Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

WRC på TV, hvor blir det vist?

NYTT TEMA
TheStig
TheStigInnlegg: 3
20.01.06 08:46
Hei dere! ENDELIG er sirkuset i gang igjen, men kan noen fortelle meg hvem kanal som skal vise WRCbilder på TV i år?

Dessuten vil jeg minne om reglene som forbyr å bruke aktive diff'er.
Etter hva jeg har hørt kjører Henning og Tony Gardemeister med fjorårets biler og kan derfor fortsatt bruke aktive diff'er. Tror det var ViMenn's Rallybilag som antydet dette. Husk T.Gardemeister ble nr.4 i fjor og er foreløpig KUN påmeldt til Monte Carlo. Tror han har muligheter for pallplass her, Petter kjører sikkert ut som vanlig...
wrcrally
wrcrallyInnlegg: 9
20.01.06 11:26
Eurosport sender fra alle wrc løpene
Destruktor
DestruktorInnlegg: 23875
20.01.06 11:39
Eurosport sender:

I Natt: 00:30 RALLY VERDENSMESTERSKAP Monte Carlo Dag 1 (01:00)
Lørdag: 00:00 RALLY VERDENSMESTERSKAP Monte Carlo Dag 2 (00:30)
Søndag: 23:30 RALLY VERDENSMESTERSKAP Monte Carlo Dag 3 (00:00)

Altså en halvtimes sendig fra hver dag...som før!!

TheStig
20.01.06 12:48
TAKK for info!
Ser ut til å bli fiasko i år også, ødelegger veldig for verdens mest legendariske rallyløp. Etter snart 100år skulle man tro det gikk ann å arrangere det hele bedre, mer tilrettelagt for tilskuerre osv. I fjor røk mange ut pga snøkasting på veien, skulle tro det ble lagt mer vekt på sikkerheten til førere / tilskuere i år.
Men neida..
iVibes
iVibesInnlegg: 3
20.01.06 13:35
TV2 har fått rettighetene til å sende denne helgen. De skal vise klipp i sportssendingene (nyhetene) samt et kvarters sammendrag på TV2 Zebra på søndag.
Mittamann
MittamannInnlegg: 453
20.01.06 13:36
Det sendes oppsumering på tv 2 kl. 18.30 og 21.30, men det er bare sånn kort drit. 15min oppsummering på TV 2 zebra. Blir så irritert! Har ikke parabol :(

http://www.liverpoolfreaks.tk
TheStig
20.01.06 14:43
Trodde det skulle endre seg da Petter ble verdensmester, men..
Litt rart da han er en av verdens aller beste rallysjåfører, 2.plass er ikke dårlig i det selskapet.
Sender jo ALT av fotball, vintersport, Paris-Dakar osv.
Reality-helvete tar for mye plass og alle vil heller sponse den dritten!
Blir ARGHHH inni sjela mi asså... f@3n
ImprezaWRC
ImprezaWRCInnlegg: 578
20.01.06 15:17
Til trådstarter:
Det allerede laget 2 andre tråder om akkurat det samme emnet!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg