidig er han nok ikke tregere enn disse to andre heller. Jeg blir ikke det spor forundret om det er Heidfeld som er den som kommer unna med flest poeng i kampen om hvem som blir den beste Williamsføreren.
Rufs
04.03.05 13:11
Ribba skrev:
Jeg trur faktisk at Heidfeld er den som er den mest stabile av disse tre førerne.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg synes personlig at sesongen ifjor begynte veldig lovende for Heidfeld men at han etterhvert begynte å gjøre endel småfeil. Skal sies at Jordan ikke hadde den beste bilen ifjor og det var faktisk tider da Minardi var raskere.
Jeg tror også Heidfeld kommer til å gjøre en bra sesong, men ikke opp mot hva jeg forventer av Fisichella.

Den første treningen er sjelden noen indikasjon på hvordan helgen vil forløpe seg. Etter neste trening er det lettere å danne seg et bilde.

Dra opp denne igjen på søndag :-o)

Rufs
05.03.05 08:53
Han startet jo bra da og mye skal til for at skal unngå å ta pole i sitt første løp for Renault.
Det skal sies at han hadde flaks med været, men nå er det engang slik at hell og dyktighet hører sammen.
Moro for Webber på hjemmebane og dette tegner jo til å bli et meget spennende løp. Tipper at McLaren henter noen plasser i nattens andre kvalik og etter det startet jaktet på Giancarlo :-o)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg