Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blotter løs i OL

NYTT TEMA
camelrider
camelriderInnlegg: 2217
08.02.18 09:12

OLs første skandale er et faktum. I disse metoo-tider presterer Norge å stille med en simpel blotter som flaggbærer under åpningsseremonien, en sexforbryter vil mange si, hadde jeg eller deg stilt oss opp i lysløypa og blottet oss for tilfeldig forbipasserende hadde vi blitt sendt i fengsel, men det er tydeligvis andre regler i idretten, både blotting og doping ser ut til å være helt innafor. En gang blotter, alltid blotter, tenk om han vanærer fedrelandet ved å blotte seg på nytt under åpningsseremonien med hele verden som tilskuere ?

(Innlegget ble redigert 08.02.18 09:16)

ynnory
ynnoryInnlegg: 48459
08.02.18 09:37

-15 og full storm for et par dager siden. Utøverne kunne ikke trene ute. Virus er løs... Sensasjonene står i kø. Og så nå dette. Furtegutten Svendsen som flaggbærer. Makan!

DrDrax
DrDraxInnlegg: 1075
08.02.18 09:43

«Se på dette! Nei, dette går bare ikke. En siberisk stripper i blanke messingen midt i løypen i Khanty-Mansijsk. Og her er det minus åtte grader. Hvordan har han kommet seg inn på stadionanlegget?»

oddvar_kjempebra
oddvar_kjempebraInnlegg: 21889
08.02.18 12:48
camelrider: OLs første skandale er et faktum. I disse metoo-tider presterer Norge å stille med en simpel blotter som flaggbærer under åpningsseremonien, en sexforbryter vil mange si, hadde jeg eller deg stilt oss opp i lysløypa og blottet oss for tilfeldig forbipasserende hadde vi blitt sendt i fengsel, men det er tydeligvis andre regler i idretten, både blotting og doping ser ut til å være helt innafor. En gang blotter, alltid blotter, tenk om han vanærer fedrelandet ved å blotte seg på nytt under åpningsseremonien med hele verden som tilskuere ?

Nå var det ingen av de som ble eksponert for dette som synes det var noe annet enn artig, så du er tydeligvis rammet av 2.grads krenkelse hvor offeret ikke er et offer.

(Innlegget ble redigert 08.02.18 12:48)

oddvar_kjempebra
08.02.18 12:49
ynnory: -15 og full storm for et par dager siden. Utøverne kunne ikke trene ute. Virus er løs... Sensasjonene står i kø. Og så nå dette. Furtegutten Svendsen som flaggbærer. Makan!

Flere som furter her observerer jeg...

thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 3489
08.02.18 12:57

Damene gjorde vel noe lignende til gutta, enten i forkant eller etterkant mener jeg å erindre?

camelrider
08.02.18 13:26
oddvar_kjempebra: Nå var det ingen av de som ble eksponert for dette som synes det var noe annet enn artig

Blotting er ulovlig i de fleste lands lovverk, han skal være glad han ikke ble sendt til gulagleir i Sibir. At han etterpå påstår at den bluferdige jomfru Tora hadde likt det hun så gjør bare saken enda verre, han tråkker på jomfru Toras gode navn og rykte.

sexxes
sexxesInnlegg: 13191
08.02.18 14:05

Herligheten. Hva er det som skjer med verden når man henger seg opp i dette? Hadde han drept noen kunne man kritisert det.

Eksberten
EksbertenInnlegg: 28665
08.02.18 14:07
thewaterfall: Damene gjorde vel noe lignende til gutta, enten i forkant eller etterkant mener jeg å erindre?

Nei, de flashet bare puppene og det er ikke ulovlig, verken i Norge eller Russland.

oddvar_kjempebra
08.02.18 14:35
camelrider: Blotting er ulovlig i de fleste lands lovverk, han skal være glad han ikke ble sendt til gulagleir i Sibir. At han etterpå påstår at den bluferdige jomfru Tora hadde likt det hun så gjør bare saken enda verre, han tråkker på jomfru Toras gode navn og rykte.

Nå sa jo Tora selv at hun synes det var morsomt. I tillegg hadde hun jo vært med på puppeblotting mot Hegle Svendsen tre år tidligere.

Så det er kun du som er veldig sensitiv her og tydeligvis veldig lett blir krenket på vegne av andre.

Helgle Svendsen ble hverken arrestert, avhørt eller mistenkt for å ha gjort noe ulovlig.

Noe som kan tyde på at det russiske statsapparatet har noe mer humoristisk sans enn deg.

(Innlegget ble redigert 08.02.18 14:37)

camelrider
08.02.18 15:24
oddvar_kjempebra: Nå sa jo Tora selv at hun synes det var morsomt.

Så du er ikke klar over at det er en veldig vanlig forsvarsmekanisme at kvinner som har vært utsatt for sextrakkasering bagatelliserer overgrepet ? Hva med de tredve andre kvinnene som ufrivillig måtte se på griseriet, noen av dem kanskje strengt katolske, tror du alle syntes det var like morsomt ?

oddvar_kjempebra
08.02.18 16:32
camelrider: Så du er ikke klar over at det er en veldig vanlig forsvarsmekanisme at kvinner som har vært utsatt for sextrakkasering bagatelliserer overgrepet ? Hva med de tredve andre kvinnene som ufrivillig måtte se på griseriet, noen av dem kanskje strengt katolske, tror du alle syntes det var like morsomt ?

Ja, det tror jeg. De fleste er ikke så sensitive som deg. Og toppidrettsutøvere tåler som regel mer enn folk flest. 

Og Tora bedrev jo det du oppfatter som "sextrakkasering" på Hegle Svensson et par sesonger tidligere.

camelrider
08.02.18 16:41
oddvar_kjempebra: Og toppidrettsutøvere tåler som regel mer enn folk flest.

ja, du tenker antagelig på langrennsjentene våre, som alltid begynner å hylgaule bare de ser et TV-kamera.

oddvar_kjempebra
08.02.18 16:42
camelrider: ja, du tenker antagelig på langrennsjentene våre, som alltid begynner å hylgaule bare de ser et TV-kamera.

Det er forskjell på det å ha følelser og det å føle seg krenket.

Men interessant å observere hvor sterke meninger du har om folk du ikke kjenner.

thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 3489
08.02.18 23:20
Eksberten: Nei, de flashet bare puppene og det er ikke ulovlig, verken i Norge eller Russland.

Allikevel går det litt på det samme, og dette er jo egentlig bare en "uskyldig" internspøk som uheldigvis ble fanget opp av noen utafor.

Hele denne tråden er jo bare idiotisk, og jeg vet ikke helt om trådstarter er seriøs. Jeg klarer i alle fall ikke å ta han/hun seriøst.

Eksberten
EksbertenInnlegg: 28665
08.02.18 23:23
thewaterfall: og jeg vet ikke helt om trådstarter er seriøs. Jeg klarer i alle fall ikke å ta han/hun seriøst.

camelrider er ikke så lett å ta seriøst..

bhros
bhrosInnlegg: 12045
08.02.18 23:26

Regner med at camelrider bare er ute etter å provosere og lokke andre til å tro på at han mener det sprøytet han serverer. 

Hvis ikke, er det synd på fyren.

Olmba
OlmbaInnlegg: 2468
08.02.18 23:29

Dette er på grensen til nettmobbing.

Seriøst, har du ikke noe annet å bruke tiden på?

Kent
KentInnlegg: 125111
08.02.18 23:30

Nora Mørk blir vel flaggbærer neste sommer OL.

ynnory
ynnoryInnlegg: 48459
09.02.18 09:40
oddvar_kjempebra: Flere som furter her observerer jeg...

Absolutt! Hver eneste dag! Mange i denne "klubben!" Men nå er det rett før det virkelig drar seg til. Og blir det ikke minst et dusin gullmedaljer til oss er jeg redd hylekoret vil få vann på mølla for alvor! Dette blir moro!

weakenedpremiershipsides
weakenedpremiershipsidesInnlegg: 1158
09.02.18 10:26
thewaterfall: jeg vet ikke helt om trådstarter er seriøs

Det synes jeg er helt utrolig. Nei, trådstarter er ikke seriøs. Det kan man finne tydelige tegn på i stort sett hvert eneste innlegg han skriver.

camelrider
09.02.18 10:29
bhros: Regner med at camelrider bare er ute etter å provosere og lokke andre til å tro på at han mener det sprøytet han serverer. Hvis ikke, er det synd på fyren.

Det er skremmende at så mange VGDere støtter blotting, det vitner om mye forkvaklet moral ute blant folk.

camelrider
09.02.18 10:31
ynnory: Dette blir moro!

Ikke for blotteren, han pådro seg masse dårlig karma etter blotteepisoden, han har vel ikke vunnet et eneste renn etter dette ?

EventHorizon
EventHorizonInnlegg: 3771
09.02.18 10:43
camelrider: Ikke for blotteren, han pådro seg masse dårlig karma etter blotteepisoden, han har vel ikke vunnet et eneste renn etter dette ?

JTB har vel vunnet en hel drøss med renn etter stuntet, så du bommet litt der.

camelrider
09.02.18 13:26
EventHorizon: JTB har vel vunnet en hel drøss med renn etter stuntet, så du bommet litt der.

Dette handler ikke om JTB, det handler om sjefsblotteren EHS.

oddvar_kjempebra
09.02.18 13:28
camelrider: Dette handler ikke om JTB, det handler om sjefsblotteren EHS.

Du mener han som tok OL-gull året etter?

Du er så søt når du er sint camelrider.

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 17410
09.02.18 13:36

Fint om alle bare ignorer ts, han er blottet for virkelighetsoppfatning. 

camelrider
09.02.18 13:52
kimkong_8: Fint om alle bare ignorer ts, han er blottet for virkelighetsoppfatning.

Dere sportsidioter er pinadø mer hårsår enn folk som heier på politiske partier.

camelrider
09.02.18 13:54
oddvar_kjempebra: Du mener han som tok OL-gull året etter? Du er så søt når du er sint camelrider.

Han som ikke har vunnet et renn på flere år.

Du er nå ganske søt du også som ridderlig forsvarer alle uhumskheter og taskenspill i norsk idrett.

Il-Pirata
Il-PirataInnlegg: 21500
09.02.18 16:34
camelrider: En gang blotter, alltid blotter, tenk om han vanærer fedrelandet ved å blotte seg på nytt under åpningsseremonien med hele verden som tilskuere ?

Du virker over gjennomsnittet interessert i nakne menn...

Klikk for å gå tilbake til toppen